Normaal nooit zo veel moeite met See, maar vandaag toch wel een beetje.
Ik belde, want ik wilde met de kortingscode die ik had gekregen, twee kaartjes boeken voor Miss Saigon. Dus ik kreeg een jongen aan de lijn (na 10 minuten, maar oké) en het ging eigenlijk allemaal prima. Hij vroeg of ik binnen een uur kon betalen. Eigenlijk doe ik dat altijd, maar ik vond het nu niet handig, dus ik vroeg wat de andere opties waren. Hij vertelde dat hij ook wel een betaallink kon sturen en dan moest ik voor de datum dat ik ga (1 december) de kaartjes betalen met iDeal of creditcard. Oké prima, dus dat was allemaal geregeld (wel snel nog de annuleringsverzekering afgezegd!) en ik kreeg een link om te betalen. Verder niet meer naar gekeken, dat zou ik later wel regelen. Dus ik ging weg en kwam later weer thuis, en zag dat ik een e-mail had dat mijn reservering was vervallen omdat ik niet op tijd had betaald. Wéér bellen (en wéér tien minuten aan de lijn gehangen!), ik legde het uit en het meisje zei dat dat inderdaad niet kon. Die jongen had verkeerde informatie verstrekt. Oké? En nu? Dus ik moest het alsnog gewoon binnen een uur betalen en anders had ik pech. Uiteindelijk wel gedaan dus, maar jezus, wat onhandig dat twee verschillende medewerkers andere informatie verstrekken.
Ze vond zichzelf trouwens ook heel grappig, want op een gegeven moment zei ze: ‘O, ik zie dat u wel veel besteld hahaha.’ Ha ha.
Beetje jammer van de telefoonrekening allemaal.