__niX - 27 November 2011 12:25 PM
Ik kreeg vrijdag een brief van See met een leuke Wicked aanbieding.
Gister belde ik om dus te reserveren. Had op internet al goede plekken gezien, maar wilde per telefoon checken of ze nog beter hadden. Nee dus, dus ik zei dat ik die wilde boeken.
Zegt die mevrouw “nee dat mag ik niet doen, want dan hou je 1 lege stoel over. Op internet mag dat wel”.
Dus ik op internet die website opzoeken, zegt die vrolijk: 11 december is uitverkocht.
Ik weer terugbellen, toen zei die mevrouw “oh ja nu mag ik het wel boeken”.
Beetje apart… Al met al nam het 2 uur in beslag omdat ik elke keer langer dan 5 min wachttijd had..
Misschien een stomme vraag, maar waar heb jij online goede plekken gezien dan? Bedoel je dan specifiek rij- en stoelnummers? Voor zover ik weet word je gedwongen SEE te bellen als je precies wilt weten waar je wilt zitten en kun je dit nergens online zien/uitzoeken?
Wel suf dat je online wel een plek mag boeken waarbij er eentje overblijft maar dat dit telefonisch niet kan.