15 of 15 | ‹ First  < 13 14 15
Avenue Q 2015/2016
  [ # 211 ] 17 April 2015 09:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Zoveel ophef en dan zijn ze dr niet eens bij in de finale van popster
?????

  [ # 212 ] 17 April 2015 09:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hebben ze er in de uitzending iets van gezegd? Ik heb met een half oog zitten kijken en dacht eerst dat ik ze gewoon gemist had…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 213 ] 17 April 2015 09:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Ze hebben er helemaal niks over gezegd gewoon overgeslagen of misschien gewoon eruit gknipt
Op hun Facebookpagina staat: om 1 of andere reden zaten we toch gister toch niet in de finale van popster. Daaruit lijkt t voor hun ook een verassing te zijn.
Wel kun je hun finaleoptreden bekijken op YouTube. Wat ik jammer vind is dat ze voor de finale geen nieuw liedje hebben gekozen. Misschien waren ze dan ook niet uit het programma geknipt. Maar het blijft toch heel vreemd. Of waren er misschien meer acts die eruit geknipt zijn….

[ Gewijzigd: 18 April 2015 07:39 AM by St0rm ]
  [ # 214 ] 18 April 2015 09:39 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind het ook zeker lef hebben en hoop dat het ze lukt, want Avenue Q is fantastisch (al denk ik niet dat deze voorstelling trouw aan het origineel moet blijven, maar dat terzijde).

Wat ik vreemd vind is dat ze net doen alsof alles al rond is op Twitter en Facebook. Er wordt gezegd dat de voorstelling volgend seizoen te zien is en iemand vroeg wie Gary Coleman gaat spelen en het antwoord was dat ze daar een hele leuke voor hebben. Uit het filmpje blijk dat dit allemaal onzin is. Ik snap niet waarom ze twee verschillende geluiden laten horen. Als ze nu nog in de fase zitten van anderen enthousiast maken lijkt het me beter dat ze er open over zijn dat dit op dit moment nog een wens is. Ik denk dat je op die manier mensen ook enthousiaster krijgt om deze voorstelling te gaan zien als er ooit zover komt

  [ # 215 ] 18 April 2015 01:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Ja het is erg vaag. Voor een bepaalde rol “een leuke hebben”?
Ze hebben niet eens de rechten, dus wat hebben ze dan?

Ik denk dat SBS ze eruit heeft geknipt omdat ze geen schadeclaim aan hun broek willen hebben. Je mag niet zomaar met de naam en het logo van Avenue Q aan de haal gaan. Of misschien is het ze wel verboden om uit te zenden door de rechthebbenden van Avenue Q.

  [ # 216 ] 18 April 2015 02:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ze hebben dus inderdaad geen idee… Namens Musicalworld heb ik het ze gevraagd via Twitter en kreeg dit als antwoord:

We hadden geen flauw idee… Wel trots kan ik vermelden dat we 7e zijn geworden én de act staat op Youtube!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 217 ] 20 April 2015 11:09 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2005-05-05

martijn-j - 18 April 2015 09:39 AM

Wat ik vreemd vind is dat ze net doen alsof alles al rond is op Twitter en Facebook. Er wordt gezegd dat de voorstelling volgend seizoen te zien is en iemand vroeg wie Gary Coleman gaat spelen en het antwoord was dat ze daar een hele leuke voor hebben. Uit het filmpje blijk dat dit allemaal onzin is. Ik snap niet waarom ze twee verschillende geluiden laten horen. Als ze nu nog in de fase zitten van anderen enthousiast maken lijkt het me beter dat ze er open over zijn dat dit op dit moment nog een wens is. Ik denk dat je op die manier mensen ook enthousiaster krijgt om deze voorstelling te gaan zien als er ooit zover komt

Degene die de vraag stelde was ik. Ik vind het ook vreemd dat men op Twitter doet alsof de voorstelling er echt komt, terwijl het helemaal nog niet rond lijkt te zijn. De vertaling door Allard Blom moet voor de vorige poging toch al af zijn geweest, aangezien ze al vrij ver in het traject zaten. Dan zit je voornamelijk met de aanschaf van de originele poppen, het decor en de productie zelf. Ik vind het heel vreemd hoe het met deze voorstelling gaat en ben benieuwd wat er van terecht komt.

  [ # 218 ] 13 October 2016 09:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

We zijn inmiddels 1,5 jaar verder en ik vroeg me af wat de ontwikkelingen zijn. Wordt er nog gepraat of is het allemaal een stille dood gestorven?

‹ First  < 13 14 15
15 of 15
‹‹ Aspects of Love      Flodder ››