9 of 49 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 121 ] 07 May 2004 12:13 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2004-02-12

Die jongen op die foto, is hij geen dokter in ER? Of heb ik de verkeerde voor me?

  [ # 122 ] 07 May 2004 01:22 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  208
Geregistreerd  2003-08-13

Ja, hij speelt een dokter in ER

   Handtekening   

I’ll spit his pity right back in his face….

  [ # 123 ] 09 May 2004 08:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wij zijn net naar ‘Van Helsing’ geweest. Wat een shit film zeg! De special effects zijn echt zo enorm nep en het verhaal is ook al niet zo sterk.
Ik had van te voren wel gedacht dat het er nep uit zou zien, maar dit overtrof echt alles.
De enige die ik goed vond was de acteur die Graaf Dracula (Richard Roxburgh) speelde.
Zelf Hugh Jackman wat viel tegen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 124 ] 09 May 2004 09:44 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

neen, dan heb je plan 9 from outer space nog niet gezien
als die ufootjes vliegen zie je ze zo aan een touwtje hangen!!!
en precies als ze in beeld zijn gaat het geluid aan en precies als het ufootje weg is FLOEP geluid gelijk uit
BAGGER FILM!!!!

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 125 ] 11 May 2004 09:23 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2003-08-30

Secret window, ik vond hem goed… En Johnny is altijd leuk en goed en fijn om naar te kijken 😊;)...

  [ # 126 ] 15 May 2004 01:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Ik ben dus gister naar Troy geweest. Dit is de eerste in een reeks epossen (is dat een woord?), wat dus nu een hype is/wordt… Later komen nog King Artur en 1 of 2 alexander de grote films. Deze film is dus gehypt en dan is het altijd maar afwachten of de film wel aan je verwachtingen voldoet…

Het Paard van Troje

Ik heb dus het gymnasium gedaan en ken dus het hele verhaal met alle details wel redelijk. Aan de ene kant is dat leuk, maar aan de andere kant erger je je soms ook wel omdat veel belangrijke details gewoon zijn geschrapt of maar ten dele zijn gebruikt zodat je niet een goed beeld krijgt van het verhaal. Vb: Achilles is in de Ilias onkwetsbaar behalve zijn achilleshiel, in dit verhaal is hij niet onkwetsbaar maar wordt wel gerefereerd naar de achilleshiel :? Als je het Troje verhaal maar een beetje globaal kent zal je waarschijnlijk niks opvallen omdat de grote lijnen wel zo’n beetje overeenkomen.


Brad Pitt als Achilles

Over de film: De film duurt 2.5 uur en dat is wel een goede lengte voor zo’n epos dat zag je al bij Gladiator. De hoofdpersonen zijn toch Achilles en Hektor terwijl je bij eerdere mini series over Troje toch vooral zag dat Odysseuss als hoofdpersoon werd gezien.


Prins Paris en Helena

De hoofdpersonen worden gespeeld door Brad Pitt (Achilles) en Eric Bana (Hektor) daarnaast zijn de bijrollen sterk bezet, oa: Diane Kruger, Orlando Bloom, Sean Bean en Peter O’Toole. Ik zal verder niks over het verhaal zeggen voor de mensen die de film willen gaan zien, wat ik zeker zou gaan doen want het is gewoon een goede film, behalve de kleine dingen die geschrapt zijn, is alles wel goed: De film is zo realistisch mogelijk, special effects zijn dik in orde, alsook de acteerprestaties. Wat ik wat minder vond aan de film is dat het einde zeg maar zo kort duurt en wat onvoldoening geeft vond ik zelf. Daar hadden ze meer mee mogen en moeten doen. Al met al krijgt deze film van mij :

  [ # 127 ] 15 May 2004 03:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Ik heb Starsky en Hutch gezien!! En ik vond em errug leuk :D Heel veel humor zit erin! Ben Stiller en Owen Wilson zijn echt helemaal gestoord met z’n 2en, ze hebben die karakters zo goed en komisch neer gezet! En dan natuurlijk Snoop Dogg! :D Haha, ook lekker droog!!

Kus Saskia

  [ # 128 ] 16 May 2004 09:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=”*-*Saskia*-*”]Ik heb Starsky en Hutch gezien!! En ik vond em errug leuk :D Heel veel humor zit erin! Ben Stiller en Owen Wilson zijn echt helemaal gestoord met z’n 2en, ze hebben die karakters zo goed en komisch neer gezet! En dan natuurlijk Snoop Dogg! :D Haha, ook lekker droog!!

Kus Saskia

Niks aan toe te voegen!!! Vond het een erg leuke film, leuker dan verwacht!  :D

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 129 ] 17 May 2004 08:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Ja, hier nog één voor Starsky and Hutch!!! Ik heb erg gelachen; heel erg leuk. Vrij eenvoudige humor, maar net weer op een andere manier gebracht en goed geacteerd!!

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 130 ] 17 May 2004 09:35 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

De laatste bioscoopfilm die ik heb gezien? ehmm..ehm… ik ga echt nooit naar de bios! Ik denk dat het Lord of the Rings 3 was :oops: .. Geef mij maar theater hoor!

Ohw en de volgende staat al wel vast: Troy. Ook ik ken de verhalen uit mn hoofd, dus dat wordt vast genieten..

xXx Ilse

  [ # 131 ] 22 May 2004 09:25 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  208
Geregistreerd  2003-08-13

Ik ben vandaag ook naar Starsky & Hutch geweest, wat een leuke film.
Ik wou eigenlijk naar Troy gaan maar die is voor 16 jaar en ze hadden bij de bioscoop leeftijdcontrole ( :evil: ) en ik ben nog geen 16 dus dat ging helaas niet door, maar daarom gingen we maar naar Starsky & Hutch en eht was echt leuk! Leuker dan ik had verwacht

   Handtekening   

I’ll spit his pity right back in his face….

  [ # 132 ] 31 May 2004 11:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Afgelopen vrijdag met Luuk naar ‘The Day After Tomorrow’ geweest, ik had er niet veel van verwacht… En dat is maar goed ook! Wat een *piep* film vond ik dit, ik heb echt iets tegen films met ‘domme’ acteurs. Met domme acteurs bedoel ik dat er mensen zijn die bijvoorbeeld eerst een uur naar een golf aan het kijken zijn om vervolgens net aan die golf te ontkomen.
Wat special effects betreft vond ik het wel een mooie film, maar het verhaal was wel zo slecht… Erg jammer :roll:

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 133 ] 01 June 2004 10:43 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

leuke film….(cheaper by the dozen..) beetje kort..maar kr8ig..!!

  [ # 134 ] 01 June 2004 01:32 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Rop”]Afgelopen vrijdag met Luuk naar ‘The Day After Tomorrow’ geweest, ik had er niet veel van verwacht… En dat is maar goed ook!

En wat vond Luuk, de filmkenner, er van? 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 135 ] 01 June 2004 04:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

ikke ga morgen naar de primiëre van de HP3!!!!!!
wiiiiiiiii

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 49
     Wie kan mij helpen? ››