13 of 49 | ‹ First  < 11 12 13 14 15 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 181 ] 15 July 2004 08:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Het moest er (helaas) toch maar eens van komen… Harry Potter 3
Tja wat moet ik er van zeggen, ik vond het opzich best wel grappig maar het acteerwerk was slecht en het verhaal is ook minder als in 2 vind ik.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik geen Potter fan ben ofzo… Wel een film fan 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 182 ] 18 July 2004 08:26 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Ik ben dan eindelijk naar Spiderman 2 geweest en ik moet zeggen dat ik hem toch wel erg leuk vond… De film heeft gewoon lekkere actie, veel humor en toch ook nog wat romantiek… Hij is beter dan 1!

  [ # 183 ] 12 September 2004 06:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Ik ben dus dit weekend naar The Bourne Supremacy geweest en ik moet zeggen dat ik het een goede film vind, ik heb geen zin om veel uitleg te geven maar als je the bourne identity niks vond moet je er zeker niet heengaan en als je die fantastisch vond moet je er zeer zeker heen gaan.


  [ # 184 ] 12 September 2004 07:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wij zijn vrijdag naar Cat Woman geweest. Ik vond het een aardige film maar de special effects waren zo over the top dat het erg nep eruit zag. Halle Berry was best aardig in haar rol als Cat Woman. Niet echt een film die ik aan zou raden voor de bioscoop, maar voor op video/dvd te huren best ok.

Halle Berry als stoeipoes:

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 185 ] 12 September 2004 11:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Gnome”]Ik ben dus dit weekend naar The Bourne Supremacy geweest en ik moet zeggen dat ik het een goede film vind, ik heb geen zin om veel uitleg te geven maar als je the bourne identity niks vond moet je er zeker niet heengaan en als je die fantastisch vond moet je er zeer zeker heen gaan.


Hmm ik heb van een paar klasgenoten gehoord dat als je The bourne identity goed vond, je juist niet naar deze moet gaan…  :?
Ik huur hem wel een keer op DVD 😉 en ga ik van tevoren nog even The bourne identity kijken, want ik weet er nog maar weinig van.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 186 ] 13 September 2004 12:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Rop”]
Hmm ik heb van een paar klasgenoten gehoord dat als je The bourne identity goed vond, je juist niet naar deze moet gaan…  :?

Hmm, vage redenering, qua concept is er niet heel veel veranderd, het camerawerk is enigszins wat negatiever en het verhaal is niet echt logisch, maar het gaat gewoon verder waar identity is gebleven en het is niet opeens een romantische film ofzo :?

Waarschijnlijk vond 1 klasgenoot van jou het geen goede film terwijl ie identity wel goed vond en heeft de rest dat nagepraat, ik zou het raar vinden als jou halve klas diezelfde mening was toebedeeld :shock:  (zo dat klinkt bijna ABN)

  [ # 187 ] 13 September 2004 12:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Gnome”][quote author=“Rop”]
Hmm ik heb van een paar klasgenoten gehoord dat als je The bourne identity goed vond, je juist niet naar deze moet gaan…  :?

Hmm, vage redenering, qua concept is er niet heel veel veranderd, het camerawerk is enigszins wat negatiever en het verhaal is niet echt logisch, maar het gaat gewoon verder waar identity is gebleven en het is niet opeens een romantische film ofzo :?

Waarschijnlijk vond 1 klasgenoot van jou het geen goede film terwijl ie identity wel goed vond en heeft de rest dat nagepraat, ik zou het raar vinden als jou halve klas diezelfde mening was toebedeeld :shock:  (zo dat klinkt bijna ABN)

* Een paar klasgenoten is niet de helft van de klas!
* Ze waren met 4-en daar geweest, en zou best kunnen dat ze elkaar napraten
* Ze zeggen dat het verhaal gewoon Mwah is, terwijl The born Identity zo sterk was.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 188 ] 13 September 2004 03:47 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2002-09-27

Luister niet naar je klas genoten maar vorm een eigen mening. Als je kijkt naar recensie in een krant van een toneelstuk of in ons geval een musical en je legt 4 kranten naast elkaar dan kun je vier verschillende meningen vinden. Wat de een waardeloos vindt kan de ander prachtig vinden. Ik bedoel smaken verschillen. Ik heb beide films niet gezien.  Dus ik kan er en wil over de films geen oordeel geven

  [ # 189 ] 13 September 2004 04:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik ga vanavond naar Gegen die Wand… een duitse film, die bijna alle duitse filmprijzen won!!!!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 190 ] 14 September 2004 11:58 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2004-08-20

Ik ben gisteren naar The Village geweest…
Mar vondt het een slechte film…
Er zat wel spanning in maar het einde hebben ze maar snelsnel gedaan.
En ik snapte het niej zo goed.

  [ # 191 ] 14 September 2004 10:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nu is het heel lang geleden dat ik naar de bioscoop ben geweest, maar de laatste film was Shrek 2 in Antwerpen. LEUK!!!!!!!
Ik heb zo gelachen om Puss in Boots en Ezel. Geweldig, die stemmencast; het past er echt perfect bij.
OOit de dvd nog huren om ook de nederlandse cast te zien, maar in eerste instantie ga ik toch voor engels. Ik vond 2 trouwens ook leuker dan deel 1.

Verder heb ik HP3 voor de tweede keer gezien en nu ook (eindelijk) de eerste drie boeken gelezen. Ik ben lui, ik doe altijd aan film-voor-boek. Nu ik de eerste drie delen dan gezien/gelezen heb, moet ik eerst weer wachten op deel 4. Ik kan het iedereen trouwens aanraden om ook de boeken te lezen, voor wie dat nog niet heeft gedaan, je komt er ontzettend veel meer relevante details mee aan de weet (het hoe en waarom van de beukwilg, de herkomst van de kaart, etc.)

En ik wil binnenkort naar La Mala Educacion; die lijkt me ook heel mooi. Filmhuisfilms en Arthouse movies hebben altijd iets bijzonders. Echt Art.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 192 ] 15 September 2004 05:51 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2004-07-22

eeeyz

ik ben laatst met Stefan (een goede vriend van mij) en zijn zusje naar SHREK geweest en we vonden hem GEWELDIG!!!
vooral de babydraakjes op het einde!!!
ik ben daarna nog een keer met lotte (lonekke) naar mean girls geweest, en we hebben kei veel gelachen!!! het was echt een gave film!!
alleen ik denk dat jongens er niet zo veel aan hebben 😉

kusziesz Lotjuh  

  [ # 193 ] 16 September 2004 09:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Filmhuisfilms en Arthouse movies hebben altijd iets bijzonders. Echt Art. Hier sluit ik me volledig bij aan. ik ben maandag in het filmhuis naar Gegen die Wand geweest, een Duitse film!!!! Echt een geweldige film!!!!
Inhoud:
De veertigjarige Cahit, heeft een serieuze maar mislukte zelfmoorpoging gedaan. De jonge en mooie Sibel, net als Cahit van Turks-Duitse afkomst, houdt juist teveel van het leven om het als een strikte moslima te weerstaan. Om de beperkingen die haar familie haar op legt te ontvluchten, ensceneert ze een zelfmoordpoging. Maar die brengt haar geen vrijheid, enkel schaamte. Alleen een huwelijk lijkt haar nu nog te kunnen verlossen van de familiedruk. Dus smeekt ze Cahit om haar te trouwen. Met tegenzin gaat hij uiteindelijk akkoord. Samen delen ze een appartement, maar weinig meer. Sibel omarmt haar vrijheid, Cahit onderhoudt een halfbakken affaire met een losse vriendin. Tot de liefde hun gezamenlijke leven binnensluipt. Cahit wordt verliefd op Sibel en vindt daarmee een waar gevoel van geluk en de kracht om door te gaan. Als ook Sibel zich realiseert dat ze verliefd is op Cahit is het echter te laat….

Absoluut een aanrader, als je van realistische vrij harde films houdt!!!
ik geef de film 5 sterren (maar weet niet hoe je die sterretjes krijgt….)


Gister ben ik naar de docufilm Piter geweest!!!!
Inhoud:
De uiterlijke veranderingen in het stadsbeeld van Sint-Petersburg sinds de perestrojka springen het eerst in het oog, maar de veranderingen bij de mensen zelf, die hun stad liefkozend Piter noemen, zijn het meest ingrijpend geweest.
In korte tijd hebben de inwoners van het vroegere Leningrad hun wereldbeeld, hun idealen en hun ideologische opvattingen drastisch moeten bijstellen. Zijn ze in staat geweest een ander toekomstbeeld te creëren en hun idealen aan te passen? Heeft de dooi in het communistische regime en daarna de ontmanteling van de Sovjet Unie hen iets meer geboden dan een harde strijd om het bestaan? Piter portretteert zeven mensen die door het toeval in een lange periode van historische metamorfoses met elkaar verbonden zijn. De film volgt hen vanaf de schimmige gebeurtenissen tijdens de Revolutie, via de ellende van de langdurige belegering tijdens de Tweede Wereldoorlog en de grijze Brezjnev-jaren tot de dreunende ravemuziek van de jongste generatie.

Dit was echt een docufilm, maar voor mij als ruslandfan, absoluut de moeite waard. Als je geinteresseerd bent in rusland en hoe men daar leeft, dan zeker gaan kijken!!! Let vooral op de briljante vooranimatiefilm!!!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 194 ] 04 October 2004 03:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Om het topic nog maar even levend te houden: Ik ben gister naar Stille Nacht geweest. Dit is echt een supergoede film!

De film gaat over de Utrechtse serieverkrachter. Op een avond wordt er weer eens een meisje verkracht in het bos, waar alle studentes ‘s ochtends en ‘s avonds doorheen moeten fietsen van huis naar de school. Emma (liesbeth Kamerling) besluit dan een comitée op te richten. Er zijn 4 andere meiden die haar willen helpen en samen gaan ze op zoek naar de serieverkrachter.
Het verhaal is erg spannend en erg indrukwekkend. Het zit ook goed in elkaar. Het is zeker een aanrader, maar be prepared voor de wat minder fijne scènes (om het zo maar ff te zeggen)

  [ # 195 ] 04 October 2004 05:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Ik ben met Eva vrijdag avond naar de Nar (den bosch) geweest voor heerlijk bord spare ribs en vervolgens zijn we naar de bioscoop gelopen om Dodgeball te zien… Helaas is deze film geen succes dus op vrijdag avond draait hij niet :? Toen hebben we maar besloten naar White Chicks te gaan, deze was wel leuk. Geen geweldige comedie maar wel aardig, het verhaal zelf is eigenlijk best wel stom maar de grappen zijn opzich wel oké.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

‹ First  < 11 12 13 14 15 >  Last ›
13 of 49
     Wie kan mij helpen? ››