14 of 49 | ‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 196 ] 04 October 2004 05:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Rop”]Ik ben met Eva vrijdag avond naar de Nar (den bosch) geweest voor heerlijk bord spare ribs en vervolgens zijn we naar de bioscoop gelopen om Dodgeball te zien… Helaas is deze film geen succes dus op vrijdag avond draait hij niet :? Toen hebben we maar besloten naar White Chicks te gaan, deze was wel leuk. Geen geweldige comedie maar wel aardig, het verhaal zelf is eigenlijk best wel stom maar de grappen zijn opzich wel oké.

Daar heb ik niets meer aan toe te voegen!

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 197 ] 04 October 2004 10:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=”*-*Saskia*-*”]Om het topic nog maar even levend te houden: Ik ben gister naar Stille Nacht geweest. Dit is echt een supergoede film!

toch eens kijken of hij hier draait. Idd een film die nog op mijn ‘to-do’ lijst staat. Net als ’ Eternal sunshine of the spotless mind’ met Jim Carrey…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 198 ] 06 October 2004 12:55 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2002-08-25

ELLIS IN GLAMOURLAND GEWELDIGE FILM!!!!!!!!!

  [ # 199 ] 06 October 2004 06:07 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Gnome”]Als iemand hier van plan is om na 14 oktober naar Hellboy te gaan, 1 advies—-> NIET DOEN!  


Wat een boutfilm :roll:  :x :!:  :evil:

Omdat hij nu hier in de bios gaat draaien haal ik deze nog maar even naar boven!

  [ # 200 ] 12 October 2004 11:15 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Helemaal vergeten hier iets te posten, maar ik ben afgelopen zaterdag met Eva naar Sharktale geweest!

Een erg leuk film, wat verhaal betreft vele malen beter dan Finding nemo! Wat animatie betreft is hij iets minder maar zeker wel leuk! Ook de ‘cast’ past precies bij de film!

punt:

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 201 ] 12 October 2004 11:57 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Het was (en is) inderdaad een leuke film. En zoals Rop al zegt: de stemmen van de acteurs passen perfect bij het karakter dat ze hebben ingesproken.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 202 ] 12 October 2004 06:03 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

En zoals Rop al zegt: de stemmen van de acteurs passen perfect bij het karakter dat ze hebben ingesproken.Een erg leuk film, wat verhaal betreft vele malen beter dan Finding nemo! Wat animatie betreft is hij iets minder maar zeker wel leuk! Ook de ‘cast’ past precies bij de film!

Ik heb de film niet gezien dus ik kan er eigenlijk niet over meepraten :oops:  :(  Maar, volgens de filmcritici is het net of je naar de eigenlijke mensen acteurs zit te kijken ipv naar vissen, ook omdat de vissen zich als mensen gedragen door bijvoorbeeld te rechtop te staan ipv te zwemmen (dit als nadeel) en ook dat de film onbegrijpbaar is voor kinderen omdat er zoveel verwijzingen inzitten naar andere films. Klopt dit?

  [ # 203 ] 12 October 2004 07:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Gnome”]

En zoals Rop al zegt: de stemmen van de acteurs passen perfect bij het karakter dat ze hebben ingesproken.Een erg leuk film, wat verhaal betreft vele malen beter dan Finding nemo! Wat animatie betreft is hij iets minder maar zeker wel leuk! Ook de ‘cast’ past precies bij de film!

Ik heb de film niet gezien dus ik kan er eigenlijk niet over meepraten :oops:  :(  Maar, volgens de filmcritici is het net of je naar de eigenlijke mensen acteurs zit te kijken ipv naar vissen, ook omdat de vissen zich als mensen gedragen door bijvoorbeeld te rechtop te staan ipv te zwemmen (dit als nadeel) en ook dat de film onbegrijpbaar is voor kinderen omdat er zoveel verwijzingen inzitten naar andere films. Klopt dit?

Ik vind Sharktale net als Shrek onder de wat volwassenere humor vallen, ik denk inderdaad dat er kinderen zijn die het verhaal soms niet goed snappen. Maar zo was dat ook bij Shrek, de doelgroep is daardoor wel erg breed. En ik denk dat bij Dreamworks de doelgroep toch wel wat hoger wordt geschat dan bij Pixar.
Wat betreft de manier waarop sommige vissen lopen/zwemmen heb ik geen mening, ze gedragen zich soms inderdaad verdacht veel als mensen. Maar dat maakt de film dan ook wel weer leuk, als je daar je nek al over breekt moet je gewoon Finding Nemo kijken. Daar zwemmen ze wel… Maar is het verhaal zo kinderachtig.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 204 ] 20 October 2004 05:55 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2004-07-14

De laatste film in de bios was Volle Maan.
En dat is al een hele poos geleden.

  [ # 205 ] 20 October 2004 06:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Ik ben gisteren met me moeder naar Ellis in glamourland geweest!
Het is een hele leuke film, het is het debuut van Linda De mol, ze doet het erg goed, de film is leuk, humoristisch en ook romantisch!!
Echt een aanrader!

  [ # 206 ] 20 October 2004 06:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

zaterdag samen met een vriendin naar ” a cinderella story ” ik vond het wel een leuke film, alleen het is echt weel zoon film voor meisjes van 12 jaar 😉 als je begrijpt wat ik bedoel, maar ach, leuke avond gehad.. 😉

  [ # 207 ] 04 November 2004 03:05 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik ben voor laatst naar shark tales geweest! Ik was nie zo kapot van het verhaal! vond hem voor x wel leuk maar als hij nou zo leuk was :?

  [ # 208 ] 04 November 2004 06:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Laatst naar Colleteral en AVP geweest! Eerstgenoemde is een goede film, beetje teleurstellend einde aan de ene kant, maar ja. Tweede film was wel vermakelijk, maar je moet er van houden.

Colleteral:

AVP: 1,5 ster
+ half

  [ # 209 ] 05 November 2004 02:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Euhm… Harry Potter 3 :oops:

Vond ‘m overigens wel super gaaf!! Ben dan ook gelijk twee keer geweest.
De eerste 2 films vond ik niet zo. Waren een beetje quasi avonturenfilms voor kinderen. Deel drie was gewoon duidelijk van een andere regisseur en ECHT GRAPPIG 😊 Maar ja, the Prisoner of Azkaban is dan ook mijn lievelingsboek uit de hele reeks…

En op dit moment zit ik echt op hete kolen voor Bridget Jones 2 (Ik ben eigenlijk geen Hugh Grant fan, maar om de een of andere reden belanden al zijn films bij mij in de kast…  :roll: ) en Star Wars 3!

  [ # 210 ] 13 November 2004 07:34 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2004-08-30

geloof harry potter 3 en shrek 2.Beide top films,zo vaak kom ik helaas niet meer in de bios :(

‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
14 of 49
     Wie kan mij helpen? ››