15 of 49 | ‹ First  < 13 14 15 16 17 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 211 ] 13 November 2004 07:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Heeft iemand heel toevallig de film “Anaconda’s: The hunt for the blood orchid” al gezien? ik wil weten of deze de moeite waard is…

  [ # 212 ] 13 November 2004 10:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

ben vanavond naar Bridget jones deel 2 geweest; ik heb deel 1 niet gezien, was van plan deze nog te kijken voordat ik naar de bios ging, maar hij was verhuurd….
Maar goed, de film was leuk, maar af en toe wel wat voorspelbaar, maar ook zeer leuk en humoristisch!!
En ja Hugh Grant vink ik een leuke man dus heb genoten haha!!

  [ # 213 ] 29 November 2004 11:29 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Eva en Marijke naar Den Helder geweest om de nieuweste film van Pixar (en ook wel een beetje Disney) te zien. The Incredibles!

Een erg leuke familie film weer! Ook het voor filmpje was wel leuk (niet zo leuk als For the Birds, maar wel grappig)

En als trailer hadden we Spongebob the movie! Die gaat zeker wel goed worden! (meeting?)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 214 ] 29 November 2004 11:39 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Ik ben het met Rop eens, the incredebils is een erg leuke film, en het voorfilmpje was ook erg leuk en grappig!!
voorstukje spongebob was ook leuk!!

  [ # 215 ] 29 November 2004 12:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Tja, wat kan ik daar nog aan toevoegen?

Ik vond het een erg leuke film en kan niet wachten totdat Spongebob The Movie in de bioscoop verschijnt.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 216 ] 30 November 2004 10:44 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Ik ben gisteren in Amsterdam naar Der Untergang geweest. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet zeggen, maar 1 ding is zeker: het is een erg heftige film.

  [ # 217 ] 30 November 2004 11:16 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2002-12-27

De laatste film die ik in de bios heb gezien was Sharktale ongeveer 2 weken geleden . . .

Als ik je één advies mag geven, ga niet naar Sharktale, wat vond ik die film slecht. In Independence day moet je 110 minuten kijken naar Will Smith, is dat een ramp, nee, eigenlijk niet. Hij past precies bij de rol en zijn alter-ego ligt er niet mega dik op. Dit kan je bij Sharktale niet zeggen. Zoals in een making of al naar voren kwam waren de personages gemaakt naar de vertolkers, ofterwel, ik heb zo ongeveer 100 minuten mij dood zitten te ergeren aan Will Smith, een beetje jammer allemaal. Verder was de aftiteling wel leuk . . .

  [ # 218 ] 04 December 2004 09:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wij zijn gisteravond naar The Incredibles geweest! Ik heb er een beetje verschillende verhalen over gehoord. De een vond hem geweldig, de ander maar matig.

Ik vond het een hele leuke film, erg mooi gemaakt en er zat best veel humor in.
Wat mij betreft zeker de moeite waard!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 219 ] 21 December 2004 11:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik ben net terug van Bridget Jones: The Edge of Reason. Het is een enorm leuke film. Iedere vrouw herkent zich, ook al is het maar een klein beetje, wel in de stuntelige Bridget.

Deze film krijgt van mij dan ook

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 220 ] 22 December 2004 10:44 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Ik ben maandag naar Simon geweest, onze oscar-inzending. Nou, geloof me, die gaan ze niet winnen! Begrijp me niet verkeerd, de film is erg goed, maar niet te vertalen. Daarnaast zit alles erin waar wij nederlanders zo trots op zijn, maar waar Amerika echt niet tegen kan: homohuwelijk, drugsgebruik, sex, schelden…

Toch krijgt ie van mij 4 sterren:

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 221 ] 23 December 2004 05:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Laatst maar even Ocean’s Twelve uitgechecked. Beetje een warrig verhaal, leuke acteurs en Amsterdam is ook een van de leuke settings.
Krijgt van mij:

  [ # 222 ] 24 December 2004 12:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

De laatste die ik gezien heb: ook Bridget Jones. Deel 2 is soms bijna nog leuker dan deel 1; in ieder geval weer heerlijk vrouwelijk herkenbaar en vooral ook leuk dat dezelfde cast is gebruikt :D

Voorlopig kom ik niet veel meer in de bioscoop denk ik, maar dit is het rijtje wat ik nog graag wil zien:

- The Polar Express;
- ‘kerstfilm met Jim Carrey’ (hoe heet het ding nou weer; ik kan die titel maar niet onthouden…);
- The Phantom of the Opera (helaas pas na nieuwjaar, was het maar gelijk gevallen met mijn Belgie-bezoek); - Ocean’s Twelve;
- Finding Neverland.

Ben benieuwd wanneer ik weer tijd heb. Kerstfilms liefst nog wel voor kerst…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 223 ] 24 December 2004 12:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

Ja ik ook bridget Jones 2 gezien, en paar dagen later nummer 1, en ik vind 1 net iets leuker…

maar ik zwijmel elke keer weg bij de foute hugh grant en de ontzettende engelsman colin :lol:

  [ # 224 ] 24 December 2004 01:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Luna24”]
- ‘kerstfilm met Jim Carrey’ (hoe heet het ding nou weer; ik kan die titel maar niet onthouden…);

Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events of op z’n Nederlands Ellendige Avonturen 😊

Deze lijkt mij ook wel leuk! Wel OV natuurlijk, ik heb een hekel aan nederlandse stemmen!

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 225 ] 26 December 2004 03:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Rop”][quote author=“Luna24”]
- ‘kerstfilm met Jim Carrey’ (hoe heet het ding nou weer; ik kan die titel maar niet onthouden…);

Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events of op z’n Nederlands Ellendige Avonturen 😊

Deze lijkt mij ook wel leuk! Wel OV natuurlijk, ik heb een hekel aan nederlandse stemmen!

Ja die! (vind je het gek dat ik die titel niet kan onthouden…)
En natuurlijk originele versie; dat maakt de film compleet. Alleen bij tekenfilms vind ik het leuk om ook een nagesynchroniseerde versie te zien (vanwege de bekende stemmencast vaak), maar bij speelfilms never nooit!

Greetz. Luna

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 13 14 15 16 17 >  Last ›
15 of 49
     Wie kan mij helpen? ››