16 of 49 | ‹ First  < 14 15 16 17 18 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 226 ] 26 December 2004 03:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik ben laatst ook naar Bridget Jones geweest, maar vind het boek toch duizendmaal beter. Het verhaal is gewoon stukken sterker nog. Maar ondanks dat erg genoten van de film… maar raad wel iedereen aan om ook het boek te lezen, want die is echt hilarisch…

ik wil naar finding neverland!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 227 ] 28 December 2004 08:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  503
Geregistreerd  2004-04-28

Phantom Of The Opera (Gerry Mmm.. & Ramins naam op aftiteling) 😉

  [ # 228 ] 30 December 2004 10:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Afgelopen week naar Oceans 12 geweest. Een top-cast voor een matige film. Het camera-werk deed erg ‘jaren 70’ aan maar was daardoor soms irritant. Ook de scene-sprongen waren soms onlogisch waardoor je zelf de gaten maar moest invullen, terwijl het geen gaten waren die artistiek waren verantwoord. Ja moeilijk uit te leggen wat ik bedoel en zeker binnen deze paar regels, maar het viel me gewoon op.

En dan het verhaal. Deel 1 was van begin tot eind goed opgebouwd, deel 2 bestaat uit twee verhalen die leuk in elkaar zitten, maar je mist de spanning van deel 1. Juist omdat het hele voortraject van het plannen van de misdaad niet wordt meegenomen. Of gooi ik Oceans 11 nu door elkaar met de Italian Job?

Score:
(En dan vooral voor de cast)

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 229 ] 05 January 2005 05:47 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Gisteravond naar Der Untergang geweest. Strakke film, goed acteerwerk, weinig op aan te merken. Wel indrukwekkend. Ook wel fijn dat je bij een serieus publiek zit dat ook echt die film wilt zien en er dus ook naar kijkt ipv mensen die om de 3 minuten gaan lopen.

Score:

[ Gewijzigd: 14 January 2005 07:12 PM by ]
  [ # 230 ] 05 January 2005 06:39 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2004-03-23

[quote author=“Gnome”]

Gisteravond naar Der Untergang geweest. Strakke film, goed acteerwerk, weinig op aan te merken. Wel indrukwekkend. Ook wel fijn dat je bij een serieus publiek zit dat ook echt die film wilt zien en er dus ook naar kijkt ipv mensen die om de 3 minuten gaan lopen.

Score:

Ook als laatste gezien.. Vond hem fantastisch. Ik doe er een sterretje bij!!

  [ # 231 ] 07 January 2005 01:41 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Gister naar The Grudge geweest. Wat een freaky film is dat zeg. Als je die niet eng vind dan ben je onmenselijk of je hebt stiekem niet zitten kijken.

Verhaal van the Ring is beter, maar hier zitten lekker veel schrik momenten in dus ik geef hem:

(edit: FF aangepast)

Score:

[ Gewijzigd: 23 March 2005 11:42 AM by ]
  [ # 232 ] 07 January 2005 05:19 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  35
Geregistreerd  2003-08-20

Phantom of the opera natuurlijk!
ook omdat een vriend van mij meedoet, maar het is
een fantastische film!  :lol:

  [ # 233 ] 07 January 2005 08:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De laatste film die ik gezien het is Oceans 12.
Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Oceans 11 vond ik wel leuk, daar zat tenminste een beetje actie in, maar in 12 vond ik het verhaal maar bar slecht. Daarbij was het ook nog eens flut gefilmd. Naar mijn smaak dus geen goede film…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 234 ] 08 January 2005 05:02 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  503
Geregistreerd  2004-04-28

[quote author=“garfield”]Phantom of the opera natuurlijk!
ook omdat een vriend van mij meedoet, maar het is
een fantastische film!  :lol:

haha ja ons Raminneke, maar Gerry is ook ni slecht hé 😉

  [ # 235 ] 14 January 2005 10:07 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Gisteren ben ik met Ronny en Bram naar Turnhout geweest om Der Untergang te zien.

Tja ik heb er een beetje verdeelde mening over. Hij was best langdradig, maar het acteerwerk was wel erg goed. Uiteraard is het een waargebeurde film dus over het verhaal kan ik niet klagen natuurlijk, ik vond alleen dat ze de personages te snel achter elkaar lieten zien. Op een gegeven moment weet je even niet meer wie wie is, een beetje “verstand” van de oorlog is niet verkeerd. Je krijgt niet echt een introductie van de personen.

Hitler The Rise Of Evil vond ik wat dat betreft een indrukwekkendere film, je kreeg in die film een goede indruk van hoe Hitler aan de macht kwam. En hoe zijn haat tegenover de joden is ontstaan, bij Der Untergang was eigenlijk alles al voorbij en zag je hoe de “zielige” Hitler zijn laatste uren door bracht.

Zoals ik al eerder aangaf is het verhaal wat mij betreft te langdradig, het is een film van 2,5 uur die ze makkelijk in 1,5 of 2 uur hadden kunnen proppen. Ondanks dit was het een (technisch-) mooie en indrukwekkende film!


   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 236 ] 15 January 2005 11:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Samen met mijn moeder vanavond naar the phantom of the opera geweest, echt genoten!
Vond het zo mooi, de muziek, de kostuums de decors, in 1 woord super!
Kippenvel momenten omdat ik eht echt mooi vond, er was ook spanning, en nog gehuild ook :oops:
Dus musical world nogmaals bedankt!
Ga de soundtrack ook aanschaffen!

  [ # 237 ] 18 January 2005 10:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

WAUW! Ik ben gister naar The phantom geweest: in 1 woord SUPER!!  :D Ik had zowiezo al iets met de musical, ik had hem nog nooit gezien, maar toch… Maar de film is echt super! Wauw, die muziek, de acteurs, het verhaal, geweldig! :D Nu weet ik het zeker: Ik ga zsm naar londen om de show eens in het echt te zien 😉

  [ # 238 ] 18 January 2005 11:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  503
Geregistreerd  2004-04-28

[quote author=”*-*Saskia*-*”]ik ga zsm naar londen om de show eens in het echt te zien 😉

moet je zeker doen, ik was erg ziek zaterdag (nog steeds :evil: ) maar twas fantastisch! JOJ als phantom was weer erg ontroerend :lol: Alleen was alles bijna uitverkocht & zat ik voor ‘t eerst in mn leven op een balkon :?

  [ # 239 ] 23 January 2005 12:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Afgelopen avond zijn Eva en ik naar The Grudge geweest,  in tegenstelling tot wat Luuk zegt vonden wij hem niet eng
Wij zijn in totaal maar 1x geschrokken en niet eens zo erg, de film heeft veel weg van The Ring (zelfde regisseur neem ik aan?!) maar het verhaal hangt een beetje slap aan elkaar. Het verhaal van The Ring was wat mij betreft dus een stuk beter, ondanks het trieste publiek (irritant gillende meisjes, doorpratende mensen na een “schrikmoment” etc.)  Was het wel een aardige film, maar The Ring is beter!


en een half

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 240 ] 23 January 2005 04:38 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Rop”]Afgelopen avond zijn Eva en ik naar The Grudge geweest,  in tegenstelling tot wat Luuk zegt vonden wij hem niet eng
Wij zijn in totaal maar 1x geschrokken en niet eens zo erg, de film heeft veel weg van The Ring (zelfde regisseur neem ik aan?!) maar het verhaal hangt een beetje slap aan elkaar. Het verhaal van The Ring was wat mij betreft dus een stuk beter, ondanks het trieste publiek (irritant gillende meisjes, doorpratende mensen na een “schrikmoment” etc.)  Was het wel een aardige film, maar The Ring is beter!


en een half

Tja, niet iedereen is zo’n Die hard als jullie he :?  😉
Als je de film niet eng vond dan vind ik het raar dat je hem nog zo’n hoge score geeft…

Ik ben gister ook naar een film geweest en wel naar Blade: Trinity.
Actie was goed. Verhaal is te verwaarlozen. Leuke bijrol van Ryan Reynolds. Leuk gezichtje van Jessica Biel 😉 .  En de ‘vijand’ verschrikkelijk slecht gecast, maar dat is mijn mening.
en een half.

‹ First  < 14 15 16 17 18 >  Last ›
16 of 49
     Wie kan mij helpen? ››