17 of 49 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 241 ] 23 January 2005 06:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Gnome”]
Als je de film niet eng vond dan vind ik het raar dat je hem nog zo’n hoge score geeft…

Een film hoeft geen slechte score te krijgen omdat hij niet eng is 😉 Maar hij krijgt van mij zo’n hoog punt omdat ik slechtere films een te hoog punt heb gegeven 😉 Het was zeker wel een leuke film hoor, maar niet zo eng als dat jij aangeeft! Ik ben wel benieuwd naar The Ring 2! (die ook bij de trailers zat)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 242 ] 24 January 2005 07:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Rop”]

Ik ben wel benieuwd naar The Ring 2! (die ook bij de trailers zat)

Hideo Nakata werkt momenteel aan The Ring Two (release 17 maart) en liet in een interview weten dat het einde daarvan ruimte laat voor nog een vervolg. De regisseur liet ook weten een derde deel graag te willen regisseren.

Voordat hij zich aan de tweede Amerikaanse remake waagde (de eerste werd geregisseerd door Gore Verbinski), maakte Hideo Nakata al de Japanse originelen Ringu en Ringu 2.

  [ # 243 ] 26 January 2005 06:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

afgelopen zondag naar de volgende film geweest:

mijn persoonlijke mening is: bagger. Eigenlijk is de hele film constant met hetzelfde bezig, een ongeluk en iedereen heeft er,zo blijkt, iets mee te maken… nou ja, anderen schijnen hem wel goed te vinden maar ik hoef hem geen 2e keer te zien…

  [ # 244 ] 28 January 2005 10:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

oke ik zag deze film niet in de bioscoop, maar net op net5… arachnofobia

het woord zegt het al, het gaat over spinnen. Nou heb ik bij films niet snel kriebels of hoe je het ook wilt noemen en helemaal niet bij dierenfilms, maar deze vond ik toch best creepy, in de zin van, het zou gewoon echt kunnen zijn, en dat heb ik bijv bij de film anaconda of jaws totaal niet.

De film gaat over een spinnensoort die ontdekt wordt in Zuid-Amerika ( Venezuela ) en die blijkt zeer dodelijk te zijn… anyway er reist een spin mee naar noorder gelegen Amerika en daar plant de spin zich voort… meer vertel ik niet, maar ik vind em zeker de moeite waard om een keer te bekijken…

Heeft iemand anders em ook gezien? Zo ja, wat vond je ervan?

  [ # 245 ] 29 January 2005 12:32 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“richie”]oke ik zag deze film niet in de bioscoop, maar net op net5… arachnofobia

het woord zegt het al, het gaat over spinnen. Nou heb ik bij films niet snel kriebels of hoe je het ook wilt noemen en helemaal niet bij dierenfilms, maar deze vond ik toch best creepy, in de zin van, het zou gewoon echt kunnen zijn, en dat heb ik bijv bij de film anaconda of jaws totaal niet.

De film gaat over een spinnensoort die ontdekt wordt in Zuid-Amerika ( Venezuela ) en die blijkt zeer dodelijk te zijn… anyway er reist een spin mee naar noorder gelegen Amerika en daar plant de spin zich voort… meer vertel ik niet, maar ik vind em zeker de moeite waard om een keer te bekijken…

Heeft iemand anders em ook gezien? Zo ja, wat vond je ervan?

Een paar jaar terug heb ik ook deze film gezien, dit is de enige film die ik tot nu toe heb gezien waarvan ik kippenvel kreeg. Bah wat zijn spinnen toch smerige beesten! Ik kijk deze nooit meer, anders heb ik heel de nacht het gevoel dat er een spin mijn mond in kruipt ofzo…  :shock:

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 246 ] 29 January 2005 12:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik ga niet zo vaak naar de bioscoop, maar de laatste was geloof ik bridget jones 2

linda

  [ # 247 ] 29 January 2005 05:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“richie”]oke ik zag deze film niet in de bioscoop, maar net op net5… arachnofobia

het woord zegt het al, het gaat over spinnen. Nou heb ik bij films niet snel kriebels of hoe je het ook wilt noemen en helemaal niet bij dierenfilms, maar deze vond ik toch best creepy, in de zin van, het zou gewoon echt kunnen zijn, en dat heb ik bijv bij de film anaconda of jaws totaal niet.

De film gaat over een spinnensoort die ontdekt wordt in Zuid-Amerika ( Venezuela ) en die blijkt zeer dodelijk te zijn… anyway er reist een spin mee naar noorder gelegen Amerika en daar plant de spin zich voort… meer vertel ik niet, maar ik vind em zeker de moeite waard om een keer te bekijken…

Heeft iemand anders em ook gezien? Zo ja, wat vond je ervan?

IK heb deze film voor het eerts gezien toen ik heel jong was, ik heb toen 3 weken lang alle plaatsen waar ik kwam eerst gecontroleerd of er geen spinnen zaten…. :?  :roll:  NU houd ik er nog steeds niet van, leuke, maar smerige film.

[ Gewijzigd: 30 January 2005 04:43 PM by ]
  [ # 248 ] 29 January 2005 05:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Rop”][quote author=“richie”]oke ik zag deze film niet in de bioscoop, maar net op net5… arachnofobia

het woord zegt het al, het gaat over spinnen. Nou heb ik bij films niet snel kriebels of hoe je het ook wilt noemen en helemaal niet bij dierenfilms, maar deze vond ik toch best creepy, in de zin van, het zou gewoon echt kunnen zijn, en dat heb ik bijv bij de film anaconda of jaws totaal niet.

De film gaat over een spinnensoort die ontdekt wordt in Zuid-Amerika ( Venezuela ) en die blijkt zeer dodelijk te zijn… anyway er reist een spin mee naar noorder gelegen Amerika en daar plant de spin zich voort… meer vertel ik niet, maar ik vind em zeker de moeite waard om een keer te bekijken…

Heeft iemand anders em ook gezien? Zo ja, wat vond je ervan?

Een paar jaar terug heb ik ook deze film gezien, dit is de enige film die ik tot nu toe heb gezien waarvan ik kippenvel kreeg. Bah wat zijn spinnen toch smerige beesten! Ik kijk deze nooit meer, anders heb ik heel de nacht het gevoel dat er een spin mijn mond in kruipt ofzo…  :shock:

Ik hoop dat die film nog eens op tv komt! Ik ben totaal niet bang voor spinnen.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 249 ] 05 February 2005 03:55 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

The incredibles, erg leuk :lol:

  [ # 250 ] 06 February 2005 02:21 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

[quote author=“Eva”]Ik hoop dat die film nog eens op tv komt! Ik ben totaal niet bang voor spinnen.

ik ook niet, vogelspinnen vast houden op school e.d is geen probleem… en die film zou ik gerust nog een keer kijken… ik vond em qua verhaal en geloofwaardigheid qua effecten ( van de spinnen dan ) erg geloofwaardig… misschien kun je em huren???

  [ # 251 ] 07 February 2005 10:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  360
Geregistreerd  2003-03-07

Gisteren zijn we dan met de gewonnen kaartjes naar de Phantom of the opera geweest in Delft. We hebben heerlijk kunnen genieten van de film, zonder dat je ook maar een woord hoorde van de paar mensen die er waren. De film vonden we helemaal geweldig, hoewel ik Maskerade in het Theater in Scheveningen veel indrukwekkender vond. Maar wat special effects etc. betreft, dat zat heel goed in elkaar. Apollo in Delft is een service bioscoop, waar de film dus zonder pauze gedraait word. Door een druk op de knop kan je aangevem als je iets eten of drinken wil. Iedereen die er was, was echter zo geboeit door de film, dat niemand hier gebruik van heeft gemaakt. Zelfs de aftiteling (waar de meeste bioscoop gangers al opstaan als die begint :lol: ) werd nog helemaal uitgezeten. Het was echt geniet…. musicalworld…bedankt voor de kaartjes!!! Ik zou hem nog wel een paar keer willen zien… maar effe wachten op de DVD, hoewel het in de bioscoop, tesamen met zulke liefhebbers ...natuurlijk toch nog heel anders is… 😉

  [ # 252 ] 09 February 2005 09:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik heb vanavond samen met Rop ‘Spongebob Squarepants The Movie’ gezien. Als je hem vergelijkt met de serie is hij iets minder leuk, maar dat neemt niet weg dat hij erg grappig is. Vooral David Hasselhof is lekker ‘fout’.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 253 ] 10 February 2005 11:03 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

ik heb met bas dinsdag de film closer gezien… nou ja…. de eerste vijf minuten (want daarna gingen we weg wegens heeeeeel misselijk.. ik was al niet lekker die dag maar ja….) maar de eerste vijf minuten waren al cliché:
chapeau 😊

  [ # 254 ] 10 February 2005 11:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

De laatste film die ik in de cinema heb gezien is “Der Untergang”, de film over de laatste dagen van het Derde Rijk. Bruno Ganz die Hitler speelde was meesterlijk, vooral als hij Hitler’s gekende driftbuien vertolkte. De hoogheidswaanzin en de onoverwinnelijkheid van de Nazi’s werden ook erg goed weergegeven. Persoonlijk vind ik dat iedereen de film moet gezien hebben, al is het maar voor zijn historische en culturele waarde.

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 255 ] 10 February 2005 07:15 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  195
Geregistreerd  2005-01-10

Ben vandaag naar Vet Hard geweest, de film gaat eigenlijk helemaal nergens over maar heb helemala in n deuk gelegen. Echt een typische film met een heleboel flauwe humor, dus als je daar van houdt?

‹ First  < 15 16 17 18 19 >  Last ›
17 of 49
     Wie kan mij helpen? ››