19 of 49 | ‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 271 ] 15 May 2005 03:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

De laatste film die ik in de cinema heb gezien was Kingdom of Heaven,het kruisvaarders epos van Ridley Scott met Orlando Bloom in de hoofdrol. Spektakelfilms behoren echt tot mijn favorieten, het enige wat me stoorde was het misschien wat trage begin.

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 272 ] 15 May 2005 04:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

de laatste film is oceans 12, maar ik heb 11 niet gezien dus ik snapte er niet zo veel van

(en ik werd ‘afgeleid’ door een zekere jongen die mijn vriendje was 😉 )

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 273 ] 15 May 2005 05:05 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  96
Geregistreerd  2005-03-24

dat was un long dimanche de fiancailles, een heel erg mooie film. we zaten achter milan uit gtst, die genoot geloof ik minder van de film dan wij, want in de pauze ging ie weg. cultuurbarbaar.

  [ # 274 ] 15 May 2005 11:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

tijdje geleden zag ik Miss Congenailty2, vond m erg leuk!

  [ # 275 ] 22 May 2005 02:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

De laatste die ik zag was Robots, op Koninginnedag in de stad omdat het regende en we eigenlijk niets leuks te doen vonden. Nederlandse versie nog wel, maar wat wil je midden op de dag.
De hele bioscoopzaal was gevuld met precies vijf mensen (wij en nog wat), overigens erg leuke film: zelfs in het nederlands mag deze animatie zich meten met Disney.

Prettig detail: de enorme bak chocolatefudge ijs van Ben&Jerry; met enorme stukken chocola. IJs zoals ijs bedoeld is.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 276 ] 22 May 2005 03:50 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Horst”]De laatste film die ik in de cinema heb gezien was Kingdom of Heaven,het kruisvaarders epos van Ridley Scott met Orlando Bloom in de hoofdrol. Spektakelfilms behoren echt tot mijn favorieten, het enige wat me stoorde was het misschien wat trage begin.

Gister ook naar deze film geweest. Ook ik ben wel fan van dit soort spektakelfilms maar deze viel me toch redelijk tegen. Nu lagen mijn verwachtingen ook wel enigzins hoog na een eerder meesterwerk van deze regisseur namelijk Gladiator.
Het trage begin stoorde mij dus ook. Maar ook de cliche’s die er af en toe in zaten. Wat mij ook tegen viel is dat weinig wordt uitgediept, veel dingen waarover ze het hebben zijn in het verleden gebeurd en zijn belangrijk voor de film maar worden totaal niet uitgediept waardoor je eigenlijk niet goed weet wat je er mee aan moet. Zo blijven veel personages vrij oppervlakkig.

Desondanks maakt het laatste half uur van de film wel wat goed. Al vond ik wel dat het spectaculaire wat laat kwam. Maar dat was dan ook goed uitgewerkt. Qua acteerprestaties vond ik Eva Green en Jeremy irons wel goed. Ook de veel te kleine rol van Liam Neeson werd goed door hemzelf ingevuld.
Orlando Bloom deed het niet slecht in vergelijking met eerdere rollen in dit genre.
Edward Norton is onherkenbaar en kwam er pas later achter dat ook hij in deze film speelde.
Door met name het laatste half uur weet ik er toch nog dit uit te persen:

  [ # 277 ] 22 May 2005 09:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

In London ben ik samen met mijn zus naar “A very long engagement” geweest. Geheel onverwacht bleek dit het ‘vervolg’ op Amelie te zijn. Nou ja, het vervolg. Het is een film van dezelfde regisseur en ook nu weer speelt Audrey Tautou de hoofdrol.

Maar goed, mijn mening: wat een prachtige film was ook dit weer. Vooral een erg visueel aantrekkelijke film met prachtige beelden, op een heerlijke manier verteld. Het was heftiger dan het verhaal van Amelie aangezien het een oorlogsverhaal is, maar dit is de eerste oorlogsfilm ooit die mee van begin tot eind heeft kunnen boeien.

Een prachtige, romantische film dus. 5 sterren!!

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 278 ] 23 May 2005 05:39 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Gister naar Star Wars Revenge of the Sith geweest.
Nu ben ik absoluut geen star wars fan maar heb wel wat kennis over andere star wars films. Visueel zat het dit keer perfect in elkaar dus dat was wel goed. Maar de hele film is een brei poging van Attack of the Clones naar A New Hope (als dat de naam van de 4e film is). Nu is dat natuurlijk fantastisch als je star wars fan bent maar anders valt het vrij tegen. Alleen Yoda en Master Windu (Samuel L. Jackson)  vond ik wel ok.

2.5 ster.

  [ # 279 ] 23 May 2005 06:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Gnome”][quote author=“Horst”]De laatste film die ik in de cinema heb gezien was Kingdom of Heaven,het kruisvaarders epos van Ridley Scott met Orlando Bloom in de hoofdrol. Spektakelfilms behoren echt tot mijn favorieten, het enige wat me stoorde was het misschien wat trage begin.

Gister ook naar deze film geweest. Ook ik ben wel fan van dit soort spektakelfilms maar deze viel me toch redelijk tegen. Nu lagen mijn verwachtingen ook wel enigzins hoog na een eerder meesterwerk van deze regisseur namelijk Gladiator.
Het trage begin stoorde mij dus ook. Maar ook de cliche’s die er af en toe in zaten. Wat mij ook tegen viel is dat weinig wordt uitgediept, veel dingen waarover ze het hebben zijn in het verleden gebeurd en zijn belangrijk voor de film maar worden totaal niet uitgediept waardoor je eigenlijk niet goed weet wat je er mee aan moet. Zo blijven veel personages vrij oppervlakkig.

Desondanks maakt het laatste half uur van de film wel wat goed. Al vond ik wel dat het spectaculaire wat laat kwam. Maar dat was dan ook goed uitgewerkt. Qua acteerprestaties vond ik Eva Green en Jeremy irons wel goed. Ook de veel te kleine rol van Liam Neeson werd goed door hemzelf ingevuld.
Orlando Bloom deed het niet slecht in vergelijking met eerdere rollen in dit genre.
Edward Norton is onherkenbaar en kwam er pas later achter dat ook hij in deze film speelde.
Door met name het laatste half uur weet ik er toch nog dit uit te persen:

Mja ik deel wel ongeveer deze mening, alleen vond ik het begin niet te langzaam ofzo… wel vond ik er erg veel cliche’s in zitten. Kortom:

p.s. Wat speelde Edward Norton dan?  :shock:  Ik heb hem niet gezien, maarja ik kon Orlando Bloom ook niet gelijk herkennen. 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 280 ] 24 May 2005 10:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Rop”]p.s. Wat speelde Edward Norton dan?  :shock:  Ik heb hem niet gezien, maarja ik kon Orlando Bloom ook niet gelijk herkennen. 😉

Die gast met die plaat voor z’n kop…

  [ # 281 ] 24 May 2005 10:21 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  96
Geregistreerd  2005-03-24

In London ben ik samen met mijn zus naar “A very long engagement” geweest. Geheel onverwacht bleek dit het ‘vervolg’ op Amelie te zijn. Nou ja, het vervolg. Het is een film van dezelfde regisseur en ook nu weer speelt Audrey Tautou de hoofdrol.

Maar goed, mijn mening: wat een prachtige film was ook dit weer. Vooral een erg visueel aantrekkelijke film met prachtige beelden, op een heerlijke manier verteld. Het was heftiger dan het verhaal van Amelie aangezien het een oorlogsverhaal is, maar dit is de eerste oorlogsfilm ooit die mee van begin tot eind heeft kunnen boeien.

Een prachtige, romantische film dus. 5 sterren!!

kijk, ik begon al te denken dat ik de enige was die die film kon apprecieren! ik ga m echt kopen als ie op dvd komt, want ik raakte op een gegeven moment door al die verschillende scenario’s van die andere soldaten af en toe de kluts kwijt. maar idd prachtige beelden, altijd zo sfeergevoelig, als een soort oude sepiafoto soms.
en zo’n lief en ontroerend einde…
en ik vind audrey tautou zon leuke actrice

  [ # 282 ] 24 May 2005 11:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Gnome”][quote author=“Rop”]p.s. Wat speelde Edward Norton dan?  :shock:  Ik heb hem niet gezien, maarja ik kon Orlando Bloom ook niet gelijk herkennen. 😉

Die gast met die plaat voor z’n kop…

Oh vandaar dat ik hem niet herkende :lol: Eens goed kijken op DVD dan…

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 283 ] 05 June 2005 11:18 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Afgelopen donderdag ging Sin City in premiere en hij leek mij bijzonder genoeg om er zo snel mogelijk naar toe te gaan. Dat was dus gisteravond.

Ondanks dat ik erg nieuwsgierig was naar de film, had ik ook mijn twijfels. Niet over het feit dat (bijna) de hele film in het zwart-wit is, maar vooral over het feit dat vrijwel alles voor een zgn. ‘Green Screen’ is opgenomen. Dat betekent dat alles behalve de acteurs uit de computer komt. En computers kunnen tegenwoordig veel maar nog steeds geen natuurlijke bewegingen nabootsen.


Kijk en vergelijk

Maar… De film is geslaagd. Het is een behoorlijk gewelddadige film voor Hollywood, maar het klopt wel allemaal. Sin City is de verfilming van een stripboek en voor het eerst had ik ook dat gevoel in tegenstelling tot bijvoorbeeld X-Men, Batman of Superman. De special effects waren niet over de top tenzij dat ook gewenst was zoals de auto’s die bij een heuveltje in de weg meteen de lucht in vliegen. Net als in een stripverhaal dus.

Al met al een topper van een film!!

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 284 ] 05 June 2005 05:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

[quote author=“Ronny”]Afgelopen donderdag ging Sin City in premiere en hij leek mij bijzonder genoeg om er zo snel mogelijk naar toe te gaan. Dat was dus gisteravond.

Al met al een topper van een film!!

Ik heb hem ook gezien. Ik vond het een mooi max payne achtig sfeertje. Idd vrij geweldadig maar doordat het veel zwart wit is merk je het minder. Goeie film.

  [ # 285 ] 12 June 2005 04:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  667
Geregistreerd  2005-04-26

Robots was de laatste bios film die ik heb gezien.
Erg leuk en vooral die rooie robot die Britney Spears nadeed was erg lachen.

   Handtekening   

Bestel mijn griezelroman de twee broers van Dracula
klik hier

‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
19 of 49
     Wie kan mij helpen? ››