36 of 49 | ‹ First  < 34 35 36 37 38 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 526 ] 08 January 2007 08:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Rop”][quote author=“Lance”]Ik ben net een uurtje terug uit Antwerpen waar ik Pan’s Labyrinth heb gekeken.

Geweldige film! Vanaf Maart draait ‘ie ook in Nederland, het is lastig te omschrijven wat voor film het is, fantasy, horror, thriller, magisch mooi. Dit was de allereerste keer dat de hele zaal gewoon stil was na afloop. Tijdens de Aftiteling bleef men zitten. Heel freaky.

http://www.panslabyrinth.com

GA DAT ZIEN!

Over raar publiek gesproken, toen ik laatst met Ronny bij Saw 3 zat begon iedereen te klappen na afloop alsof het een meesterwerk is… :?  Dat je gaat klappen na het zien van Fight Club oké... maar van Saw 3?

Theatrale effecten in de bios 8)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 527 ] 09 January 2007 02:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Luna24”][quote author=“Rop”][quote author=“Lance”]Ik ben net een uurtje terug uit Antwerpen waar ik Pan’s Labyrinth heb gekeken.

Geweldige film! Vanaf Maart draait ‘ie ook in Nederland, het is lastig te omschrijven wat voor film het is, fantasy, horror, thriller, magisch mooi. Dit was de allereerste keer dat de hele zaal gewoon stil was na afloop. Tijdens de Aftiteling bleef men zitten. Heel freaky.

http://www.panslabyrinth.com

GA DAT ZIEN!

Over raar publiek gesproken, toen ik laatst met Ronny bij Saw 3 zat begon iedereen te klappen na afloop alsof het een meesterwerk is… :?  Dat je gaat klappen na het zien van Fight Club oké... maar van Saw 3?

Theatrale effecten in de bios 8)

Klappen in een bios vind sowieso stom… Het heeft niet echt zin. Net zoals als klappen naar je deurmat als de postbode het voor elkaar heeft gekregen om er heeeeeel veeeeeeel post op te gooien.

  [ # 528 ] 09 January 2007 10:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“jouke”]Happy Feet, kvond hem tegenvallen, kheb namelijk de soundtrack-cd gehoord voor ik er naar toe ging, maar de leukeste liedjes van de cd zaten niet in de film. maar het was wel erg mooi gemaakt 😊

Ik heb hem ook gezien. Ik vond de kleine pinguins in het begin heel schattig, ik heb een heleboel heel hard gelachen en die kleinere soort pinguins vond ik geweldig 😊. Alleen wel een beetje jammer dat de liedjes met een R&B stem gezongen werden, als je “Somebody To Love” van Freddy en Jenna gewend bent miste deze versie bv. een hoop power. Maar al met al was het een leuke film 😊.

  [ # 529 ] 18 January 2007 06:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

De laatste tijd wat DVD’s gekeken, zijn geen bios-films, maar ze draaien wel in de bios dus ik noem ze gewoon 😛

Cars: Animatie film van Pixar, leuk gemaakt enzo maar qua verhaal een beetje suf. Maarja dat kun je verwachten als de doelgroep zo jong is.

The Illusionist: Edward Norton speelt zoals altijd weer super en het is een aparte maar vermakelijke film om te zien.

The Weather Man: Was wel een aardige film. Niet één van Cage’s beste maar was vermakelijk.

Bowling for Columbine: Een al wat oudere documentaire van Michael Moore, ik vind het zeer boeiend om te zien hoe bepaalde Amerikanen zijn. En vooral ook de eeuwige “oorzaak” van alle moord aan het woord te zien (Marilyn Manson).

Borat: Halverwege in slaap gevallen… Niet echt mijn ding, ik vind Ali G van hem stukken leuker.

My Super Ex-Girlfriend: flauwe film… Vond er weinig aan, maarja had er ook niet veel van verwacht.

Final Destination 3: Ik vond hem bar slecht!!! Erg jammer want ik vond FD 1 & 2 wel super! Maar vooral het achtbaan stuk vond ik erg slecht, ten eerste de camera die om de rails ging zitten was zo slecht gedaan, ten tweede in een looping kun je er niet uit vallen vanwege de g-krachten. Je hebt echt een kans van 1 op 10000000 dat een treintje boven in de looping blijft hangen, of er moeten remmen net vlak voor of in de looping zitten en dat was bij deze baan niet het geval.
Maar goed genoeg over de achtbaan scene, het acteer werk vond ik ook maar slecht, vooral die meisjes die naar de zonnebank gingen… Zo slecht, niet normaal. Nee het was de slechtse film uit de reeks, en dat is jammer.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 530 ] 18 January 2007 06:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Rop”]
Cars: Animatie film van Pixar, leuk gemaakt enzo maar qua verhaal een beetje suf. Maarja dat kun je verwachten als de doelgroep zo jong is.

Ik irriteerde me dood aan al die pratende auto’s! 😛

  [ # 531 ] 12 February 2007 06:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Gisteren last minute met Anne nog ff naar de bioscoop geweest, naar de film The Prestige. Vond het wel apart dat er 2 films rond dezelfde periode uitkwamen met hetzelfde thema (The Illusionist) maar beide films zijn echt compleet anders. The Prestige vond ik echt een top film! Als ik ergens niet tegen kan zijn het truc’s die niet uitgelegd worden, in deze film weet je precies hoe ze het doen (soms ook bullshit, maarja). Het verhaal is verwarrend, en goed dus zeker wel een aanrader!

[quote author=“__niX”][quote author=“Rop”]
Cars: Animatie film van Pixar, leuk gemaakt enzo maar qua verhaal een beetje suf. Maarja dat kun je verwachten als de doelgroep zo jong is.

Ik irriteerde me dood aan al die pratende auto’s! 😛

Ik vond de pratende vissen van Finding Nemo irritanter 😛

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 532 ] 12 February 2007 09:42 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Heb laatst Eragon gezien. Ik was er niet zo weg van als m’n huisgenoot was, en hij kan natuurlijk niet aan LOTR tippen, maar op zich was ie wel leuk.

  [ # 533 ] 13 February 2007 04:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik heb laatst PERFUME gezien. En die film is echt prachtig. Het boek (das Parfum) is mijn favoriete boek en ik durfde dus eigenlijk niet te gaan kijken, omdat het boek zoveel elementen heeft, die niet verfilmbaar leken. Maar het is gelukt!!!!! De film geeft perfect de sfeer van het boek weer. Ik heb genoten van deze film (en normaal val ik halverwege een film in slaap)

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 534 ] 13 February 2007 04:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Laatste film die ik zag was Night at the Museum. Had me er niet veel van voorgesteld, maar hij was nog best geestig.

Wel jammer dat Pathe - Rotterdam Schouwburgplein niet weet hoe ze met hun gasten moet omgaan. Eerst liepen ze te klooien tijdens het opstarten, waardoor het veel te laat begon. Daarna wisten ze wel ruim op tijd te stoppen. Met andere woorden, de film was nog niet afgelopen toen het beeld wegviel en de zaallichten aangingen. Maar blijven zitten en een minuut of 5 later ging de film iets verder weer verder. Helaas weer maar een paar minuten, en wederom was de film nog niet af. Maar nu werd de film niet meer opgestart.
Op eigen initiatief maar richting kassa, alwaar er een manager bij de kassier stond, eventjes, met een arrogante chagrijnige kop, en vervolgens achter de schermen verdween. We konden geld terugkrijgen, maar alle mensen die er met een actie zaten konden kregen niets. Ik vind dat echt een stuitende behandeling van je gasten. Als je merkt dat er iets mis gaat lijkt het me logisch dat je je gasten informeert, excuseert en pas weer uit zicht verdwijnt als alle gasten naar tevredenheid zijn afgehandeld. Als ik de baas van die tent zou zijn geweest had deze manager meteen haar biezen kunnen pakken. Wat een anti-reclame.

  [ # 535 ] 13 February 2007 04:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Rop”][quote author=“__niX”][quote author=“Rop”]
Cars: Animatie film van Pixar, leuk gemaakt enzo maar qua verhaal een beetje suf. Maarja dat kun je verwachten als de doelgroep zo jong is.

Ik irriteerde me dood aan al die pratende auto’s! 😛

Ik vond de pratende vissen van Finding Nemo irritanter 😛

Neeee joh, die waren juist cool! Vooral die schildpadden :D

  [ # 536 ] 13 February 2007 06:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het is al heel lang geleden dat ik in de bioscoop was, maar The Illusionist en The Prestige trekken mij ook wel: niet in het minst om het verhaal, de mystiek en de cast.
Alleen wat Rop al zegt: ze zijn op het eerste gezicht gemakkelijk te verwarren.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 537 ] 15 February 2007 12:46 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Net Tenacious D: The Pick of Destiny gezien en hij is geniaal!!! :p Jack Black en Kyle Gass zijn echt een geniaal duo! Je moet wel echt van de muziek houden die ze maken anders vind je de film niks aan, maar de bijrol van David Grohl (Nirvana, Probot, Foo Fighters) is echt werkelijkwaar geniaal! Die gast ruled dus echt hard met zijn 3 bassdrums :y

Als ik 4x het woord geniaal zeg in 1 post dan kan er maar 1 conclusie uit komen lijkt me 😛 (wss zijn er een hoop mensen die de film niks zullen vinden maarja… 😛)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 538 ] 23 March 2007 10:44 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Gisteren met een aantal vrienden naar 300 geweest, was een vermakelijke film! Meestal bij dat soort films (Braveheart, Lord of the Rings, Troy, etc.) erger ik me kapot aan de traagheid van de film, ze maken graag van 2 uur film materiaal 3 uur film… Gevolg daarvan is dat je het zoveelste saaie dialoog krijgt, gelukkig zitten die niet in de 300. Het zijn grote veldslagen, die cool uitgewerkt zijn.
Uiteraard het mooiste aan deze film is de manier van filmen, voor de mensen die Sin City hebben gezien: het is ongeveer in die stijl, maar dat is logisch als het een film van Frank Miller is. De casting is goed, het verhaal is boeiend genoeg, en zoals ik al eerder aangaf niet teveel gezeik maar slashen zoals in Kill Bill. Kortom, top film, alleen vond ik het einde vrij afgerafeld

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 539 ] 23 March 2007 10:56 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

[quote author=“Rop”]Gisteren met een aantal vrienden naar 300 geweest, was een vermakelijke film! Meestal bij dat soort films (Braveheart, Lord of the Rings, Troy, etc.) erger ik me kapot aan de traagheid van de film, ze maken graag van 2 uur film materiaal 3 uur film… Gevolg daarvan is dat je het zoveelste saaie dialoog krijgt, gelukkig zitten die niet in de 300. Het zijn grote veldslagen, die cool uitgewerkt zijn.
Uiteraard het mooiste aan deze film is de manier van filmen, voor de mensen die Sin City hebben gezien: het is ongeveer in die stijl, maar dat is logisch als het een film van Frank Miller is. De casting is goed, het verhaal is boeiend genoeg, en zoals ik al eerder aangaf niet teveel gezeik maar slashen zoals in Kill Bill. Kortom, top film, alleen vond ik het einde vrij afgerafeld

Heb hem gisteren ook gezien en het was een vermakelijke film. Lang geleden dat er nog een goede hakfilm uit was. Gerard Butler overtuigde in 300 veel meer dan in de The Phantom Of The Opera.

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 540 ] 23 March 2007 06:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

dreamgirls, en ik ben echt verliefd op die film :D
vooral als beyonce, listen zingt ben ik echt onder de indruk :shock:

‹ First  < 34 35 36 37 38 >  Last ›
36 of 49
     Wie kan mij helpen? ››