44 of 49 | ‹ First  < 42 43 44 45 46 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 646 ] 16 July 2007 09:13 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik heb hem van iemand anders gekregen… Een echt HP die-hard. Geen idee hoe zij eraan komt, zal het eens vragen.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 647 ] 16 July 2007 09:42 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Scarletwoman - 15 July 2007 02:54 PM
IngeG - 15 July 2007 01:18 PM
Scarletwoman - 15 July 2007 12:02 PM

Binnenkort begin ik ook met lezen van deel 7, die staat op mijn pc.

Huh, die staat op je pc??? Hij is toch nog niet eens uit (zaterdag pas)??
Of heb je ‘t over die gehackte versie van ‘n tijdje terug? Ik geloof niet dat ‘t 100% zeker is dat dat ‘t echte boek is…

Dit is geen gehackte versie, het is dezelfde als het engelstalige boek.

 

Het kan toch niets anders zijn dan een gehackte versie? Het boek is nog niet gepubliceerd, de digitale versies, kan ik me indenken zijn er alleen bij de uitgever en bij J.K. Rowling. Ik hoop dat het een echte versie is, zou wel leuk zijn, maar ik zet bij je verhaal wel vraagtekens, want als er een digitale versie legaal beschikbaar zou zijn, zou dat toch over het hele internet verspreid zijn.

@ Luna
Hoe denk jij dat Luna een sleutelfiguur gaat spelen, ze laat Harry de Terzielers zien ipv Hagrid, maar ik denk dat dat meer is om die scène er in zijn geheel uit te snijden en zo tijd te besparen. Verder was haar rol niet groter dan in boek 5, die in boek 6 weer kleiner is.

  [ # 648 ] 16 July 2007 10:13 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

**bericht is ge-edit door Marilena op vraag van Scarletwoman zelf***

[ Gewijzigd: 16 July 2007 12:11 PM by Marilena ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 649 ] 16 July 2007 10:27 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Klaske - 16 July 2007 09:42 AM


@ Luna
Hoe denk jij dat Luna een sleutelfiguur gaat spelen, ze laat Harry de Terzielers zien ipv Hagrid, maar ik denk dat dat meer is om die scène er in zijn geheel uit te snijden en zo tijd te besparen. Verder was haar rol niet groter dan in boek 5, die in boek 6 weer kleiner is.

Ik heb dus het boek nog niet gelezen, maar op basis van de film constateerde ik dat: het zou me niet verbazen als dat gebeurt, al weet ik nog niet hoe. Ze zal wel iets belangrijks worden lijkt het.

Het originele engelstalige boek van HP 7 is nog niet eens bij de vertaler bekend, omdat de oorspronkelijke releasedatum van juli ook echt de datum MOEST zijn waarop het boek voor het eerst openbaar werd. Daarom komt de NL-vertaling ook pas in november uit.

[ Gewijzigd: 16 July 2007 06:17 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 650 ] 16 July 2007 04:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Hmm op mijn verzoek was mijn post aangepast, maar het is nog steeds te lezen in quotes…
Ik heb om aanpassing gevraagd omdat (op dat moment) mogelijk toch om de gehackte versie ging, ik heb het door iemand anders laten controleren (en ja, gehacked - en daarom verwijderd van mijn pc), dus wat mij betreft gaat deze discussie weer gewoon over de film HP5…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 651 ] 16 July 2007 04:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik heb dus afgelopen zaterdag hp5 gezien. het blijft moeilijk om een boek om te zetten in een film, maar ik vind dat ze er in deel 5 betere in geslaagd zijn dan bij deel 4, hoewel ik ook hier verschillende scenes mis,waarvan er veel al in een eerdere post zijn benoemd. Vooral heb einde gaat idd veel te snel, de film had nog wel wat langer mogen duren zodat het einde wat beter uitgewerkt kon worden evenals de occlumentielessen.
Toch vond ik het een mooie film, heb echt genoten en ben echt meegesleept in het verhaal. Ik kijk al uit naar het zevende boek, hoewel dat nog wel even duurt omdat ik wacht op de Nederlandse versie.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 652 ] 19 July 2007 07:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Vandaag na een half jaar weer is naar de bios geweest, naar Harry Potter 5!!!
Ik vond m heel erg gaaf!!!
Jammer alleen dat het 10 euro (voor mij 9—-> CJP) kost :-(
Ik vind dat echt zo duur!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 653 ] 19 July 2007 08:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Veertje - 19 July 2007 07:09 PM

Vandaag na een half jaar weer is naar de bios geweest, naar Harry Potter 5!!!
Ik vond m heel erg gaaf!!!
Jammer alleen dat het 10 euro (voor mij 9—-> CJP) kost :-(
Ik vind dat echt zo duur!

Oké dit vind ik echt een stomme uitspraak, sorry maar de gemiddelde musical waar jij heen gaat is 3x duurder. En in een film zit minstens zoveel tijd en moeite in (misschien wel meer!)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 654 ] 19 July 2007 08:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Weet ik!
Maar ik bedoelde meer met de komst van de euro… vroeger (5 jaar geleden) betaalde je nog zo’n 10 gulden voor een kaartje.
Ik vind het gewoon jammer!
En eh, met die film word toch ook weer genoeg verdient, dacht ik zo…..

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 655 ] 19 July 2007 08:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dat ben ik wel eens met Veertje: ook de biosprijzen lijken met de komst van de euro verdubbeld. Maar vergeet niet dat je altijd al tarieven voor korte en voor lange films had (ik weet nog jaren geleden betaalde ik ook al meer dan toen gebruikelijk was voor Titanic).
En natuurlijk is ook de euro door de jaren heen aan inflatie onderhevig…

PS: ik wil nog wel naar Ratatouille!
Die lijkt me ook zo leuk!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 656 ] 19 July 2007 08:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Wat denk je dat de bioscopen te voorduren krijgen bij de komst van illegaal downloaden?

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 657 ] 19 July 2007 08:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja idd, die toeslagen zijn er altijd geweest (tenminste, voor zover ik me kan herinneren).
En Ratatouille lijkt me ook erg leuk!
En Shrek 3, Transformers, Simpsons film, ehhh wat heb je nog meer *oeps*
Er draait nu veel leuks in de bios!
Maar ik wacht denk ik nog ff tot ik t op DVD kan kopen 😊

@ Rop: ja dat is ook wel zo, met al die illegale dingen tegenwoordig.
Maar er gaan best nog veel mensen naar de bios hoor, de zaal zat nu (zoals gebruikelijk in Zoetermeer) halfvol.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 658 ] 19 July 2007 09:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Rop - 19 July 2007 08:54 PM

Wat denk je dat de bioscopen te voorduren krijgen bij de komst van illegaal downloaden?

Is ook wel een beetje een kip en het ei verhaal denk ik altijd: door illegaal downloaden wordt de bioscoop duurder, zodat het voor mensen weer aantrekkelijker wordt om dan maar illegaal te gaan downloaden.

Maar goed, dit is niet meer helemaal on-topic.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 659 ] 19 July 2007 09:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Luna24 - 19 July 2007 09:14 PM
Rop - 19 July 2007 08:54 PM

Wat denk je dat de bioscopen te voorduren krijgen bij de komst van illegaal downloaden?

Is ook wel een beetje een kip en het ei verhaal denk ik altijd: door illegaal downloaden wordt de bioscoop duurder, zodat het voor mensen weer aantrekkelijker wordt om dan maar illegaal te gaan downloaden.

Maar goed, dit is niet meer helemaal on-topic.

Ja dat is zo, en ik vind bioscopen de laatste tijd steeds irritanter. Als ik naar een film ga wil ik elke seconde van de film meekrijgen, maar blijkbaar is het een hype om hardop te praten en steeds naar de wc te gaan enzo (Is natuurlijk al langer het geval, maar het gebeurt steeds meer heb ik het idee…

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 660 ] 20 July 2007 05:38 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik hoop altijd op een beetje leuk publiek als ik naar de film ga: kennelijk ben ik daar in de bioscoop nooit zeker van.
Gelukkig valt het hier wel mee en meestal is het rustig. Bij HP5 gebeurde het voor het eerst dat er een paar giebels zaten achterin, maar die werden vrij snel door hun omgeving tot stilte gemaand en de helft van de tijd is het geluid toch hard genoeg om te stemmen.
Bij de sneak preview van Blow zat iemand te bellen: dwz, zijn telefoon ging af en hij nam op. Ook direct tot de orde geroepen door de zaal. Ik zat er speciaal voor die film, maar kan me voorstellen dat als een sneak preview je niet aanstaat, ga je beter weg.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 42 43 44 45 46 >  Last ›
44 of 49
     Wie kan mij helpen? ››