3 of 38 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
All shook up
  [ # 31 ] 02 February 2009 09:26 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

martijn-j - 01 February 2009 11:14 PM

Het lijkt me wel een leuke voorstelling, maar de balans is wel volledig weg bij Stage voor komend seizoen. Alleen maar feel good shows.

Feel Good doet het goed, het grote publiek gaat liever naar musicals met bekende hits dan naar een diepzinnig verhaal. Maar ik denk dat dit best een leuke show kan gaan worden, in ieder geval 2 goede hoofdrol spelers en voor Rene ook wel lekker dat dit in zijn muzikale straatje past. Na het zwoegen voor en bij Les Mis nie een iets relaxere rol (wil niet zeggen dat hij hier niet hard voor hoeft te werken natuurlijk maar het past gewoon beter bij hem, het is natuurlijker) waarin hij gewoon lekker kan zingen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 32 ] 03 March 2009 10:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

De Love me Tender pagina op musicals.nl staat er (onder de “2de” Tieneke Schouten logo).
Met het verhaal en de speellijst
Het verhaal;

Een vrolijke rock ‘n’ roll musical met de vijfentwintig grootste hitsongs
van legende Elvis Presley

Joop van den Ende Theaterproducties presenteert de rock ‘n’ roll musical Love Me Tender. Een nieuwe Nederlandse musical met de vijfentwintig grootste hitsongs van rocklegende Elvis Presley, zoals de megahits Jailhouse Rock, Can’t Help Falling in Love, All Shook Up en Burning Love.

Love Me Tender vertelt het verhaal van de macho Chad (René van Kooten) die met motorpech strandt in een klein plattelandsdorpje. Net uit de gevangenis en gewapend met een gitaar, leren jack en een scherp oog voor vrouwen, wordt het anders zo slaperige plaatsje door hem binnen 24 uur compleet op z’n kop gezet. Ook het leven van Nathalie (Brigitte Heitzer), die als reparateur werkt aan het herstel van de motor van Chad, krijgt van de ene op de andere dag een totaal andere wending. De jonge vrouw droomt er al tijden van de wijde wereld in te trekken en ziet in de sexy Chad de ideale reisgezel. Zij probeert hem op eigenzinnige wijze hiervan te overtuigen. Deze swingende jukeboxmusical zit vol liefde, avontuur en humor.

In het theaterseizoen 75 jaar na de geboorte van Elvis Presley, beleeft deze ultieme feelgoodmusical haar Europese première. Love Me Tender is vanaf november 2009 te zien in de theaters door heel Nederland met o.a. Brigitte Heitzer (Evita) en René van Kooten (Aida, Les Misérables) in de hoofdrol.

  [ # 33 ] 04 March 2009 09:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Zien we Brigitte al als motor reperateur :‘D. En René, weer net uit de gevangenis, haha.
Het lijkt me wel een leuke, gezellige feelgood show.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 34 ] 04 March 2009 02:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

hmm lijkt me heel interessant….

trouwens jullie hebben gelijk wat betreft dat ergeren! ik erger me ook aan bepaalde posts.
ik ben ook grote Pia fan, maar ga daarom geen producties afkraken waar zij niet in zit….

belachelijk!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 35 ] 04 March 2009 04:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

De Love me Tender pagina op musicals.nl staat er (onder de “2de” Tieneke Schouten logo).
Met het verhaal en de speellijst

Ben ik nu zo scheel, of is de pagina verdwenen? :tong: :vaag:

  [ # 36 ] 04 March 2009 04:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

stefucius - 04 March 2009 04:28 PM

De Love me Tender pagina op musicals.nl staat er (onder de “2de” Tieneke Schouten logo).
Met het verhaal en de speellijst

Ben ik nu zo scheel, of is de pagina verdwenen? :tong: :vaag:

Klopt. Ik keek gisteravond en toen stond ie er nog, maar nu niet meer. Vond het wel vreemd dat Love Me Tender er al op stond en Mamma Mia nog niet, want die gaat eerder in premiere.

  [ # 37 ] 04 March 2009 04:47 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

Waarschijnlijk gooien ze net als vorig jaar alles weer tegenlijk op de site.
Was vorig jaar ook.Ik hou dagelijks de site bij, was ik één weekje op vakantie, kom ik terug stonden er (volgens mij) 4 nieuwe producties op de site… ik schrok me rot,haha.
Toen was dat in de meivakantie(dus eind april/begin mei). Nou, we wachten af

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 38 ] 14 March 2009 12:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Hij staat weer op de site, dit keer met foto, dus ik neem aan definitief. De speellijst is verdwenen. Er staat nu alleen dat hij in meer dan 35 theaters komt. Dus ik neem aan dat ze bezig zijn met het uitbreiden van de oude lijst, waar nog niet zo veel (35 of meer) theaters op stonden vermeld.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 39 ] 14 March 2009 03:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Lijkt me een geweldige musical

ik hou wel van de elvis music

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 40 ] 14 March 2009 04:32 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2008-03-09

g.devries - 14 March 2009 12:55 PM

Hij staat weer op de site, dit keer met foto, dus ik neem aan definitief. De speellijst is verdwenen. Er staat nu alleen dat hij in meer dan 35 theaters komt. Dus ik neem aan dat ze bezig zijn met het uitbreiden van de oude lijst, waar nog niet zo veel (35 of meer) theaters op stonden vermeld.

Speellijst staat er wel bij 😉

  [ # 41 ] 14 March 2009 04:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Sebastiaan. - 14 March 2009 04:32 PM
g.devries - 14 March 2009 12:55 PM

Hij staat weer op de site, dit keer met foto, dus ik neem aan definitief. De speellijst is verdwenen. Er staat nu alleen dat hij in meer dan 35 theaters komt. Dus ik neem aan dat ze bezig zijn met het uitbreiden van de oude lijst, waar nog niet zo veel (35 of meer) theaters op stonden vermeld.

Speellijst staat er wel bij 😉

maar dat zijn er geen 35 😉

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 42 ] 14 March 2009 06:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Sebastiaan. - 14 March 2009 04:32 PM
g.devries - 14 March 2009 12:55 PM

Hij staat weer op de site, dit keer met foto, dus ik neem aan definitief. De speellijst is verdwenen. Er staat nu alleen dat hij in meer dan 35 theaters komt. Dus ik neem aan dat ze bezig zijn met het uitbreiden van de oude lijst, waar nog niet zo veel (35 of meer) theaters op stonden vermeld.

Speellijst staat er wel bij 😉

Ben er net achter dat er twee verschillende versies van de “Waar en Wanneer” pagina bestaan.

De eerste, met de vermelding ‘in meer dan 35 theaters’, maar zà³nder speellijst:
http://www.musicals.nl/jetp/misc/3063_3066.htm

De tweede, mét (voorlopige) speellijst, maasr zonder de vermelding dat ‘ie in meer dan 35 theaters komt:
http://www.musicals.nl/jetp/misc/3063_3075.htm

Grappig :tong:

  [ # 43 ] 14 March 2009 09:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Quin - 14 March 2009 06:01 PM
Sebastiaan. - 14 March 2009 04:32 PM
g.devries - 14 March 2009 12:55 PM

Hij staat weer op de site, dit keer met foto, dus ik neem aan definitief. De speellijst is verdwenen. Er staat nu alleen dat hij in meer dan 35 theaters komt. Dus ik neem aan dat ze bezig zijn met het uitbreiden van de oude lijst, waar nog niet zo veel (35 of meer) theaters op stonden vermeld.

Speellijst staat er wel bij 😉

Ben er net achter dat er twee verschillende versies van de “Waar en Wanneer” pagina bestaan.

De eerste, met de vermelding ‘in meer dan 35 theaters’, maar zà³nder speellijst:
http://www.musicals.nl/jetp/misc/3063_3066.htm

De tweede, mét (voorlopige) speellijst, maasr zonder de vermelding dat ‘ie in meer dan 35 theaters komt:
http://www.musicals.nl/jetp/misc/3063_3075.htm

Grappig :tong:

Denk dan dat die voorlopige speellijst het eerste deel van de uiteindelijke speellijst is en dat ze nu bezig zijn met het vervolg te regelen want ze zullen uiteindelijk wel langer dan 5 maanden gaan spelen.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 44 ] 15 March 2009 11:26 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ja, en die speellijst die er wel op staat ziet er ook heel anders uit dan speellijsten normaal op http://www.musicals.nl. Normaal staat er telefoonnummer en naam van het theater bij, en niet in zo’n tabel met lijntjes. Die pagina zal dan idd nog wel ‘under construction’ zijn.

  [ # 45 ] 16 March 2009 08:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Ik heb de speellijst gisteren gezien(is nu trouwens weer opeens weg) en er stond dan zo;
Breda, datums,(try-outs) maar dan ook prémiere, maar als volgende theater kwam Roermond, dus, ik weet nu niet of de prémiere in Breda of Roermond komt, ik zelf natuurlijk hoop in Roermond, dan kan ik er misschien wel naartoe, maar ik denk toch dat ze Breda bedoelen.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 38