8 of 13 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
meeting naar Wicked Stuttgart
  [ # 106 ] 15 February 2009 09:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Rockopera heb ik inderdaad al gezien

persoonlijk zou ik het liefst ciske nog een keer willen zien
maar ik pas me aan

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 107 ] 16 February 2009 07:45 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ok, we hebben nu dus als suggesties:
- Ciske
- Rockopera - die Ivon al heeft gezien

Nog andere suggesties?

  [ # 108 ] 16 February 2009 08:12 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Ik zou zelf graag Footloose nog willen zien, maar ik ben ook vrij makkelijk in aanpassen.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 109 ] 16 February 2009 12:44 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Footloose wil ik ook nog héél graag zien, maar ga daar (zeker als er verlenging komt!) waarschijnlijk nog heen met mijn nichtjes.
Ciske heb ik al 2x gezien maar die’s zo leuk dat ik ‘m best nog wel een keer wil zien hoor 😊

Of Joseph nog eens..

Suggesties dus:
- Ciske (ik al gezien)
- Rock Opera (Ivon al gezien)
- Footloose (iemand al gezien??)
- Joseph (ik al gezien, en ik weet Ivon ook, hoe zit dat met de andere 2..?)

  [ # 110 ] 16 February 2009 12:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Joseph en Ciske heb ik al gezien, maar vind ik zeker geen straf om nog een keer te zien!

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 111 ] 16 February 2009 12:59 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Of de Man van La Mancha! Die wil ik ook nog graag zien, maar zou niet weten met wie uit mijn vrienden-/familiekring. En zie net dat ie 23 maart in het Beatrixtheater staat. Mooie centrale plek, zou ik zeggen (tenminste, voor mij redelijk makkelijk te bereiken).
Gezien de slechte verkoop lijkt het me dat we nog goede plaatsen kunnen krijgen, en ik kan met een BCA code 5 euro korting regelen (voor die datum) haha (zijn niet zo’n spetterende kortingen die je met BCA soms hebt, maar ach, ‘t is iets..)

  [ # 112 ] 16 February 2009 03:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 16 February 2009 12:59 PM

Of de Man van La Mancha! Die wil ik ook nog graag zien, maar zou niet weten met wie uit mijn vrienden-/familiekring. En zie net dat ie 23 maart in het Beatrixtheater staat. Mooie centrale plek, zou ik zeggen (tenminste, voor mij redelijk makkelijk te bereiken).
Gezien de slechte verkoop lijkt het me dat we nog goede plaatsen kunnen krijgen, en ik kan met een BCA code 5 euro korting regelen (voor die datum) haha (zijn niet zo’n spetterende kortingen die je met BCA soms hebt, maar ach, ‘t is iets..)

Ha, ha, als je die berichtjes van mij ziet weet je dat ik met zo’n antwoord natuurlijk heel gelukkig ben. Ikzelf mag ook nog twee keer (Rotterdam en Zoetermeer) maar heb ook problemen om dat tweede kaartje te vullen, want iedereen in mijn omgeving is al geweest, of kan niet en een enkeling wil niet nog een keer. Maar Utrecht is natuurlijk wel centraal.

Joseph ben ik nog niet geweest en wil ik zeker heen, maar ben bang dat we op korte termijn niet aan kaartjes voor goeie plaatsen te kunnen komen.

[ Gewijzigd: 16 February 2009 03:45 PM by Hanstmf ]
  [ # 113 ] 16 February 2009 04:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Joseph heb ik inderdaad al gezien en er staat nog 2x joseph op de planning en ik denk inderdaad dat het ontzettend lastig wordt om nog goede plaatsten te krijgen voor joseph

Man van la mancha
op de een of andere manier trekt de musical mij totaal niet (vraag me niet waarom ik weet het gewoon niet) maar misschien moet ik me over een drempel heen zetten
Ik noet ook eerlijk zeggen dat ik niet van de stem van marjolein hou hoor (maar dat is puur persoonlijke smaak)

footloose ga ik in juni naar toe

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 114 ] 16 February 2009 09:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Man van la Mancha vind ik ook goed hoor. Heb al wel een keer gepland staan, maar als ik het topic zo lees, is het helemaal niet erg om daar 2x naartoe te gaan.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 115 ] 16 February 2009 11:56 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Even eits anders tussendoor: lees net dat Willemijn in de Duitse Aida gaat spelen deze zomer. Op zich supernieuws, maar de premiere is op 17 juli. Als ze op de 12e dan maar niet bezig is met repeteren ofzo, zou haar wel heel graag willen zien in Wicked..

  [ # 116 ] 17 February 2009 06:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 16 February 2009 11:56 PM

Even eits anders tussendoor: lees net dat Willemijn in de Duitse Aida gaat spelen deze zomer. Op zich supernieuws, maar de premiere is op 17 juli. Als ze op de 12e dan maar niet bezig is met repeteren ofzo, zou haar wel heel graag willen zien in Wicked..

Misschien moeten we dan toch eerder gaan. 12 juli is wel kort bij de 17e….of later, half september? Het wordt wel lastig zo.

[ Gewijzigd: 17 February 2009 06:37 AM by Hanstmf ]
  [ # 117 ] 19 February 2009 12:29 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Een week eerder? 5 juli? Of kwam dat slecht uit voor iemand (weet het niet meer)?
Of anders houden we het op 12 juli en hopen we heel hard dat door een wonder WIllemijn er toch is en zo niet dat we een uitstekende alternate/understudy hebben 😛

  [ # 118 ] 20 February 2009 03:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Lein en Ivon, heel veel plezier morgen bij Tanz der Vampire! Ik ben morgenmiddag/avond ook in Duitsland, maar niet in een theater…maar ik heb wel musical-cd’s bij me in de auto die de lange afstanden zeer bekorten!

Ja en dan natuurlijk komende zondag de laatste Les Mis. Ik ben al een plannetje aan het bedenken voor een afkickcentrum voor vele forum leden, want dat zal nodig zijn. Jammer dat er geen dvd is en de cd niet alles laat horen.

  [ # 119 ] 20 February 2009 03:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Dank je wel Hans. Zal vast gaan lukken!

Tja, die laatste Les Mis… ik zal de zakdoekjes maar vast gaan inpakken. Dat afkickcentrum heb ik nodig ben ik bang… Ik kwam er gisteren achter dat ik tussen 25 januari en 22 februari (dus in 4 weken), 7 keer geweest ben… Dat ken ik toch echt niet van mezelf, nog nooit eerder gedaan.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 120 ] 20 February 2009 05:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Lein80 - 20 February 2009 03:33 PM

Dank je wel Hans. Zal vast gaan lukken!

Tja, die laatste Les Mis… ik zal de zakdoekjes maar vast gaan inpakken. Dat afkickcentrum heb ik nodig ben ik bang… Ik kwam er gisteren achter dat ik tussen 25 januari en 22 februari (dus in 4 weken), 7 keer geweest ben… Dat ken ik toch echt niet van mezelf, nog nooit eerder gedaan.

Je bent welkom hoor, in mijn Centrum….

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 13