14 of 60 | ‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
Laatste boek dat je hebt gelezen
  [ # 196 ] 04 April 2010 08:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik heb gisteren Vrouw van de Tijdreiziger (van het boek The Time Travellers Wife) uitgelezen.
Geen topper, maar wel mooi.
Zolang je er niet te veel over na probeert te denken is het wel te doen, maar af en toe denk je echt: “klopt dit nou wel?”.

Nu ben ik begonnen in het boek: “Maar ik wil dansen”. Dit boek heb ik echt stuk gelezen toen ik nog in mijn balletfase zat en hem steeds maar weer huurde bij de bibliotheek.
Afgelopen week, ongeveer 15 jaar later, herinnerde ik me hem opeens weer en heb ik hem gekocht en ik ben er zà³ blij mee! Misschien is het jeugdsentiment, maar ik vind hem nog steeds geweldig!
Het verhaal lijkt een beetje op dat van Billy Elliot; jongetje heeft talent voor ballet, maar mag niet van zijn vader omdat hij een jongen is en alle hoop (en geld) is gevestigd op zijn zusje.
Het maffe is dat ik me bijna alles nog tot in de detail kan herinneren….  :tong:

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 197 ] 04 April 2010 08:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Caroline1 - 04 April 2010 08:17 AM

Ik heb gisteren Vrouw van de Tijdreiziger (van het boek The Time Travellers Wife) uitgelezen.
Geen topper, maar wel mooi.
Zolang je er niet te veel over na probeert te denken is het wel te doen, maar af en toe denk je echt: “klopt dit nou wel?”.

Nu ben ik begonnen in het boek: “Maar ik wil dansen”. Dit boek heb ik echt stuk gelezen toen ik nog in mijn balletfase zat en hem steeds maar weer huurde bij de bibliotheek.
Afgelopen week, ongeveer 15 jaar later, herinnerde ik me hem opeens weer en heb ik hem gekocht en ik ben er zà³ blij mee! Misschien is het jeugdsentiment, maar ik vind hem nog steeds geweldig!
Het verhaal lijkt een beetje op dat van Billy Elliot; jongetje heeft talent voor ballet, maar mag niet van zijn vader omdat hij een jongen is en alle hoop (en geld) is gevestigd op zijn zusje.
Het maffe is dat ik me bijna alles nog tot in de detail kan herinneren….  :tong:

Ahh, dat boek vond ik vroeger ook geweldig, had het er laatst nog met iemand over, misschien moet ik ‘m ook eens opzoeken voor het jeugdsentiment 😉. Maar dan ken jij vast ook wel ‘De droom van de ballerina’ van Frederica de Cesco, daarvoor geldt voor mij een beetje hetzelfde.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 198 ] 04 April 2010 08:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Giraffffje - 04 April 2010 08:35 AM

Maar dan ken jij vast ook wel ‘De droom van de ballerina’ van Frederica de Cesco, daarvoor geldt voor mij een beetje hetzelfde.

Hm.. nee.. ik geloof het niet.
Wel de ‘Anna’ serie van Justus Pfaue.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 199 ] 04 April 2010 12:43 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  112
Geregistreerd  2009-07-30

Laatste uitgelezen boek: Echte mannen eten geen kaas

Nu bezig in: allemaal nette mensen

  [ # 200 ] 05 April 2010 07:56 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Nu begonnen in Medeplichtig van Nicci French

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 201 ] 05 April 2010 01:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Laatste boek dat ik heb uitgelezen was Spiegeljongen, van Floortje Zwigtman, het laatste deel van de trilogie Een groene bloem. Geweldig einde aan het verhaal, maar toch jammer dat het nu over is.

Ben nu bezig in Hersenschimmen (last minute besloten dat ik die nog best kon lezen voor m’n lijst) en ik moet nog steeds een hoofdstuk Jeckyll en Hyde uitlezen.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 202 ] 05 April 2010 04:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Para - 05 April 2010 01:41 PM

Laatste boek dat ik heb uitgelezen was Spiegeljongen, van Floortje Zwigtman, het laatste deel van de trilogie Een groene bloem. Geweldig einde aan het verhaal, maar toch jammer dat het nu over is.

Ben nu bezig in Hersenschimmen (last minute besloten dat ik die nog best kon lezen voor m’n lijst) en ik moet nog steeds een hoofdstuk Jeckyll en Hyde uitlezen.

jaaa de boeken van een groene bloem! ben net in de eerste bezig kan hem nu al niet meer wegleggen :D

  [ # 203 ] 05 April 2010 05:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

berry - 05 April 2010 04:49 PM

jaaa de boeken van een groene bloem! ben net in de eerste bezig kan hem nu al niet meer wegleggen :D

Haha, de laatste had zo’n 600 bladzijden, dus je bent nog wel even bezig om alles te lezen! 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 204 ] 05 April 2010 08:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Achttien

Aardig boek, maar niet dat ik van de daken ga schreeuwen dat iedereen het moet lezen.

  [ # 205 ] 07 April 2010 08:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

[P]atrick <b> - 04 April 2010 12:43 PM

Laatste uitgelezen boek: Echte mannen eten geen kaas

Nu bezig in: allemaal nette mensen

echte mannen eten geen kaas heb ik ook gelezen
daar is ook een vervolg op nml bindi (over dat maria mosterd in india zit (de therapie en zo)
en ik stond laatst voor een poppenkraam is het verhaal van de moeder van maria mosterd

mijn laatste boek
is Jane Eyre van Jane Austen
ik heb iets met dat soort boeken heerlijk

ga morgen beginnen in het eerste deel van de milleniumtrilogie van stig larsson ben benieuwd

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 206 ] 11 April 2010 11:11 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Cujo van Stephen King

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 207 ] 13 April 2010 03:35 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  117
Geregistreerd  2010-01-18

Die heb ik ook gelezen.
Mooi boek hoor echt zo een waar je in blijft lezen en niet meer kan stoppen

  [ # 208 ] 13 April 2010 03:37 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  117
Geregistreerd  2010-01-18

Ik ben nu Ik blijf toch jullie moeder aan het lezen.
Dat is zoo zielig.
Het gaat over een vrouw die 3 kinderen verliest aan wiegendood en bij de 3de keer volgt een arrestatie.

  [ # 209 ] 13 April 2010 05:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

De Verbouwing van Saskia Noort.

Moest er eerst wel een beetje inkomen maar naarmate het boek vorderde werd ik steeds meer benieuwd naar wat er verder kwam en hoe ze nog uit de problemen konden komen.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 210 ] 14 April 2010 03:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Gerechtigheid van Stieg Larsson (derde deel van de Milennium-trilogie). Persoonlijk vind ik dit laatste boek, het beste van de drie. Had ik niet verwacht, omdat verschillende mensen zeiden dat “de derde het minst is”. In ieder geval is Stieg Larsson veel te vroeg overleden. De gehele trilogie is geweldig en vooral Lisbeth is een ontzettend intrigerend personage.

Daarnaast heb ik Grieche sucht Griechin van Dürrenmatt gelezen voor Duits. Het kon er mee door, maar ik had het niet gelezen als het niet hoefde.

‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
14 of 60