Vlaamse Musicalprijzen 2009
change_status
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  61
Geregistreerd  2009-01-16

Weet er misschien iemand al wat meer over de VMP? Ik weet uit ervaring dat de nominaties etc altijd wel zeer laat bekend worden gemaakt, maar nu heb ik nog compleet niets gehoord?!
Normaal gezien is dit toch ongeveer de derde maandag van september? (valt altijd samen met het begin van het academiejaar, vandaar 😄 )
Gaan ze dit jaar misschien niet door? Ik zou tenslotte zelf ook niet weten wie te nomineren…  :vaag: Erg veel musicals waren er niet dit jaar (buiten dan Daens) en voorproefjes kunnen er bijna ook niet plaatsvinden. Zeker nu Bal der Vampieren niet doorgaat…
Weet er iemand wat meer?

  [ # 1 ] 17 August 2009 06:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ik hoop en denk wel dat de VMP gaan doorgaan. Er kunnen altijd voorproefjes gegeven worden van Ganseha, Je Anne, Notre Dame( eventueel)...
Voor de nominaties heb je buiten Daens nog Elisabeth, Annie, The sound of music…
Al denk ik wel dat Daens de meeste prijzen in de wacht gaat slepen, en ben daar zeker niet rouwig om 😉

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 2 ] 17 August 2009 07:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Ja ik vroeg het me ook af wanneer het gaat gebeuren.
Ik hoop dat Ann genomineerd word voor Elisabeth.
En natuurlijk Anne-mie Gils ook.
Ik hoop dat ze ook nog wat gaan doen uit de schow van Elisabeth

  [ # 3 ] 17 August 2009 08:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik denk niet dat ze nu nog iets gaan doen uit Elisabeth. Beetje mosterd na de maaltijd lijkt mij.

Overigens denk ik dat de VMP 2009 gehouden zal worden op 21 september (het is altijd in dezelfde week als mijn verjaardag, vandaar 😉)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

‹‹ weer even terug      The Blues Brothers ››