Mamma Mia - Nijmegen
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Hallo,

Heeft iemand enig idee hoe theater Nijmegen qua plaatsen is ? Ik wil kaartjes voor Mamma Mia! boeken maar vroeg me af of rij 5 daar goede plaatsen zijn of dat je daar misschien te laag zit ?

Weet iemand ook waarom je via SEE Tickets geen kaartjes voor Mamma Mia! Nijmegen kan kopen ?

  [ # 1 ] 29 August 2009 11:32 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Uhm het is eventjes geleden sinds ik in het theater in Nijmegen ben geweest, maar ik denk niet dat je op rij 5 te laag zit. Ik heb zelf voor Mamma Mia in Nijmegen op rij 6 geboekt, net als voor Hairspray, en voor Love Me Tender en The Full Monty op rij 5. Dit is ook een klein beetje een gok geweest, want heb daar zelf ook nog nooit gezeten, maar ik hoop voor mezelf dus dat rij 5 geen slechte keuze is 😛. Voor zover ik me de zaal nog voor de geest kan halen is het dat ook niet.
Met Footloose heb ik op rij 10 gezeten en dat was ook heel goed.

Waarom je via SEE geen kaartjes kan kopen weet ik niet..maar volgens mij is dat vaker zo, bij meerdere theaters. Dat bepaalde theaters alleen via hun eigen weg verkopen, en een paar ook via SEE. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat je deze week ook op de site van de Keizer Karel Podia zelf niet kunt boeken?? De voorverkoop is afgelopen, en a.s. maandag begint de ‘gewone’ verkoop. Dan kun je dus ook naar de kassa van het theater gaan en daar meteen een (papieren) kaartje kopen; de kaartjes uit de voorverkoop zijn allemaal e-tickets. Maar op dit moment kun je dus niet op de site van KKP zelf boeken..mssch dat het daarom via SEE ook niet kan. Géén idee. 😉

  [ # 2 ] 30 August 2009 07:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Volgens mij ligt het er gewoon aan wat het theater wil. Want het moet natuurlijk wel goed samenwerken, de eigen verkoop en de See verkoop, anders krijg je allemaal dubbele boekingen.

  [ # 3 ] 30 August 2009 09:56 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Gilrean - 30 August 2009 07:58 AM

Volgens mij ligt het er gewoon aan wat het theater wil. Want het moet natuurlijk wel goed samenwerken, de eigen verkoop en de See verkoop, anders krijg je allemaal dubbele boekingen.

Over het algemeen krijgt See van het theater een aantal plaatsen toegewezen die zij verkopen. Dubbele boekingen kunnen daardoor niet gebeuren. Het is wel zo dat het theater zelf altijd de mooiste plaatsen verkoopt. Alleen de theaters van Stage worden volledig door See verkocht. Zoals het Circus, Beatrix, Theaterfabriek, Rai, World Forum. Enkele uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.

  [ # 4 ] 30 August 2009 07:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Je kunt nu alleen nog via site theater en via een aanvraagformulier in Nijmegen boeken.. ik geloof dat het vanaf 1 september in de officiele verkoop gaat, dus dan ook via See.. maar die datum weet ik niet zeker..

Rij 4 of 5 heb ik eigenlijk nog nooit gezeten.. zit meestal achterin.. maar voor zover ik weet heb je daar goed zicht.. ikzelf heb in Nijmegen een kaartje voor Mamma Mia op rij 3.

  [ # 5 ] 01 September 2009 05:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

martijn-j - 30 August 2009 09:56 AM

Over het algemeen krijgt See van het theater een aantal plaatsen toegewezen die zij verkopen. Dubbele boekingen kunnen daardoor niet gebeuren. Het is wel zo dat het theater zelf altijd de mooiste plaatsen verkoopt. Alleen de theaters van Stage worden volledig door See verkocht. Zoals het Circus, Beatrix, Theaterfabriek, Rai, World Forum. Enkele uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.

Tot zover ik weet verkoopt de RAI zelf ook kaarten van SE-producties, net zoals het Amsterdams Uitburo. SE heeft dus niet de monopoly op de verkoop in dit theater.

  [ # 6 ] 01 September 2009 09:03 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

In Nijmegen zit je bijna overal goed. Als je echt de gezichtsuitdrukkingen wilt zien, kan je net zo goed eerste ring zitten op de voorste rij. Wij hebben daar gezeten bij Boeing Boeing en dat zijn super goede plaatsen. Zelfs bij Cats op de tweede ring eerste rij zit je super mooi (al moet je dan wel wat naar beneden kijken). Bij High School Musical zaten wij op de derde rang, laatste rij eerste ring, maar dat zou je niet zeggen. Daar mis je wel een gedeelte van het (rechter)podium, maar je zit fantastisch! In Nijmegen zit je lekker dicht op de actie, het is een knus theater, althans.. dat vind ik. Hopelijk kan je hier iets mee.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’