musical War of The Worlds komt naar Nederland
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Hallo,

Het is pas over bijna 1 jaar ofzo, maar ik zag net op http://www.livenation.nl/artist/jeff-wayne-s-musical-version-of-the-war-of-the-worlds-tickets dat de musical The War of The Worlds voor 2 shows naar Nederland komt.
Op 24 en 25 november.

  [ # 1 ] 10 January 2010 11:37 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Ze hebben afgelopen jaar ook al iets van 5 concerten gegeven in de HMH. Allemaal uitverkocht! De laatste is ook live op de radio uitgezonden. Wij zijn er ook bij een geweest en het was erg leuk. De muziek is natuurlijk gewoon cult. Met Jeff Wayne zelf als dirigent is natuurlijk een leuke bonus.
Bij de concerten verkopen ze overigens ook cd’s van de avond zelf. Zo heb je een unieke registratie van het concert waar je bij aanwezig bent geweest.
Dit jaar is er overigens een nieuwe cast met oa Jason Donavan. Ik vind het persoonlijk wel een aanrader!

Greetz Peter!

  [ # 2 ] 10 January 2010 11:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Maar is het nu een musical met zang, dans, acteren en decors of toch meer een concert?

  [ # 3 ] 10 January 2010 01:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Tja ze hebben wel wat decors en kostuums. (Opgevuld met amateur aandoende filmpjes haha). Je moet het dus meer zien als een gestaged concert. Meen dat het 2 maal 50 minuten duurde of zo. Moeite waard als je de muziek goed vindt.
Als je op youtube kijkt kom je veel fragmenten van de dvd tegen. (Meen iets van 4 of 5 euro bij FRS).

  [ # 4 ] 10 January 2010 01:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Kaarten zijn wel erg duur… :sad: Had er graag met mijn broer naartoe gewild (afgelopen jaar al, maar het kwam er niet van)... Twijfel…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!