Theatermaatje?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2010-10-16

Hallo allemaal!

Wat een leuke site, ik ben nieuw hier!
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het net als ik lastig vinden om altijd iemand mee te krijgen naar een musical (of toneelstuk of carbaret). Ik vind het zelf erg leuk en wil regelmatig naar het theater, maar het lukt niet altijd om iemand mee te krijgen! Vriendinnen en familie vinden theater wel leuk op zijn tijd, maar zijn geen echte theaterliefhebbers! 😉 Misschien zijn er hier dus mensen die ook anderen zoeken om mee naar het theater te gaan? Zowel musicals als toneel of cabaret.
Let me know! Ik ben zelf 25, zou leuk zijn als je tussen de 23 en 31 bent ofzo?

Stuur me een berichtje! Groetjes!

  [ # 1 ] 16 October 2010 08:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Er zijn al diverse theaters die de mogelijkheid bieden om andere mensen te ontmoeten, die ook alleen gaan.
Luxor had laatst iets georganiseerd met een voorstelling van Youp van ‘t Hek en ik hoorde dat het best een succes was.
Stadstheater Zoetermeer heeft op hun site een apart stukje waar je “theaterdates” kan plaatsen.
Dus wie weet gaan meer theaters dit initiatief volgen.

Het is wel zo als je regelmatig naar b.v. musicals gaat, je altijd dezelfde mensen tegen komt. Dus dan ben je niet meer alleen 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 2 ] 16 October 2010 09:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Welkom op Musicalworld, we hopen dat je het hier naar je zin gaat krijgen en dat we je vaker terug gaan zien.

Wat mensen ook wel doen is in de officieuze muscialworldmeeting box de vraag neerleggen wie er op die dag ook naar die voorstelling gaat en dan vervolgens afspreken. Kijk gewoon even in die box hoe anderen dat hebben aangepakt. Maar gaat vast helemaal goed komen, ik weet dat er een behoorlijk aantal mensen zijn die via dit forum elkaar hebben leren kennen en regelmatig naar het theater gaan…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 3 ] 16 October 2010 09:27 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hey

Alleen gaan wil je niet?
Ik ben zelf 23 en woon in Nijmegen, en ga regelmatig alleen naar het theater (zeker als het in Nijmegen zelf is, of ergens anders in de buurt - Scheveningen zou ik bijv. niet zo snel alleen naartoe gaan. Utrecht wel). Waar woon jij eigenlijk, dat is misschien ook wel handig als je iemand zoekt om mee te gaan hehe.
Ik zelf ben niet persé op zoek naar een theatermaatje, vind het prima om alleen te gaan, dan kun je ook makkelijker last minute gaan. Maar vind het ook niet erg zo eens met iemand anders mee te gaan, en net als jij, heb ik maar weinig vrienden en familieleden die net zo graag naar musicals gaan als ik.

Er surfen op dit forum meer mensen rond die wel eens alleen naar musicals gaan, en soms loopt dat uit in mini-meetings van forumleden hier. Als er een aantal mensen op dezelfde dag naar een voorstelling gaan, of als ze zoals Marilena zegt, naar een bepaalde voorstelling willen maar niemand hebben om mee te gaan, dan wordt er hier eens rond gevraagd of er iemand mee wil. Denk dat je wel iemand kunt vinden zo! 😊

  [ # 4 ] 16 October 2010 10:03 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Hey Welkom hier

ik ben zelf 33 en ga in eindhoven regelmatig alleen (woon dus in eindhoven) en utrecht vind ik ook geen probleem om alleen te gaan
maar net wat inge zegt scheveningen is een ander verhaal daar zou ik niet zo snel alleen naar toe gaan

Ik heb zelf voor WWRY voor eind sept toen een oproepje geplaatst of er iemand ging of zin had om mee te gaan in het officieuze meeting topic
geen reactie ben alleen gegaan

Dus als je iemand zoekt voor een musical in brabant en limburg en evt nijmegen of iets dergelijks dan mag je me altijd pb’en mits het redelijk te doen is met de trein of de auto scheveningen is ook altijd een optie maar groningen en zo is een beetje uit de richting

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling