5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
The Voice of Holland 2
  [ # 61 ] 18 December 2011 11:30 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Afgelopen vrijdag voor het eerst dit seizoen eens echt naar dit programma gekeken. En van die liveshows vond ik eigenlijk alleen Charly echt goed….En Jessie J, maar ja die telt natuurlijk niet mee, haha. Ze kunnen allemaal wel zingen, maar wat mensen vaak vergeten, is dat je er met alleen een goede stem niet komt. Charly vind ik echt iets heel bijzonders hebben. En ik werd toch wel even een beetje pissig dat 1 van de coaches iets zei over zijn musical verleden, want ik vind dat je dit totaal niet terugziet bij Charly.

Nog even over Jessie J: God wat houd ik van die vrouw! Ik kan niet wachten totdat de Britse versie begint, volgens mij wordt zij hilarisch als coach!

  [ # 62 ] 24 December 2011 04:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

In de afgelopen liveshow werd het aantal kandidaten van Marco en Roel van vier naar drie teruggebracht.

Bij het team van Marco waren Sharon en Iris terecht meteen door. Bart en Marieke stonden in de sing-off en wat mij betreft had Bart eruit gemogen, zijn versie van Superstition kreeg kritiek mee en dat was niet ten onrechte. Maar helaas moest Marieke eruit.

Paul Turner is nog steeds ongelooflijk populair dus dat hij door was is niet zo verbazend, maar hij is niet ‘The Voice’. Guy heeft na zijn sterke auditie dat niveau nooit meer gehaald, dus hij stond terecht in de sing-off. Wie daar onterecht in stond, maar gelukkig er volgende keer weer bij kan zijn is Michelle, zij werd gered door haar coach Roel van Velzen.

  [ # 63 ] 24 December 2011 04:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik had eerder een sing off tussen Bart en Iris verwacht, Iris vond ik echt niet goed gisteravond!
Al had ik van die twee dan wel weer liever Bart zien verdwijnen. Hij kan best zingen maar ik vind hem de uitstraling hebben van een zak aardappels…

Van Guy en Michelle ben ik het wel eens dat Guy eruit is, hij heeft idd nooit meer het niveau gehaald van zijn blind audition.

En Paul… Tja vocaal is hij niet de sterkste maar hij is gewoon een heerlijke over the top entertainer en mag wat mij betreft nog wel langere tijd blijven 😄

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 64 ] 26 December 2011 11:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-12-06

ik was zeer verbaast dat Marieke eruit ging. Ik had echt verwacht dat zij in de finale zou komen. Vooral ook omdat de coaches altijd zo ontzettend enthousiast over haar waren.
Bart heb ik niets mee, dus die had er wat mij betreft uitgemogen.

Die Paul Turner, ook hier thuis vinden ze hem geweldig, maar ik heb er niets mee. Ik merk dat ik toch heel erg let op de zangkwaliteit en die vind ik niet geweldig bij Paul.
Terecht dat Guy eruit is, heeft nog geen liveshow echt overtuigd.

  [ # 65 ] 29 December 2011 01:15 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik heb ook niet zoveel met Bart Brandjes (of hoe een collega van mij het zegt: Bart Brandhout :tong: ) hij kan best wel zingen, maar heb er gewoon weinig mee

  [ # 66 ] 30 December 2011 10:44 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

boingw - 26 December 2011 11:57 AM

ik was zeer verbaast dat Marieke eruit ging. Ik had echt verwacht dat zij in de finale zou komen. Vooral ook omdat de coaches altijd zo ontzettend enthousiast over haar waren.
Bart heb ik niets mee, dus die had er wat mij betreft uitgemogen.

Die Paul Turner, ook hier thuis vinden ze hem geweldig, maar ik heb er niets mee. Ik merk dat ik toch heel erg let op de zangkwaliteit en die vind ik niet geweldig bij Paul.
Terecht dat Guy eruit is, heeft nog geen liveshow echt overtuigd.

Ja, in de studio werd ook verbaasd gereageerd in het publiek, toen Marieke eruit moest. Was wel blij dat Sharon door ging, ik sprong op de tribune, bijna van me stoel van blijdschap. 

Gisteren deed Bart het trouwens goed, mischien komt dit omdat ze nu niet weggestemd konden worden, waren ze wat meer relaxed

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 67 ] 07 January 2012 09:33 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik vind Paul Turner als persoon hartstikke leuk hoor, maar dat zingen mensen, dat gaat toch echt nergens meer over….. het was echt verschrikkelijk gisteravond, met de verdere uitslag kan ik overigens wel leven.

  [ # 68 ] 07 January 2012 11:47 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ja ik was ook zéér verbaasd dat Paul direct door was!

Ik ben wel heel blij met de overige drie (Charly, Niels en Sharon).
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Chris ook door is (aangezien de sing off gisteravond is opgenomen)...

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 69 ] 07 January 2012 01:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Scarletwoman - 07 January 2012 11:47 AM

Ja ik was ook zéér verbaasd dat Paul direct door was!

Ik ben wel heel blij met de overige drie (Charly, Niels en Sharon).
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Chris ook door is (aangezien de sing off gisteravond is opgenomen)...

Paul was IDD niet zo goed, maar hij weet gewoon wel te entertainen

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 70 ] 07 January 2012 02:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

robvlasblom - 07 January 2012 01:07 PM
Scarletwoman - 07 January 2012 11:47 AM

Ja ik was ook zéér verbaasd dat Paul direct door was!

Ik ben wel heel blij met de overige drie (Charly, Niels en Sharon).
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Chris ook door is (aangezien de sing off gisteravond is opgenomen)...

Paul was IDD niet zo goed, maar hij weet gewoon wel te entertainen

Prima dat hij weet te entertainen, maar daar draait dit programma niet om.. Het is leuk en veel mensen vinden het leuk, maar het gaat om ‘the Voice’.

Moet eerlijk zeggen dat ik alle 3 de van Velzen kandidaten niet goed vond gister, maar als ik dan had moeten kiezen had ik niet voor Paul gekozen. Hij kan best wel goed zingen denk ik (anders kun je niet in WWRY spelen), maar ik ben nu niet echt overtuigd over zijn zang.

Al met al: ik was nooit fan van Chris, maar had het meer terecht gevonden, wanneer Chris en Charly door waren geweest tegelijk!

  [ # 71 ] 07 January 2012 02:37 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Annelot, je omschrijft bij Paul gewoon precies wat ik bedoel, bij X Factor was ‘ie beter op z’n plaat geweest….

maar vind toch sowieso dat er raar gestemd word altijd bij talentenjachten, maar in een land waar Frans Bauer als goede zanger beschouwd word verwacht ik ook niet veel anders eigenlijk

  [ # 72 ] 07 January 2012 06:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Iemand op twitter noemde Paul gisteren gekscherend “The Noise of Holland”, ik vond het wel een grappige benaming.

Begrijp me niet verkeerd want ik ben gek op Paul, als entertainer vind ik hem geweldig maar gisteren zong hij gewoon niet goed. De couplettten waren verschrikkelijk.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 73 ] 07 January 2012 06:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

We gaan het zo zien wie er nog meer naar de halve finale gaan. Gisteravond vond ik Chris, Laura, Niels en Bart niet al te best.
Iris, Sharon en Erwin daarentegen opnieuw erg sterk. Hoop dat Michelle Fleming door mag.

Misschien had Niels wel de “pech” dat hij niet kan tippen aan de geweldige zang van Colin Blunstone op “Old and Wise” en daar ga ik hem dan toch mee vergelijken.

Gisteren was Tanja Jess jarig, die zat natuurlijk ook in de zaal. En de leeftijd die Wendy doorgaf, zat er ff een paar jaar naast, maar 17 jaar om precies te zijn.
Ook grappig dat er geen reclame voor Heineken gemaakt mag worden, zo werd de HMH ineens Bijlmer Bierhal. 😉

  [ # 74 ] 07 January 2012 08:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Met drie van de vier keuzes van de coaches was ik het eens. Maar niet bij Roel van Velzen, dat Michelle het af moest leggen tegen Wouter!

  [ # 75 ] 07 January 2012 11:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

De uitslagen waren zeer te voorspellen!
Ik snap niet wat de mensen in Wouter zien, z’n stem is oke, niet speciaal, maar goed, hij is wel populairder dan Michelle en zou evt. tegen Paul kunnen opboksen, terwijl Michelle er anders sowieso uit zou liggen..

Al met al: ik vind het vrouwenteam van Borsato op dit moment het sterkst, op de voet gevolgd door team Nick&Simon; (Charly begint saai te worden, Chris vind ik goed, maar een beetje te in zichzelf gekeerd, bij mij komt ‘t niet aan, z’n sing-off was écht niet goed (liveshow dan weer wel vond ik) en Sharon en Iris zijn daarin constanter (en nemen veel meer lef dan Charly/Chris)). Daarna komt het team van Angela en team vanVelzen vind ik het minste.

Voor de finale voorspel ik de volgende kandidaten:
Sharon, Chris, Wouter en Erwin

Maar ik hoop:
Sharon/Iris (no choice possible), Charly, Erwin en niemand 😉

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7