12 of 53 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 166 ] 17 November 2011 06:36 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Er zijn idd veel on-hold kaarten nu in de verkoop! Vanaf gisteren volgens mij.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 167 ] 17 November 2011 09:45 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Musicalbeertje - 16 November 2011 10:27 PM

Mij is het gelukt om via de internetlink (https://wicked.seetickets.nl/wicked/static/Actieweb.html#tab0) 1 kaartje te boeken (voor 50%), via de telefoon doen ze daar heel moeilijk over.

Zou prima werken als je de brief hebt ontvangen maar ik heb de brief niet gekregen, maar later wel een mail over het verlengen van de aktie. See op twitter zei dat ik kon bellen met postcode en huisnummer. Zal misschien prima werken maar helaas lukt het dan dus niet om online te boeken

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 168 ] 22 November 2011 11:07 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ik net bellen naar seetickets, was van plan om met mijn ouders en zusje naar miss saigon te gaan, met de AD korting, er staat niet bij de voorwaarden dat er een beperkt aantal kaarten beschikbaar zijn per dag, maar ik bellen eerst een kwartier wachten dus ik wou 4 kaarten bestellen kon ik er met de korting nog maar 2 boeken de rest moest dan gewoon de volle mep betalen, ja dat wordt dan een beetje te duur. Ik vind het belachelijk maar ja wat doe je eraan helemaal niks, dus heb ik maar opgehangen. Ik ga niet 2 met korting en 2 volle mep betalen dan kom je en niet bij elkaar te zitten, enik heb nu eenmaal geen geldboompje, ik moest dan wat voorschieten maar zoveel heb ik dan ook weer niet.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 169 ] 22 November 2011 12:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik wilde afgelopen zondag last minute 5e rang naar Wicked. Ik probeerde eerst dat 020 nummer te bellen, want ik moest met mobiel bellen, maar helaas…om te reserveren moest ik toch het 0900 nummer bellen. Dus dat gedaan, ik heb maar kort in de wacht gestaan. Toen ik zei dat ik met cjp korting 5e rang wilde boeken, werd me verteld dat je op 5e rang geen CJP korting kan krijgen, omdat ik niet verder wilde zeuren (want met mobiel naar 0900 nummer bellen is niet goedkoop) heb ik maar gewoon volle pond betaald, dat valt ook nog wel mee, maar toch raar dat ze zeggen dat het niet mogelijk is, terwijl ik wist dat iemand anders die week daarvoor nog met CJP korting op 5e rang heeft gezeten.

Wat me nog wel meeviel. Ik werd op een gegeven moment gebeld door See. Ze waren vergeten me mijn reserveringsnummer te geven en die had ik toch echt nodig bij het afhalen van de kaarten. Maar toen ik het nummer doorgaf bij de kassa, stond er een hele andere naam bij dat nummer, dus toen alsnog via mijn postcode en huisnummer de kaart gekregen.

  [ # 170 ] 22 November 2011 01:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ze hadden gisteren bij Radar nog een item waarin de lange wachttijden bij SEE werden besproken. De reactie van SEE was dat iedereen die in de drukte van alle aanbiedingen terecht is gekomen zijn telefoonkosten terug kan vragen, mits je deze kan overleggen (d.m.v. telefoonrekening bijvoorbeeld). Check het item telefoonteam op de website: http://www.trosradar.nl/uitzending/

[ Gewijzigd: 22 November 2011 01:37 PM by S7rin ]
  [ # 171 ] 22 November 2011 03:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Dank u dank u!
Alleen nu nog een adres waar je heen moet mailen….. haha 😛 Dat zeggen ze er weer niet bij.
Zal vast wel ergens bij contact staan! Ik ga op zoek als we de telefoonrekening hebben haha 😊

[ Gewijzigd: 22 November 2011 03:20 PM by lisatjuh1995 ]
  [ # 172 ] 22 November 2011 03:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  408
Geregistreerd  2010-03-25

Net ook weer meer dan 25 minuten aan de lijn gehangen om kaartjes te boeken… Mijn telefoonrekening kunnen ze zeker verwachten!

   Handtekening   

You’ll be with me, like a handprint on my heart.

  [ # 173 ] 22 November 2011 04:05 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  107
Geregistreerd  2009-01-11

Ik vroeg me af (na al jullie verhalen te hebben gelezen), of iemand het volgende heeft gehad bij See:

Ik heb 3 à  4 weken geleden kaartjes besteld voor Wicked (Aanstaande Vrijdag 25 Nov), en ervoor gekozen die extra verzendkosten maar te nemen en de kaartjes thuis te laten bezorgen (telefonisch besteld). Gisteren gebeld, want ik had nog steeds geen kaartjes. Kreeg ik te horen ‘dat dit een foutje was, vanwege een miscommunicatie met de bank,  en de post’ en dat SeeTickets de kaartjes bij het theater zouden leggen.

Dat we wel de verzendkosten voor kaartjes ‘thuis bezorgen’ moesten betalen omdat See dit niet kon vergoeden?! Ik een beetje boos, want ze vragen sowieso al belachelijk hoge prijzen voor kaartjes en extra kosten en heb dus gevraagd of er geen vergoeding zou komen omdat dit wel vaker zal zijn gebeurd. “Nee mevrouw, ik heb dit nog nooit meegemaakt en See kan hieraan niks doen. U kunt wel de klantenservice hierover mailen, maar ik kan niks voor u betekenen.”

Iemand anders hier ervaring mee??

   Handtekening   

Still flying free and solo

  [ # 174 ] 22 November 2011 06:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Ik heb wel eens gehad, dat ik kaarten had besteld voor Op zoek naar MP en nog een musical, ben even kwijt welke. (even geleden dus) en dat ik ‘s avonds toevallig last minute naar Joseph ging in het BeaThea en dat het apparaat al de kaarten op mijn naam begint te printen, dus 4 liveshows van MP en musicalkaarten. Daar had ik dus ook verzendkosten voor betaald, dat kreeg ik dus niet terug aan de kassa. Maar goed, je begint geen hele heisa voor 2,50 of wat is het precies. Het klopt niet natuurlijk. Overigens ook belachelijk, dat ze nu ook gewoon geld vragen voor de tickets die je zelf uitprint…

  [ # 175 ] 22 November 2011 06:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Inmiddels lijkt ook de Consumentenbond in actie te zullen komen. Hou jullie op de hoogte…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 176 ] 22 November 2011 06:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Heb recentelijk kaarten besteld voor Miss Saigon en Sunday Night Fever (liveshow).  Miss Saigon had ik al na een paar dagen in huis hoewel ik SNF nog steeds niet binnen heb terwijl ik die eerder had besteld. Heb ze nu nog steeds niet in huis. Dus ik bellen. Krijg je een flauw verhaal dat ze de kaarten nog niet mogen uitprintten en versturen… Vaak ook het verhaal van de Lay out gehoord. Terwijl alle kaartjes van See toch hetzelfde zijn…
Hoeft toch niet zo lang te duren. See wil echter wel graag dat je gelijk effe dokt en kaartjes ruilen e.d. doen ze niet aan…

  [ # 177 ] 22 November 2011 09:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  465
Geregistreerd  2010-04-05

Dat is toch om te voorkomen dat die kaartjes op de zwarte markt terecht komen?

  [ # 178 ] 23 November 2011 12:00 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

@Brammetje: Zou best kunnen…

  [ # 179 ] 23 November 2011 04:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Normaal nooit zo veel moeite met See, maar vandaag toch wel een beetje.

Ik belde, want ik wilde met de kortingscode die ik had gekregen, twee kaartjes boeken voor Miss Saigon. Dus ik kreeg een jongen aan de lijn (na 10 minuten, maar oké) en het ging eigenlijk allemaal prima. Hij vroeg of ik binnen een uur kon betalen. Eigenlijk doe ik dat altijd, maar ik vond het nu niet handig, dus ik vroeg wat de andere opties waren. Hij vertelde dat hij ook wel een betaallink kon sturen en dan moest ik voor de datum dat ik ga (1 december) de kaartjes betalen met iDeal of creditcard. Oké prima, dus dat was allemaal geregeld (wel snel nog de annuleringsverzekering afgezegd!) en ik kreeg een link om te betalen. Verder niet meer naar gekeken, dat zou ik later wel regelen. Dus ik ging weg en kwam later weer thuis, en zag dat ik een e-mail had dat mijn reservering was vervallen omdat ik niet op tijd had betaald. Wéér bellen (en wéér tien minuten aan de lijn gehangen!), ik legde het uit en het meisje zei dat dat inderdaad niet kon. Die jongen had verkeerde informatie verstrekt. Oké? En nu? Dus ik moest het alsnog gewoon binnen een uur betalen en anders had ik pech. Uiteindelijk wel gedaan dus, maar jezus, wat onhandig dat twee verschillende medewerkers andere informatie verstrekken.

Ze vond zichzelf trouwens ook heel grappig, want op een gegeven moment zei ze: ‘O, ik zie dat u wel veel besteld hahaha.’ Ha ha.

Beetje jammer van de telefoonrekening allemaal.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 180 ] 23 November 2011 04:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2010-02-21

Vandaag besteld met AD 20euro actie voor Wicked 29 december.
Heb denk ik 3 min. in de wacht gestaan verder geen problemen gehad gelukkig!!

Heb dat ook nog niet zo ervaren dit gaat me hopelijk ook niet gebeuren!

‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
12 of 53