14 of 53 | ‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 196 ] 26 November 2011 10:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

Willemijn - 26 November 2011 09:59 AM

Nou, net 18 minuten aan de telefoon gehangen voor kaarten voor Wicked. Waar zijn eigenlijk al die extra kosten uit opgebouwd? Ik heb geboekt voor een woensdagavond en dan kost een kaartje €79,-. Ik moest in totaal €91,15 betalen. Nu weet ik dat daar €2,35 in zit voor het versturen van de tickets (medewerker zei dat dit voor beide kaarten was, niet per stuk), maar waar blijft die overige €9,80 dan?!

Ze rekenen € 4,90 bespreekkosten, per persoon.
Vandaar die € 9,80…

Ik mag vanmiddag ook weer met ze gaan bellen, hopen dat ik er dit keer wel snel doorkom..
Moest vorige keer mn tel.nr. achterlaten, werd ik 4 dagen later teruggebeld toen ik niet thuis was, lekker handig he..

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 197 ] 26 November 2011 10:23 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik belde afgelopen donderdag rond 14 uur, de eerste keer moest ik mijn nummer achterlaten, maar dat heb ik niet gedaan, dus opgehangen. Meteen weer geprobeerd, toen kwam ik wel in het keuzemenu en wonder boven wonder heb ik niet in de wacht gestaan, maar er pakte meteen iemand op.

  [ # 198 ] 26 November 2011 10:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

.... en je hebt er voor je het weet een annuleringsverzekering bij. Zelfs al is je voorstelling morgen al, dan nog gooien ze er een verzekering op voor het geval je niet zou kunnen. Trouwens, aan die verzekering heb je niks, je moet minstens dood zijn om iets met die verzekering te kunnen. Let dus op, er zit zo een verzekering aan je kaartjes vast. Kost je niet de hoofdprijs maar toch weer een paar euro weggegooit.

Ik haat seetickets, je moet helaas hun wel eens aan de lijn hebben.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 199 ] 26 November 2011 10:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Musicalbeertje - 26 November 2011 10:24 AM

.... en je hebt er voor je het weet een annuleringsverzekering bij. Zelfs al is je voorstelling morgen al, dan nog gooien ze er een verzekering op voor het geval je niet zou kunnen. Trouwens, aan die verzekering heb je niks, je moet minstens dood zijn om iets met die verzekering te kunnen. Let dus op, er zit zo een verzekering aan je kaartjes vast. Kost je niet de hoofdprijs maar toch weer een paar euro weggegooit.

Ik haat seetickets, je moet helaas hun wel eens aan de lijn hebben.

In 1 keer Sandra? En? Hoe voelde dat? Wat ging er door je heen? Deel het met ons want wij maken het helaas nooit mee.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 200 ] 26 November 2011 10:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  257
Geregistreerd  2009-05-17

Hij zei netjes dat mijn totaalkosten op een bepaald bedrag uitkwamen (ben even kwijt hoeveel) en dat dat inclusief optionele annuleringsverzekering was. Daar heb ik ‘m dus vriendelijk voor bedankt. Maar goed, €4,90 bespreekkosten per persoon dus. Echt belachelijke kosten allemaal.

En dan vrolijk roepen dat je ook online kunt bestellen. Ja, en dan heel veel geld kwijt zijn aan ‘eersterangs’ plaatsen met bagger zicht zeker! Als je nou online ook gewoon kon kiezen waar je wilt zitten. Bij heel veel andere theaters kan dit wel gewoon. Maar goed, ik ga weer naar Wicked, dat is het positieve! 📣

   Handtekening   

Life’s more painless for the brainless

  [ # 201 ] 26 November 2011 10:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Willemijn - 26 November 2011 10:28 AM

Hij zei netjes dat mijn totaalkosten op een bepaald bedrag uitkwamen (ben even kwijt hoeveel) en dat dat inclusief optionele annuleringsverzekering was. Daar heb ik ‘m dus vriendelijk voor bedankt. Maar goed, €4,90 bespreekkosten per persoon dus. Echt belachelijke kosten allemaal.

En dan vrolijk roepen dat je ook online kunt bestellen. Ja, en dan heel veel geld kwijt zijn aan ‘eersterangs’ plaatsen met bagger zicht zeker! Als je nou online ook gewoon kon kiezen waar je wilt zitten. Bij heel veel andere theaters kan dit wel gewoon. Maar goed, ik ga weer naar Wicked, dat is het positieve! 📣

Dat is waar Willemijn. Elk nadeel heeft z`n voordeel.
Ik mag woensdag weer, zonder bellen.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 202 ] 26 November 2011 10:32 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Musicalbeertje - 26 November 2011 10:26 AM
Musicalbeertje - 26 November 2011 10:24 AM

.... en je hebt er voor je het weet een annuleringsverzekering bij. Zelfs al is je voorstelling morgen al, dan nog gooien ze er een verzekering op voor het geval je niet zou kunnen. Trouwens, aan die verzekering heb je niks, je moet minstens dood zijn om iets met die verzekering te kunnen. Let dus op, er zit zo een verzekering aan je kaartjes vast. Kost je niet de hoofdprijs maar toch weer een paar euro weggegooit.

Ik haat seetickets, je moet helaas hun wel eens aan de lijn hebben.

In 1 keer Sandra? En? Hoe voelde dat? Wat ging er door je heen? Deel het met ons want wij maken het helaas nooit mee.

Nou, ik was vooral erg verbaasd, want ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet eens hoorde dat er nog een wachttijd was. Maar nu hoorde ik dat dus niet. Ook bij mijn werd er een annuleringsverzekering bij gedaan (zelfs toen ik al eens gezegd had dat ik al in de trein zat), maar ik heb ook gezegd dat ik dat niet wilde en dan halen ze het zo weg.

  [ # 203 ] 26 November 2011 10:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Sandra12 - 26 November 2011 10:32 AM
Musicalbeertje - 26 November 2011 10:26 AM
Musicalbeertje - 26 November 2011 10:24 AM

.... en je hebt er voor je het weet een annuleringsverzekering bij. Zelfs al is je voorstelling morgen al, dan nog gooien ze er een verzekering op voor het geval je niet zou kunnen. Trouwens, aan die verzekering heb je niks, je moet minstens dood zijn om iets met die verzekering te kunnen. Let dus op, er zit zo een verzekering aan je kaartjes vast. Kost je niet de hoofdprijs maar toch weer een paar euro weggegooit.

Ik haat seetickets, je moet helaas hun wel eens aan de lijn hebben.

In 1 keer Sandra? En? Hoe voelde dat? Wat ging er door je heen? Deel het met ons want wij maken het helaas nooit mee.

Nou, ik was vooral erg verbaasd, want ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet eens hoorde dat er nog een wachttijd was. Maar nu hoorde ik dat dus niet. Ook bij mijn werd er een annuleringsverzekering bij gedaan (zelfs toen ik al eens gezegd had dat ik al in de trein zat), maar ik heb ook gezegd dat ik dat niet wilde en dan halen ze het zo weg.

Jaja, ze halen het zo weer weg. Dat is geen probleem. Maar blijft gek. Als je bij de groenteboer een zak appels koopt dan slaat de groenteboer toch ook niet ineens een tros bananen extra aan. En als je niet oplet, dan ga je niet alleen naar huis met de appels maar ook met bananen.

Of doe ik nu appels met bananen vergelijken?

Ik blijf het iets raars vinden.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 204 ] 26 November 2011 10:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Het gekste wat ik ooit bij SEE mee maakte was met Mary Poppins.
Ik bepaalde kaarten boeken en dit kon alleen als ik er een arrangement van maakte. Dat wilde ik wel. Ik wilde er namelijk een overnachting bij.. “Nee mevrouw.. Het gaat alleen om een arrangment met eten..” “Goed.. Dan wil ik een high-tea arrangement maar dan mag het hotel er af.. Dan boek ik dat liever op eigen gelegenheid..” “Nee mevrouw.. Het kan alleen met een diner.”

Ik heb vervolgens vriendelijk gevraagd of ze zeker wist dat als ik zoveel extra kosten maakte voor een overnachting of ze dan zeker wist dat ik niet op de plaatsen met het ‘allerbeste zicht’, zoals ze dat zelf noemde, kon zitten.. *zucht*

Bij mijn eerste boeking voor Saigon kreeg ik geen bevestigingsmail waarmee ik kon betalen. Ik weer gebeld, de mail kwam er aan maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Mijn kaartjes stonden een uur vast. Mijn zus belde 10 minuten later en vroeg om precies deze kaarten en zij kreeg ze probleemloos aangeboden..

Daar moet ik wel iets positiefs tegen aan gooien. Ik belde ze gister en kreeg meteen iemand aan de lijn. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het tijdstip waarop je belt. Ik belde gister om 20.30 en waarschijnlijk is het dan rustig.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 205 ] 26 November 2011 11:42 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

Net 6 keer gebeld, 1e keer tel.nr. inspreken (niet gedaan), 2e keer weer, 3e keer wachttijd langer dan 5 min., 4e en 5e keer weer tel.nr. inspreken en 6e keer kreeg ik langer dan 60sec wachttijd.
Uiteindelijk 5 minuten aan de lijn gehangen en toen kreeg ik een zeer vriendelijk meisje aan de telefoon, die echt met me gezocht heeft naar de beste plaatsen. Uitgelegd dat ik niet zo groot ben en dus liever niet in de zaal zit van het circustheater omdat dat niet oploopt, ze heeft me op op de ring gezet maar wel met op zich prima plaatsen, dus ben tevreden. Ook ik had de prijs van te voren al uitgerekend en ze deed er standaard de annuleringsverzkering bij, gelukkig had ik t door en kon er zonder problemen af.
Link met betaling en tickets ging ook prima.
Volgende week zaterdag dan eindelijk naar Wicked met 50% korting (2e kaartje gratis, maar bij 3 personen geldt dit als 50% korting).
De € 4,90 p.p. als bespreekkosten vind ik ook erg hoog..

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 206 ] 26 November 2011 07:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Wij nemen vaak een annuleringsverzekering en doen ze die erbij zonder dat wij het vragen. Vroeg een paar weken geleden de medewerkster of ik een annuleringsverzekring wou, heb ik hem niet ontvangen! Terwijl ik duidelijk had gezegd:
MET ANNULERINGSVERZEKERING of geven ze die niet meer per e-mail?

  [ # 207 ] 26 November 2011 07:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

@GXP: Als het correct is krijg je die nog steeds per mail…

  [ # 208 ] 27 November 2011 09:30 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  193
Geregistreerd  2011-03-08

Ik heb net kaarten besteld, en het geld is al afgeschreven, maarik heb nog geen bevestiging ofzo gekregen. Krijg ik die nog? Het is nu al bijna een half uur geleden, of moet ik wat meer geduld hebben?

  [ # 209 ] 27 November 2011 09:35 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

IrisvanK: Nee, na betaling krijg je verder geen bevestiging meer van See… Als de betaling goed is verlopen, lees afgeschreven is het in principe in orde…

  [ # 210 ] 27 November 2011 09:46 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  193
Geregistreerd  2011-03-08

Anme - 27 November 2011 09:35 AM

IrisvanK: Nee, na betaling krijg je verder geen bevestiging meer van See… Als de betaling goed is verlopen, lees afgeschreven is het in principe in orde…

Okee bedankt!

‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
14 of 53