17 of 53 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 241 ] 18 December 2011 08:02 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik boekte laatst voor Wicked met AD korting, keurig de cijfer/letter combinatie genoemd. Maar ik moest bij het afhalen van het kaartje nog wel de AD card laten zien.. echt vreemd want dat hoefde natuurlijk niet. Zo jammer dat men de verkeerde informatie doorgeeft.

  [ # 242 ] 18 December 2011 03:40 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb even een vraagje..
Het is al een tijdje geleden dat ik met “CJP last minute” heb geboekt bij See (dus op de dag van de voorstelling met 50% korting). Nu wil ik a.s. dinsdag misschien naar Wicked of Miss Saigon gaan, maar overdag moet ik de hele tijd werken, en hoewel ik dan wel tijd heb om even See te bellen, kan ik niet online gaan om mijn kaartje te betalen. Omdat het al even geleden is dat ik heb geboekt, weet ik niet meer precies welke betaalmethodes er allemaal waren..is het ook mogelijk om het kaartje aan de kassa van het theater te betalen als je ‘s avonds bij het theater arriveert?? Of moet dat allemaal meteen binnen een half uur (oid) betaalt worden??

  [ # 243 ] 18 December 2011 03:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

IngeG - 18 December 2011 03:40 PM

Ik heb even een vraagje..
Het is al een tijdje geleden dat ik met “CJP last minute” heb geboekt bij See (dus op de dag van de voorstelling met 50% korting). Nu wil ik a.s. dinsdag misschien naar Wicked of Miss Saigon gaan, maar overdag moet ik de hele tijd werken, en hoewel ik dan wel tijd heb om even See te bellen, kan ik niet online gaan om mijn kaartje te betalen. Omdat het al even geleden is dat ik heb geboekt, weet ik niet meer precies welke betaalmethodes er allemaal waren..is het ook mogelijk om het kaartje aan de kassa van het theater te betalen als je ‘s avonds bij het theater arriveert?? Of moet dat allemaal meteen binnen een half uur (oid) betaalt worden??

Ik heb regelmatig in het BeatrixTheater mijn kaartje pas betaald bij het ophalen. Dan moet je er wel een uur vantevoren zijn.

  [ # 244 ] 18 December 2011 05:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

poohfan - 18 December 2011 03:47 PM
IngeG - 18 December 2011 03:40 PM

Ik heb even een vraagje..
Het is al een tijdje geleden dat ik met “CJP last minute” heb geboekt bij See (dus op de dag van de voorstelling met 50% korting). Nu wil ik a.s. dinsdag misschien naar Wicked of Miss Saigon gaan, maar overdag moet ik de hele tijd werken, en hoewel ik dan wel tijd heb om even See te bellen, kan ik niet online gaan om mijn kaartje te betalen. Omdat het al even geleden is dat ik heb geboekt, weet ik niet meer precies welke betaalmethodes er allemaal waren..is het ook mogelijk om het kaartje aan de kassa van het theater te betalen als je ‘s avonds bij het theater arriveert?? Of moet dat allemaal meteen binnen een half uur (oid) betaalt worden??

Ik heb regelmatig in het BeatrixTheater mijn kaartje pas betaald bij het ophalen. Dan moet je er wel een uur vantevoren zijn.

Ook bij het circustheater kun je een uur van te voren je kaartje afhalen bij de kassa.

  [ # 245 ] 19 December 2011 08:33 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2011-10-04

Is het nieuw dat je niet meer meteen geholpen wordt maar dat ze je terugbellen?!?! Ik zit nu al een uur te wachten tot er eindelijk iemand mij eens terug belt! (heb theaterbonnen die niet online in te wisselen zijn en dat is behoorlijk irritant :S)

  [ # 246 ] 19 December 2011 08:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Nee, dat is niet nieuw, maar als je 5 minuten later nog eens belt kan het zijn dat je wel gewoon iemand aan de telefoon krijgt. De ervaring met terugbellen is nogal slecht…heel veel mensen worden niet teruggebeld of pas een paar dagen later. Ik zou zeggen…blijf net zolang proberen totdat je iemand aan de lijn krijgt.

  [ # 247 ] 19 December 2011 09:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Net heb ik kaarten gereserveerd voor Miss Saigon.  Je moet idd gewoon vaker bellen dan kom je er soms sneller doorheen. Wel vreemd dat ze iedere keer andere rijen voor je vrij hebben. Dit zie ik in dit topic vaak voorbij komen.
Ik bel gewoon terug als ze me slechte rijen aan willen (smeren).
Weet iemand trouwens wat de kosten zijn voor het gebruik van je mobiel?  Ik zit bij t mobile maar kan het nergens vinden.

  [ # 248 ] 19 December 2011 09:07 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2011-10-04

Zo ook ik heb inmiddels kaarten! Ben toch blij dat ik normaal altijd via internet kan bestellen zeg.. pff..

Heb gewoon nog 20 keer gebeld en uiteindelijk kreeg ik gewoon het normale menu, na 10 minuten dan toch eindelijk geholpen.. maargoed het belangrijkste is: IK HEB WEER KAARTEN!

  [ # 249 ] 19 December 2011 09:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Margherita - 19 December 2011 09:00 PM

Net heb ik kaarten gereserveerd voor Miss Saigon.  Je moet idd gewoon vaker bellen dan kom je er soms sneller doorheen. Wel vreemd dat ze iedere keer andere rijen voor je vrij hebben. Dit zie ik in dit topic vaak voorbij komen.
Ik bel gewoon terug als ze me slechte rijen aan willen (smeren).
Weet iemand trouwens wat de kosten zijn voor het gebruik van je mobiel?  Ik zit bij t mobile maar kan het nergens vinden.

Geen idee, ik heb pas geleden met mobiel gebeld en ik zit ook met T-mibile, maar ik heb er eigenlijk niet op gelet hoeveel ik kwijt was.

  [ # 250 ] 19 December 2011 09:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

Margherita - 19 December 2011 09:00 PM

Weet iemand trouwens wat de kosten zijn voor het gebruik van je mobiel?  Ik zit bij t mobile maar kan het nergens vinden.

Even op mijn telefoonrekening gekeken:
10:51 min kost €6,84 (excl. 19% btw)

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 251 ] 19 December 2011 09:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Ok bedankt dat is best duur. Helaas moet je wel als goede plaatsen wil. Heb nu rij 5 zijkant .

  [ # 252 ] 19 December 2011 09:54 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

In principe gaan die mobiele kosten eerst gewoon af van je belminuten. Tenzij je daardoor heen bent, kost dat je niets extra dacht ik. Het is gewoon sowieso achterlijk duur om daarheen te bellen. En dan moet je daar bovenop ook nog reserveringkosten betalen. Maar nog vreemder is als je zelf online boekt en ze dus eigenlijk alleen hoeven uit te printen en opsturen, dat het je evenveel kost.
Of dat een echt kaartje evenveel kost als een e-ticket…...

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 253 ] 19 December 2011 09:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Ben je via de site boeken hetzelfde bedrag kwijt aan reserveringskosten als telefonisch?

  [ # 254 ] 19 December 2011 10:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

Lin1975 - 19 December 2011 09:54 PM

In principe gaan die mobiele kosten eerst gewoon af van je belminuten. Tenzij je daardoor heen bent, kost dat je niets extra dacht ik. Het is gewoon sowieso achterlijk duur om daarheen te bellen. En dan moet je daar bovenop ook nog reserveringkosten betalen. Maar nog vreemder is als je zelf online boekt en ze dus eigenlijk alleen hoeven uit te printen en opsturen, dat het je evenveel kost.
Of dat een echt kaartje evenveel kost als een e-ticket…...

Nee hoor, servicenummers vallen niet onder de belminuten. Was dat maar waar…dan belde ik gerust 30 minuten met SEE…belminuten genoeg

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 255 ] 19 December 2011 11:14 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Marloes_89 - 19 December 2011 10:05 PM
Lin1975 - 19 December 2011 09:54 PM

In principe gaan die mobiele kosten eerst gewoon af van je belminuten. Tenzij je daardoor heen bent, kost dat je niets extra dacht ik. Het is gewoon sowieso achterlijk duur om daarheen te bellen. En dan moet je daar bovenop ook nog reserveringkosten betalen. Maar nog vreemder is als je zelf online boekt en ze dus eigenlijk alleen hoeven uit te printen en opsturen, dat het je evenveel kost.
Of dat een echt kaartje evenveel kost als een e-ticket…...

Nee hoor, servicenummers vallen niet onder de belminuten. Was dat maar waar…dan belde ik gerust 30 minuten met SEE…belminuten genoeg

nee dat bedoelde ik ook niet. Je betaald die 45 cent per min wel, maar er wordt dan gezegd plus kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Dat zijn dan gewoon je belminuten, tenzij je daar doorheen bent. Die 45 cent per min ben je inderdaad altijd kwijt

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

‹ First  < 15 16 17 18 19 >  Last ›
17 of 53