gisteren in de trein, opweg naar studio 22 voor The voice of holland, kwam ik erachter dat mijn kaartje nog thuis lag. Tja, als je al een uur in de trein zit, ga je niet weer terug naar Dordrecht om dat kaartje op te halen.
Ik nog in de trein Seetickets bellen, waar ik geholpen werd door een vriendelijke dame. Ze belde de klantenservice (van RTL, denk ik) om te kijken hoe ze dit voor me op konden lossen. na 2 minuten wachten zei ze, dat als ik me daar bij iemand zou melden met identificatie, ik alsnog gewoon naar binnen kom. En dit was inderdaad waar. In studio 22 op het mediapark, werd ik door een vriendelijke en behulpzame jongen geholpen. Nadat hij eerst in zijn systeem vanalles had gedaan, liep hij met mij naar de mensen die de kaartjes controlleren, en zei tegen hun dat het goed was, en ik door kon.
Wat ook super was, was dat ik tegen half 6 belde, en gewoon gelijk iemand aan de lijn kreeg!!!!!!!
Bij deze, als er iemand van See hier meeleest, chappeau, bedankt voor de goede hulp, jullie hebben mijn dag ECHT goed gemaakt!!!