19 of 53 | ‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 271 ] 25 January 2012 01:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Vandaag kreeg ik via internet niet de plek die ik wilde hebben, dus ik dacht See te bellen….
Waarom trap ik er toch weer in om die (veeeeeeeel te dure) idoten te bellen??
Ik wilde dus één kaartje boeken met die code “goede voornemens”...
See: mevrouw dan is het 2e kaartje gratis… dus ik zei: ja dat klopt.
See: Maar dan mag u niet maar één kaartje nemen…
Ik (had even geen zin in discussie en wilde toch nog keer extra gaan): doe dan ook maar kaartje voor andere datum…
*Stil aan de andere kant* Hierna: maar mevrouw dan gaat u 2 maal naar hetzelfde….
Ik: uhh ja?!?
See: maar de aktie is alleen maar geldig als u 2 kaartjes tegelijk neemt!
Ik: Dan neem ik toch 2 kaartjes?
See: Nee, tegelijk!
Ik: Ok laat maar, weet je ik boek wel één kaartje online…. en heb opgehangen….
Hoe bedoel je service?!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 272 ] 25 January 2012 02:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

MoNieky - 25 January 2012 01:55 PM

Vandaag kreeg ik via internet niet de plek die ik wilde hebben, dus ik dacht See te bellen….
Waarom trap ik er toch weer in om die (veeeeeeeel te dure) idoten te bellen??
Ik wilde dus één kaartje boeken met die code “goede voornemens”...
See: mevrouw dan is het 2e kaartje gratis… dus ik zei: ja dat klopt.
See: Maar dan mag u niet maar één kaartje nemen…
Ik (had even geen zin in discussie en wilde toch nog keer extra gaan): doe dan ook maar kaartje voor andere datum…
*Stil aan de andere kant* Hierna: maar mevrouw dan gaat u 2 maal naar hetzelfde….
Ik: uhh ja?!?
See: maar de aktie is alleen maar geldig als u 2 kaartjes tegelijk neemt!
Ik: Dan neem ik toch 2 kaartjes?
See: Nee, tegelijk!
Ik: Ok laat maar, weet je ik boek wel één kaartje online…. en heb opgehangen….
Hoe bedoel je service?!

Die is dan ook nergens van op de hoogte hé.
Daar kan ik me zo aan irriteren, je kan gewoon 1 kaartje boeken online en dan moet het telefonisch ook kunnen!!
Wat een dom mens zeg, hoop dat je nog wel goeie plekken hebt.
En wat gaat haar/hem het aan dat je 2x of 10x of whatever naar dezelfde voorstelling gaat.
Al moet ik wel toegeven dat ik zelf altijd goede service heb van SEE.

  [ # 273 ] 25 January 2012 02:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik heb vanmorgen ook gebeld omdat ik via internet niet de plekken kreeg ik die ik wilde. Ik belde om 10.10 en kwam er meteen door. Ik heb zelf maar gezegd dat ik geen annuleringsverzekering wilde (geen idee of ze die er anders bij had gedaan). Ik heb wel 2 kaarten geboekt.

  [ # 274 ] 25 January 2012 07:33 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2011-12-28

MoNieky - 25 January 2012 01:55 PM

Vandaag kreeg ik via internet niet de plek die ik wilde hebben, dus ik dacht See te bellen….
Waarom trap ik er toch weer in om die (veeeeeeeel te dure) idoten te bellen??
Ik wilde dus één kaartje boeken met die code “goede voornemens”...
See: mevrouw dan is het 2e kaartje gratis… dus ik zei: ja dat klopt.
See: Maar dan mag u niet maar één kaartje nemen…
Ik (had even geen zin in discussie en wilde toch nog keer extra gaan): doe dan ook maar kaartje voor andere datum…
*Stil aan de andere kant* Hierna: maar mevrouw dan gaat u 2 maal naar hetzelfde….
Ik: uhh ja?!?
See: maar de aktie is alleen maar geldig als u 2 kaartjes tegelijk neemt!
Ik: Dan neem ik toch 2 kaartjes?
See: Nee, tegelijk!
Ik: Ok laat maar, weet je ik boek wel één kaartje online…. en heb opgehangen….
Hoe bedoel je service?!

uhm… lijkt mij toch logisch dat je bij zo’n actie 2 kaartjes besteld en er daarvan 1 gratis krijgt. je kunt toch niet zeggen ik wil met die actie een kaartje bestellen, maar het tweede kaartje hoef ik niet? Ik begrijp je vast verkeerd, maar hoe dacht jij dan met die actie van 2e kaart gratis te kunnen reserveren als je maar 1 kaartje wilde kopen?

  [ # 275 ] 25 January 2012 07:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Omdat je op internet wel 1 kaartje kan kopen met 50% korting 😉

  [ # 276 ] 25 January 2012 07:36 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2011-12-28

ah, kijk; dan snap ik um 😛

  [ # 277 ] 25 January 2012 08:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Esmeee - 25 January 2012 07:35 PM

Omdat je op internet wel 1 kaartje kan kopen met 50% korting 😉

klopt, ik heb een Platinum seat ticket voor 70 euro (Platinum seats kosten 120 euro) dus ik ben, door die actie, goedkoper uit dan de mensen naast me, terwijl ik een prive garderobbe, PLUS een rondleiding krijg. Hahaha

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 278 ] 05 February 2012 10:14 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  70
Geregistreerd  2009-11-22

Vandaag al teruggebeld door Seetickets naar aanleiding van mijn email gisteren (ben dus één van die mensen die gestrand was in Utrecht)
Ik mocht mijn tickets omboeken!

Dus deze keer krijgen ze een dikke pluim van me 😊

  [ # 279 ] 05 February 2012 10:34 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Goede service idd. Had ook een treinkaartje gekocht. Na alle berichten toch maar met de auto gegasn om niet te laat te komen.  ik was anders ook bij utrecht gestrand.

[ Gewijzigd: 05 February 2012 10:36 AM by Margherita ]
  [ # 280 ] 05 February 2012 10:39 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Netjes afgehandeld van See!

  [ # 281 ] 06 February 2012 11:18 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2009-11-09

robvlasblom - 24 December 2011 02:30 AM

gisteren in de trein, opweg naar studio 22 voor The voice of holland, kwam ik erachter dat mijn kaartje nog thuis lag. Tja, als je al een uur in de trein zit, ga je niet weer terug naar Dordrecht om dat kaartje op te halen.
Ik nog in de trein Seetickets bellen, waar ik geholpen werd door een vriendelijke dame. Ze belde de klantenservice (van RTL, denk ik) om te kijken hoe ze dit voor me op konden lossen. na 2 minuten wachten zei ze, dat als ik me daar bij iemand zou melden met identificatie, ik alsnog gewoon naar binnen kom. En dit was inderdaad waar. In studio 22 op het mediapark, werd ik door een vriendelijke en behulpzame jongen geholpen. Nadat hij eerst in zijn systeem vanalles had gedaan, liep hij met mij naar de mensen die de kaartjes controlleren, en zei tegen hun dat het goed was, en ik door kon.


Wat ook super was, was dat ik tegen half 6 belde, en gewoon gelijk iemand aan de lijn kreeg!!!!!!!
Bij deze, als er iemand van See hier meeleest, chappeau, bedankt voor de goede hulp, jullie hebben mijn dag ECHT goed gemaakt!!!

[ Gewijzigd: 07 February 2012 08:57 AM by pn1610 ]
  [ # 282 ] 12 February 2012 02:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Als je via de site kaartjes wil bestellen en je kiest bv 1e rang en je logt in krijg je dan je plaatsen te zien? Kan je dan afhaken en opnieuw proberen voor betere plaatsen? Wil niet inloggen en direct moeten brtalen zonder iets van je plaats te zien.

  [ # 283 ] 12 February 2012 02:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Margherita - 12 February 2012 02:56 PM

Als je via de site kaartjes wil bestellen en je kiest bv 1e rang en je logt in krijg je dan je plaatsen te zien? Kan je dan afhaken en opnieuw proberen voor betere plaatsen? Wil niet inloggen en direct moeten brtalen zonder iets van je plaats te zien.

Voordat je gaat betalen krijg je de plekken te zien. Je kan dan verder winkelen en misschien krijg je dan wel betere plekken, tenminste ik vaak wel! Uiteindelijk kan je de gereserveerde plekken die je niet gaat gebruiken verwijderen en de plekken van jouw keuze afrekenen.

  [ # 284 ] 12 February 2012 03:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ik heb vandaag via internet bij See steeds gewoon verder winkelen gedaan tot ik plaatsen kreeg die naar mijn zin waren, kwam bij Droomvlucht steeds eerst op rij 12 uit en na een aantal keren proberen op rij 1 dus dat is mooi.
Ik had namelijk geen zin om te gaan bellen, dat duurt zo lang en het is duur want tegen de tijd dat je vaak iemand aan de lijn krijgt.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 285 ] 12 February 2012 03:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  379
Geregistreerd  2006-02-28

Hanstmf - 12 February 2012 02:59 PM
Margherita - 12 February 2012 02:56 PM

Als je via de site kaartjes wil bestellen en je kiest bv 1e rang en je logt in krijg je dan je plaatsen te zien? Kan je dan afhaken en opnieuw proberen voor betere plaatsen? Wil niet inloggen en direct moeten brtalen zonder iets van je plaats te zien.

Voordat je gaat betalen krijg je de plekken te zien. Je kan dan verder winkelen en misschien krijg je dan wel betere plekken, tenminste ik vaak wel! Uiteindelijk kan je de gereserveerde plekken die je niet gaat gebruiken verwijderen en de plekken van jouw keuze afrekenen.

Scheelt wel enorm. Eerst ring oneven daarna rij 8. Ik keek even voor de ( fun )  zeg maar.Deze kaarten waren voor aankomende zaterdagmiddag, nog redelijke plaatsen rij8 voor zo kort dag.

‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
19 of 53