Gepassioneerde musicalfans gezocht!
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2011-11-06

Beste musicalfans!

Voor mijn studie aan de Fotoacademie wil ik graag een serie portretten maken van verschillende musicalfans (m/v) in verschillende (theater)omgevingen.

Nu ben ik vooral opzoek naar die fans die behoorlijk vaak shows bezoeken (wekelijks of meer). Naast mijn studie werk ik in het theater als techneut en stage manager (momenteel bij Wicked) en zie vaak bij de artiestenuitgang fans staan. Sommige eenmalig en anderen vaker. Bij diegenen die ik vaker zie vraag ik mij soms af wat de meerwaarde is van nog een foto met artiest X of een handtekening van zanger Y, terwijl er misschien al meer dan 100 in het persoonlijke assortiment zitten.

Beelden zoals bij de tv serie “Fans” wil ik zeker niet neerzetten waarbij ze de personen in kwestie soms wat sneu/belachelijk in beeld brengen. Misschien is je hele huis wel een musicaltempel waar je super trots op bent of een collectors item die je nooit kwijt wil. Ik ben benieuwd naar wat voor aandeel een bepaalde show, artiest of musical voor jullie persoonlijk heeft (gehad). Leeft dit voort in je dagelijks leven of het ‘uit de hand gelopen’ hobby. Aangezien ik het alleen maar vanaf de andere kan meemaak denk ik dat mijn beeld nogal beknopt is over ‘de fan’. Vooral het word ‘fan’ moet een andere betekenis krijgen dan wat het voor buitenstaanders meestal is (gek, raar, onbegrepen enz.). Ik wil sterke trotse portretten maken waarbij je niet meteen ziet dat het om een fan gaat; de persoon zelf dus.

Lijkt het je leuk om gefotografeerd te worden, laat het weten want ik ben in de eerste instantie erg benieuwd naar je ‘achtergrond’, wat uiteindelijk de basis voor het beeld zal zijn!

*De beelden zullen niet gepubliceerd worden en blijven binnen de opleiding*

[ Gewijzigd: 06 November 2011 10:17 AM by Pauline123 ]