1 of 34 |  1 2 3 >  Last ›
Aspects of Love
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Het gerucht gaat dat blood Brothers is terug getrokken en hievoor in de plaats Aspects of Love komt…..

http://www.youtube.com/watch?v=JXUptP_9Rik


[edit jeroen: afsplitsing van Blood Brothers topic]

[ Gewijzigd: 02 November 2012 09:59 AM by Pascale ]
  [ # 1 ] 14 March 2012 02:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Als dat waar is lijkt me dat een behoorlijke vergissing.  Ik zou niet weten op welk punt Aspects of love beter is dan Blood Brothers.

  [ # 2 ] 14 March 2012 09:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik zou het wel leuk vinden. Heb Blood Brothers al in London gezien en dat kan nog steeds als ik dat wil. Aspects of Love wordt lastiger.

  [ # 3 ] 14 March 2012 09:35 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2011-10-09

Het is waar! 😉

  [ # 4 ] 14 March 2012 10:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als Andrew Lloyd Webber`s Aspects of Love naar Nederland zou komen. Ik denk echter dat het geen show is die geschikt is voor NL…..beetje hetzelfde als met Sondheim`s Passion destijds. We zullen het zien! De score het iig wel een paar sterke nummers.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 5 ] 14 March 2012 10:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  274
Geregistreerd  2009-02-02

En dat trekt publiek? Rare Keuze..

  [ # 6 ] 15 March 2012 06:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Stage heest pas toch de rechten voor Love Never Dies gekocht? Misschien konden ze die alleen krijgen op voorwaarde dat ze dit seizoen weer een ALW-show zouden produceren. Aspects of Love lijkt dan een logische keuze.

Een paar jaar geleden was ALW geloof ik ook boos geworden op Stage, want ze hadden wel de rechten van al zijn show maar deden er niks mee. Toen kregen we ineens Jesus Christ Superstar, Cats, Evita en Joseph na elkaar.

  [ # 7 ] 15 March 2012 07:53 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

martijn-j - 15 March 2012 06:31 AM

Aspects of Love lijkt dan een logische keuze.

Logischer dan ’ The boys in the photograph’ of ‘Whistle down the wind’? Ik vind dat echt niet. Vervelende personages en na de voorstelling kun je Love changes everything nadat het tig keer is teruggekomen echt niet meer horen.

Of zoals ik bij het verslag over de Menier Chocolatefactory schreef:
Maar van mij mag deze Aspects of love in de kast om er nooit meer uit te komen. Behalve als iemand er een nummer uit wil zingen in een of ander liedjesprogramma; die zijn namelijk best in orde.

Maar als het echt zeker is moeten we er maar een aparte topic over maken.

  [ # 8 ] 15 March 2012 11:53 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2010-03-18

Jammer, ik weet niet hoe de deal verlopen is maar ik geloof dat The Beautiful Game (AKA Boys in the Photograph) veel meer zou aansluiten bij deze tijd, en meer mensen naar het theater zou trekken.
De Ierse kwestie, vriendschap, een indrukwekkend tijdsbeeld en een love prachtige love story, en jaha VOETBAL (!)
Wat zou ik die fantastische strakke choreografien hier graag eens op de podia zien!
Ik kan me ook voorstellen dat Sir A benieuwd is hoe Stage deze produktie zou gaan behandelen, sommige stukken zitten nog niet helemaal op zijn plaats. Ik vraag me alleen af of hij carte blache zou geven qua regie.
Ik weet wel dat Daan Wijnands zou er iets heel moois van kunnen maken, qua choreografie !

Owh hoe zoet:  wishful thinking 😉 

Aspects of love, vind ik een stuk minder toegankelijk, en een van Webbers meest zeurderige gezwollen scores, en dat kunstenaarsmilieu waarin het zich afspeelt *zucht*, ik kan me maar moeilijk inleven bij deze lieden.
Toch ben ik wel blij dat er weer eens van de vaste paden wordt afgeweken.
De Nederlandse musicalcultuur wordt alleen maar nog volwassener, breder en gevarieerder door een andere meer avonuurlijkere programering, ook al is dat in deze tijd natuurlijk moeilijker dan ooit.

[ Gewijzigd: 15 March 2012 02:06 PM by Jook ]
  [ # 9 ] 15 March 2012 12:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Sommige melodieën uit ‘Aspects of love’ vind ik erg mooi, zoals ‘Anything but lonely’, ‘There is more to love’ en ‘Seeing is believing’. Het bekendste lied van de show (‘Love changes everything’) vind ik wat minder interessant. Het verhaal heeft me verder ook nooit zo aangesproken.

Na Joseph kregen we ook nog Sunset Boulevard.. de ene na de andere Andrew Lloyd Webber show inderdaad, terwijl denk ik bijna iedereen op ‘The Phantom’ zit te wachten.. ze zijn ons wel aan het plagen he?

  [ # 10 ] 15 March 2012 01:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Aspects of Love werkt fantastisch in een kleine bezetting, zoals een aantal jaren geleden uitgevoerd door Paul Vaes.

De plannen waren er toen om hier een langere reeks van te maken, maar dit werd door Stage Entertainment geblokkeerd. Hopelijk kiezen ze wel voor de kleinschalige opzet, het werkt dan een stuk sterker.

  [ # 11 ] 15 March 2012 03:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Jeroen - 15 March 2012 07:53 AM
martijn-j - 15 March 2012 06:31 AM

Aspects of Love lijkt dan een logische keuze.

Logischer dan ’ The boys in the photograph’ of ‘Whistle down the wind’? Ik vind dat echt niet. Vervelende personages en na de voorstelling kun je Love changes everything nadat het tig keer is teruggekomen echt niet meer horen.

Of zoals ik bij het verslag over de Menier Chocolatefactory schreef:
Maar van mij mag deze Aspects of love in de kast om er nooit meer uit te komen. Behalve als iemand er een nummer uit wil zingen in een of ander liedjesprogramma; die zijn namelijk best in orde.

Maar als het echt zeker is moeten we er maar een aparte topic over maken.

Ik bedoelde het niet in inhoudelijke zin, meer omdat Aspects niet een grote productie hoeft te worden. Bij Whistle Down the Wind moet je weer al die kinderen gaan casten. The Boys in the Photograph/The Beautiful Game ken ik niet zo goed, maar heeft ook wel redelijk wat personages dacht ik. Aspects lijkt een logische opvolger in het rijtje Urinetown en Next to Normal (kleine productie, kleine cast).

[ Gewijzigd: 15 March 2012 03:20 PM by martijn-j ]
  [ # 12 ] 20 March 2012 10:41 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Eerste namen van de cast zijn bekend:

Lone van Roosendaal
René van Kooten
Ernst Daniël Smid

http://www.musicals.nl/aspects-of-love.asp

  [ # 13 ] 20 March 2012 10:45 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Whistle Down the Wind, the Beautiful Game. Tuurlijk, zou ik graag eens in NL zien. Maar Aspects of Love is wel een erg verrassende keuze. Blij verrast.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 14 ] 20 March 2012 11:07 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Zo, die namen van de cast zijn niet de minste! Ik ken de show eigenlijk helemaal niet..zal er eens wat over opzoeken later..

  [ # 15 ] 20 March 2012 11:45 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik ben ook aangenaam verrast. Het lijkt erop dat Stage er een traditie van gaat maken elk seizoen een kleine, minder commerciële productie neer te zetten. Kan het alleen maar toejuichen.

Maar is René van Kooten niet wat te oud? Het gaat toch om een jonge jongen die op een oudere actrice verliefd wordt?

 1 2 3 >  Last ›
1 of 34