11 of 15 | ‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
Avenue Q 2015/2016
  [ # 151 ] 24 May 2012 11:02 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Bovendien, de mensen bij SE en AVE lezen ook het nieuws.
Ze weten inmiddels ook allemaal dat Avenue Q niet door gaat.

Mochten ze de productie zelf willen brengen, dan hebben ze dat besluit al lang genomen.
Daar helpen een paar mailtjes echt niet bij!

Ging het maar zo makkelijk!

  [ # 152 ] 24 May 2012 03:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

dokter_P - 24 May 2012 11:02 AM

Bovendien, de mensen bij SE en AVE lezen ook het nieuws.
Ze weten inmiddels ook allemaal dat Avenue Q niet door gaat.

Mochten ze de productie zelf willen brengen, dan hebben ze dat besluit al lang genomen.
Daar helpen een paar mailtjes echt niet bij!

Ging het maar zo makkelijk!

Ik zeg ook niet dat het helpt..
Maar jongens, we kunnen het toch proberen!! Nooit geschoten is altijd mis!
Kijk, mensen die het niet erg vinden dat deze musical niet doorgaat hoeven hierbij natuurlijk niet te helpen. Maar ik vind als je echt graag wilt dat je de musical toch doorgaat, kan je het toch in ieder geval proberen!
Ik vind het zelf echt heel jammer dat het niet doorgaat, en ik wil er alles aan doen om deze musical toch door te laten gaan.

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 153 ] 24 May 2012 03:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Helaas kan ik niet in de keuken bij 3 and a Crowd kijken. Het lijkt alsof midden in de grote voorboekingsperiode het besef komt dat deze productie financieel niet haalbaar is. Wordt er minder geboekt dan verwacht? Zijn er toch geen grote namen die verkopen? Maar wat wil je ook, er is nauwelijks reclame voor gemaakt. Ik als musicalfan ken Avenue Q én een aantal deelnemende castleden dus ik heb al voor drie voorstellingen kaarten gekocht. Hadden ze niet beter gewoon nog een maandje kunnen wachten - dan zijn de voorboekingen voorbij - of is er iets wat wij niet weten, misschien een internationale speler die de rechten om het stuk te produceren heeft overgenomen? Of de decors? Of de poppen? En heeft de producent dat geld nodig om bestaande financiers schadeloos te stellen?

  [ # 154 ] 24 May 2012 05:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

Hanstmf - 24 May 2012 03:41 PM

Helaas kan ik niet in de keuken bij 3 and a Crowd kijken. Het lijkt alsof midden in de grote voorboekingsperiode het besef komt dat deze productie financieel niet haalbaar is. Wordt er minder geboekt dan verwacht? Zijn er toch geen grote namen die verkopen? Maar wat wil je ook, er is nauwelijks reclame voor gemaakt. Ik als musicalfan ken Avenue Q én een aantal deelnemende castleden dus ik heb al voor drie voorstellingen kaarten gekocht. Hadden ze niet beter gewoon nog een maandje kunnen wachten - dan zijn de voorboekingen voorbij - of is er iets wat wij niet weten, misschien een internationale speler die de rechten om het stuk te produceren heeft overgenomen? Of de decors? Of de poppen? En heeft de producent dat geld nodig om bestaande financiers schadeloos te stellen?

Ja, ik denk dat niemand precies weet hoe het allemaal zit daar bij 3 and a Crowd.. Helaas, misschien zouden we het dan ook wat beter begrijpen?

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 155 ] 24 May 2012 06:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Moeten ‘wij’ (het puliek) het exact begrijpen? Het is een ontzettend Nederlandse gewoonte om continu alles te willen begrijpen en te vragen: waarom dan?

Ik vind het een moedige beslissing om van te voren te zeggen: Dit gaat niet lukken, we stoppen er mee.
Ipv door te blijven gaan omdat er al investeringskosten gemaakt zijn.

Ik vind het hoogmoedig/naief om te denken dat ‘wij’ meer kunnen doen dan 3 and a Crowd. Hoe jammer het ook is, we hebben de beslissing te accepteren.

Van mij mag iedereen een e-mail sturen, maar hou wel even in gedachten dat je e-mail waarschijnlijk ontvangen gaat worden met een mengeling van ‘owww wat schattig!’ en medelijden. (Tenzij iemand hier een spaarbankboekje met een paar miljoen te veel heeft, dan zou ik gelijk bellen!)

  [ # 156 ] 24 May 2012 08:07 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

Klaske - 24 May 2012 06:13 PM

Moeten ‘wij’ (het puliek) het exact begrijpen? Het is een ontzettend Nederlandse gewoonte om continu alles te willen begrijpen en te vragen: waarom dan?

Ik vind het een moedige beslissing om van te voren te zeggen: Dit gaat niet lukken, we stoppen er mee.
Ipv door te blijven gaan omdat er al investeringskosten gemaakt zijn.

Ik vind het hoogmoedig/naief om te denken dat ‘wij’ meer kunnen doen dan 3 and a Crowd. Hoe jammer het ook is, we hebben de beslissing te accepteren.

Van mij mag iedereen een e-mail sturen, maar hou wel even in gedachten dat je e-mail waarschijnlijk ontvangen gaat worden met een mengeling van ‘owww wat schattig!’ en medelijden. (Tenzij iemand hier een spaarbankboekje met een paar miljoen te veel heeft, dan zou ik gelijk bellen!)

Ik denk dat het bij de producenten wel wat anders overkomt als er veel mensen een mailtje sturen

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 157 ] 24 May 2012 09:04 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Kijk, ik zal het even uitleggen.

Een producent heeft geld. Dit geld verdelen ze elk jaar over het aantal producties dat ze willen maken.
Dit beslissen en besluiten duurt jaren. Plannen moeten worden opgesteld en worden gecontroleerd door van alles.

Nou dan wordt er dus besloten het geld te verdelen op bepaalde manieren. Salarissen zijn laag en decor moet goedkoop.

Het potje van SE, AVE en DG&C is leeg. En ook voor komend seizoen worden de potjes nu al verdeeld.
Als 3&aC; het geld al niet heeft om dit uitgevoerd te krijgen, waar moeten de andere producenten dan het geld vandaan halen.

Denk niet dat Albert denkt ‘Ow er ligt nog een miljoen in de schoenenkast, laten we dan maar Avenue Q doen’

Het is gewoon over en uit. Dat is klote, ontzettend.
Maar meer kunnen we er niet aan doen.

  [ # 158 ] 24 May 2012 10:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

dokter_P - 24 May 2012 09:04 PM

Kijk, ik zal het even uitleggen.

Een producent heeft geld. Dit geld verdelen ze elk jaar over het aantal producties dat ze willen maken.
Dit beslissen en besluiten duurt jaren. Plannen moeten worden opgesteld en worden gecontroleerd door van alles.

Nou dan wordt er dus besloten het geld te verdelen op bepaalde manieren. Salarissen zijn laag en decor moet goedkoop.

Het potje van SE, AVE en DG&C is leeg. En ook voor komend seizoen worden de potjes nu al verdeeld.
Als 3&aC; het geld al niet heeft om dit uitgevoerd te krijgen, waar moeten de andere producenten dan het geld vandaan halen.

Denk niet dat Albert denkt ‘Ow er ligt nog een miljoen in de schoenenkast, laten we dan maar Avenue Q doen’

Het is gewoon over en uit. Dat is klote, ontzettend.
Maar meer kunnen we er niet aan doen.

Oke, ik snap het allemaal wel.

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 159 ] 24 May 2012 11:03 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2012-02-17

Ff iets heeel anders… Bij Schouwburg Almere wisten ze niet dat ‘Avenue Q’ teruggetrokken was. Ik heb daar mijn kaarten al besteld en vroeg aan ze of zij wisten hoe nu verder aangezien ik wel besteld en betaald heb maar nog geen kaarten ontvangen heb. Toen kreeg ik een mail terug met de vraag of ik kon vertellen waar ik die informatie vandaan heb…. Dan denk ik bij mezelf hoeveel mensen werken er dan in zo’n theater, er is toch wel iemand die dat soort dingen bijhoudt. Maar goed als ik ben ;-p heb ik ze mijn bronnen onthuld (RTL Boulevard en een aantal musicalsites waaronder deze).

  [ # 160 ] 25 May 2012 08:21 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

thijsjuuuh - 24 May 2012 11:03 PM

Ff iets heeel anders… Bij Schouwburg Almere wisten ze niet dat ‘Avenue Q’ teruggetrokken was. Ik heb daar mijn kaarten al besteld en vroeg aan ze of zij wisten hoe nu verder aangezien ik wel besteld en betaald heb maar nog geen kaarten ontvangen heb. Toen kreeg ik een mail terug met de vraag of ik kon vertellen waar ik die informatie vandaan heb…. Dan denk ik bij mezelf hoeveel mensen werken er dan in zo’n theater, er is toch wel iemand die dat soort dingen bijhoudt. Maar goed als ik ben ;-p heb ik ze mijn bronnen onthuld (RTL Boulevard en een aantal musicalsites waaronder deze).

Wow dat is wel vreemd ja…

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 161 ] 25 May 2012 08:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik heb ook al kaartjes thuisgestuurd gekregen. Die zullen dan over een tijdje wel retour moeten.

  [ # 162 ] 25 May 2012 09:54 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

margotjansen6 - 25 May 2012 08:21 AM
thijsjuuuh - 24 May 2012 11:03 PM

Ff iets heeel anders… Bij Schouwburg Almere wisten ze niet dat ‘Avenue Q’ teruggetrokken was. Ik heb daar mijn kaarten al besteld en vroeg aan ze of zij wisten hoe nu verder aangezien ik wel besteld en betaald heb maar nog geen kaarten ontvangen heb. Toen kreeg ik een mail terug met de vraag of ik kon vertellen waar ik die informatie vandaan heb…. Dan denk ik bij mezelf hoeveel mensen werken er dan in zo’n theater, er is toch wel iemand die dat soort dingen bijhoudt. Maar goed als ik ben ;-p heb ik ze mijn bronnen onthuld (RTL Boulevard en een aantal musicalsites waaronder deze).

Wow dat is wel vreemd ja…

Helaas gebeurt dat ja…
Ik wist het ook eerder dan mijn plaatselijke theater waar ze zouden komen… Bovendien kon door een foutje in het reserveringssyteem de voorstelling pas net geboekt worden via internet… Op dit alles moest ik ze wijzen.
Allemaal erg slordig dus….

  [ # 163 ] 25 May 2012 11:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

Hanstmf - 25 May 2012 08:33 AM

Ik heb ook al kaartjes thuisgestuurd gekregen. Die zullen dan over een tijdje wel retour moeten.

Ik ook, maar bij mij heeft het theater wel netjes gemaild

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 164 ] 25 May 2012 08:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2011-03-01

Balen dat het niet door gaat.
Weer een productie waar mijn man wel met mij heen had gewild (hij is geen musicalliefhebber), voor de Producers hadden we ook toen kaarten gekocht.
Conclusie: Mijn man maar niet meer meevragen…

  [ # 165 ] 29 May 2012 04:26 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2003-06-06

Er zijn nog steeds theaterkaartjes te koop voor Avenue klopt u nu wel of niet dat het niet door gaat ook wordt u al geholpen kun je nog steeds boeken.
Is er ergens een site waar het officiele bericht van de producent ik kan niet vinden op 3 and a crowd of ergens anders.

‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
11 of 15
‹‹ Aspects of Love      Flodder ››