Postcode loterij
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2007-11-23

Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt als je kaarten wint voor een musical bij de postcode loterij, krijg je vaste plekken, mag e die vrij kiezen, hoe zit t met de data, zijn die vrij? Help!

  [ # 1 ] 18 April 2014 05:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb een tijdje terug kaarten gehad voor Sister Act. Ik heb toen alleen moeten aangeven via een website welke dag ik wilde en toen werden de kaarten gewoon opgestuurd naar mijn adres (kreeg ze van iemand uit een andere postcode, was geen probleem). Ik zat toen voorlaatste rij van ring midden, dat was wel jammer… Geen vrije plaatskeuze dus, maar je kunt in principe wel een dag kiezen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 18 April 2014 08:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Tenzij het een uitkoop is, dan heb je kaarten voor een vaste dag gewonnen, ook géén plaatskeuze.

  [ # 3 ] 18 April 2014 08:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Hangt er ook maar weer vanaf. Soms hebben er meerdere postcodes dezelfde prijs gewonnen en hebben ze meerdere dagen uitgekocht.  😉
Maar hoe dan ook geen vrije plaatskeuze, de rest staat uitgelegd in de brief die je krijgt.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 4 ] 19 April 2014 08:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Ik heb nu Jersey Boys gewonnen. Je kan de dag en tijd kiezen, maar meer niet. Wij zitten in elk geval ergens achter op het balkon zag ik aan de kaartjes.  (Dat zie je pas nadat je het bestelproces hebt doorlopen en niet meer kan wijzigen. Mara een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, heb ik altijd geleerd 😉  )

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 5 ] 19 April 2014 12:46 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2009-02-14

Wij zijn in december naar Flashdance geweest op gewonnen kaartjes. Idd geen vrije stoelkeuze maar er waren heel veel stoelen leeg waardoor we uiteindelijk toch wel bij elkaar konden zitten met z’n vijven.  Vooraf koffie met cupcakes, pauzedrankje met broodjes en kleine attentie achteraf bij het naar huis gaan. Ik vond het wel keurig verzorgd. Maakte de de zeer matige voorstelling weer beetje goed.