6 of 7 | ‹ First  < 4 5 6 7 > 
Uitmarkt 2014
  [ # 76 ] 02 September 2014 12:10 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Noem mij Maarten van Rossum, maar wees eerlijk: het overgrote deel was toch heel slecht? Ontzettend zonde weer. Anti-reclame voor musicals! Is dit het beeld van Nederlandse musicals?: voor simpele mensen, simpele verhalen, rommelige liedjes, schelle stemmen, overacting, vals zingen enzovoort.

Ik hoop dat de mensen van de productie dit een keer serieus gaan nemen en ervoor zorgen dat er echt kwaliteit te zien is. Het lijkt alsof er zo gemakkelijk over gedacht wordt, want tja, de SBS6-dames in het publiek vinden alles prachtig. Het is en blijft een vak hoor. Een heel zwaar vak, dus laat dan ook zien dat er hard gewerkt wordt! Bijna niemand krijgt de kans op zo’n avond. Het gaat niet over een liedje zingen, in je handjes klappen en leuk lachen. Maar goed, het blijft gewoon stom en onhandig om voorproefjes van musicals te laten zien die nog niet eens spelen (of nog niet eens begonnen zijn met de repetities). Je ziet het er aan alle kanten vanaf. Laat dan maar niets zien. En laat ze eens goed nadenken over wát ze laten zien. Sommige dingen werken niet op zo’n podium met een tv-uitzending.

En man, waarom al die ouwe meuk? The Sound Of Music, Onder De Groene Hemel, Dorus, De Jantjes, Sonneveld, Heerlijk Duurt Het Langst… Creatieve armoede!?

Even snel erdoorheen:

Openen met ‘Let Me Entertain You’ kan echt niet meer.

The Sound Of Music
Cast is nog een beetje onwennig, maar komt vast wel goed. Ad Knippels ziet er een stuk minder charmant uit met deze coupe.

Hij Gelooft In Mij
Dit werkt totaal niet op zo’n podium. Ik vind dit ook geen mooie nummers.

Hartsvrienden
Hier klopte geen bal van. Waar gingen die teksten over? Lelijke zang (Yes-R moet echt nà­et zingen) en vreemde nummers (eerst sentimenteel en daarna een beetje jolig lopen doen).

Waanzinnig Gedroomd
Dat meisje kan niet zingen.

Heerlijk Duurt Het Langst
JA, dit vond ik wél goed! Gewoon één volledig nummer gezongen. Goede interpretatie.

Soldaat Van Oranje
Ook voor het vierde jaar werkt dit niet. Alle handjes in de lucht: “als wij niets doen, wieeee dan?” Hou het lekker binnen de TheaterHangaar. Ik durf niet meer nog een keer naar Soldaat van Oranje (deze Eriks zingen niet mooi).

Dorus
Toen ging ik even plassen.

Musicals In Concert
Hier keek ik naar uit, West End kwaliteit! Zingen kan ze echt wel hoor, maar waarom zo veel belt (of gewoon schreeuwen, zoals m’n oma het noemt)? Ik vond het echt te modern en kil.

De Jantjes
Nog een keertje plassen.

Billy Elliot
Dit komt allemaal wel goed. Deze jongetjes worden gedrild en zijn straks omringd door fantastische spelers. Ik vrees alleen voor de oudste jongen; die krijgt al flink de baard in de keel. Het optreden was nu nog een beetje rommelig (het kwam op tv in ieder geval niet goed uit de verf). Op Twitter viel iedereen over de tekst “hoger als een meeuw.” Bedoelt Martine Bijl “hoger, (net) als een meeuw” of is dit het ‘dialect’ van de Nederlandse Billy? Die Engelse jongen heeft een hoop charisma. Grappig om het verschil te zien.

Sonneveld
Niet boeiend.

Onder De Groene Hemel
Ik vond dit heel gàªnant. Amateuristisch. De meesten zaten er qua zang flink naast, de pruiken waren lelijk, de choreografie was truttig (en check eens hoe de spelers in het ensemble hun gitaar vasthouden).

Dreamgirls
De opening was heel vals. Ik vind de drie dames (ik bedoel: twee meisjes en één mevrouw) ook niet bij elkaar passen. Ze keken heel ongemakkelijk in hun rolmopsjurkjes. Toch ben ik benieuwd hoe dit in het theater goed uit gaat pakken. Ik geef ze wel een kans.
De solo van Berget was oké. “Wat een strot!”, hoor je de meeste mensen zeggen. Power heeft ze inderdaad wel, maar bij dit nummer mag je je helemaal laten gaan. Daar zit wat mij betreft wel verbetering: inleven én uitleven. Ik ben dus benieuwd naar het acteerwerk (qua interpretatie) van Berget, maar ook of ze zich helemaal kan overgeven en kan laten gaan. Schallende, krachtige tonen zijn niet voldoende.
Ik vond de vertaling te veel beschrijvend. Het wordt een hele uitleg: “Dit kan niet over zijn, want ik ga niet. Ik vind nooit meer een man als jij. Als ik ga, dan is m’n kans voorbij. Wij blijven samen. Ik zet geen stap zonder jou uit m’n leven. Verdwijn jij uit mijn leven, dan weet ik mij geen raad.” God, het lijkt wel een gedicht! Dit lied gaat juist over haar diepste gevoel. Nogal een verschil met: “NO, NO, there’s NO way, NO, NO, NO, NO way I’m living without you.”

De afsluiting met ‘Let Me Entertain You’ was naar. Stom arrangement, niet goed gerepeteerd en de geluidsman lag te slapen.

[ Gewijzigd: 02 September 2014 12:18 AM by Sndr ]
  [ # 77 ] 02 September 2014 07:20 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Sndr - 02 September 2014 12:10 AM

Openen met ‘Let Me Entertain You’ kan echt niet meer.

Ik neem aan dat je Do, Re, Mi bedoeldt?  😉 ]

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 78 ] 02 September 2014 07:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Ik vond de Sing-a-long een hoog hoempapa-gehalte hebben. Veel mensen houden van dat volkse maar ik voel me als theaterliefhebber niet echt serieus genomen. Ik heb net het programma terug gekeken op internet, ik stond op het museumplein. Maar goed.. hierbij de dingen die mij opvielen:

The Sound Of Music
Anouk Maas begon niet zo sterk. Het leek alsof ze de hele tijd alles-op-alles zette om “klassiek” te blijven klinken. Je hoort dat dit niet haar normale natuurlijke manier van zingen is.

Hij Gelooft In Mij
Deze show heb ik nog niet gezien maar het lijkt me nog steeds niet interessant.

Hartsvrienden
Mij viel ook “namiddag” op, totaal de verkeerde klemtoon! Wie heeft dit in godsnaam vertaald?

Waanzinnig Gedroomd
Het repertoire van Kinderen voor Kinderen is enorm groot, het is eigenlijk een briljant idee om hier een musical van te maken. Ik vond de arrangementen van de nummers helaas wat ver gezocht. Van elke vrolijke uptempo song hadden ze een ultra langzame ballad gemaakt met ehm bijzondere akkoorden. Het publiek op het museumplein had veel zin om mee te zingen en te dansen maar door deze aanpassingen werd het naar mijn idee een beetje tegengehouden.

Heerlijk Duurt Het Langst
Lone van Roosendaal deed het super! Ze was de eerste performer met echt kwaliteit. Ik ben benieuwd naar deze voorstelling.

Soldaat Van Oranje
De muziek uit deze show werkt niet echt in concertvorm vind ik. Je krijgt geen goed beeld hoe de voorstelling is.

Dorus
Ik vond Henk Poort erg leuk als Doris. Goede stem en leuke mimiek, maar deze voorstelling hoef ik niet te zien. Te oubollig, te hoempapa.

Musicals In Concert
Jeetje, Celinde viel me een beetje tegen. Ik vind haar normaal erg goed, maar ze zong inderdaad veel te musical-achtig. Ze hield sommige noten veel te lang aan waardoor ze de tekst daarna moest inhalen, veel vibrato en geschreeuw. Ze had er meer pure emotie in kunnen leggen ipv alleen zangtechniek.. ik zag steeds Edward Hoepelman voor me met een zweep.

De Jantjes
Hoempapa! Leuk voor huize avondrood.

Billy Elliot
Ik vond de vertaling ook niet zo mooi. Ik snap dat je niet “Elektriciteit” kan zingen door de klemtoon, maar doe dan “als een bliksemschicht” of zoiets. “Kippenvel” dekt voor mij niet de lading. Pas toen het Engelse jongetje begon te zingen kreeg ik dus kippenvel. Hij heeft natuurlijk al meer ervaring dan de Nederlandse jongens, maar door hem kreeg ik pas het Billy Elliot gevoel. Ze hebben mij nog niet bewezen dat de show in Nederland net zo indrukwekkend zal worden als in Londen/Broadway.


Sonneveld
Ook weer te oubollig naar mijn smaak, maar voor een sing-a-long prima om mee te lallen. Tony deed het goed!

Onder De Groene Hemel
Hier snapte ik niet veel van. Toen ik midden op het museumplein stond dacht ik dat Thijs Willekes van de mode politie stond op te treden.. het bleek Rene van Kooten te zijn met een rare pruik.

Dreamgirls
Ik was sceptisch over Berget Lewis, maar ik ben het nog steeds, wat een bummer!! Ten eerste zong ze het lied een terts lager dan op Broadway. Ik kon het lied gewoon met gemak meezingen, en dat hoort echt niet!! Ik kan me voorstellen dat mensen die de show/het lied niet kennen het indrukwekkend vonden, maar ik vond haar totaal niet performen. Dit lied kan nog 10000 keer intenser. Ze hield zich ontzettend in. Tegen wie zong ze dit lied? Op een gegeven moment zong ze “en jij, en jij, en jij”.. ze wees steeds iemand anders aan! Dit lied gaat toch maar over één persoon? Het leek ook alsof ze niet goed had gerepeteerd want tijdens het belangrijkste stuk draaide ze zich opeens om om contact te zoeken met de dirigent. Hierdoor kan je als publiek toch niet met haar verhaal mee gaan? Het was gewoon een soort karaoke-jamsessie! En ondanks dat het lied veel lager was gezet sloeg ze nog steeds alle belangrijke uithalen over, of die noten werden ingekort. Kortom: dit optreden was nogal underwhelming.


Oh ja!! Voor de mensen die het voorprogramma hebben gezien, wat vonden jullie van de Britney Spears musical van het M-lab....?

[ Gewijzigd: 02 September 2014 08:16 AM by 1979brigitte ]
  [ # 79 ] 02 September 2014 10:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Nummer gaat deels over de overtuigingskracht dat iedereen voor haar valt .. en niet voor degene die zojuist haar heeft vervangen!

Mijn korte conclusie van de MSA´14; rommelig, kneuterig en vals.
Wat gebeurde er allemaal tijdens de afsluiting (lone, renee etc?)

  [ # 80 ] 02 September 2014 02:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

1979brigitte - 02 September 2014 07:56 AM

Ik vond de Sing-a-long een hoog hoempapa-gehalte hebben. Veel mensen houden van dat volkse maar ik voel me als theaterliefhebber niet echt serieus genomen.

Ik had een gevoel een beetje in dezelfde richting: ik vind dat er heel onvoorzichtig met het musicalgenre wirdt omgegaan. Het is niet ‘puur’ meer, er zit in elke musical tegenwoordig wel een persoon die ergens anders van bekend is. Vooral Berget Lewis viel me op, maar ook Guido Spek… Misschien gaan ze het fantastisch doen in hun musicals maar ze hebben me hier niet overtuigd. Verder viel het me op dat er veel musicals heel Hollands zijn; De Jantjes, Onder groene hemel, Heerlijk duurt het langst, Sonneveld, ... Het moet allemaal vertrouwd aanvoelen ofzo, het lijkt een soort wanhopige poging van alle producenten om mensen naar het theater te lokken, met iets wat ze kennen… Ik denk dat daar zomaar eens heel veel op kapot kan gaan bij de producenten

Op basis van deze optredens laat ik Hartsvrienden, Waanzinnig gedroomd, Hij geloof in mij, Dorus, De Jantjes en Onder de groene hemel aan me voorbij laten gaan. Hij geloof in mij heb ik één keer gezien en dat was meer dan genoeg. Ik ben blij dat ik Chantal niet had, haar zang stoort me hier veel meer dan in andere musicals waar ik haar in gezien heb. Ook De Jantjes zag ik (de laatste productie van Stage) en dat vond ik echt slaapverwekkend…

Ik twijfel over:
- The Sound of Music: Anouk begon niet heel sterk inderdaad, verder weinig spannend. Ik heb op basis van dit optreden het idee dat ik er weinig aan ga missen. Heb het overigens nog nooit in het theater gezien. Ik ben wel heel benieuwd naar Anouk hoe ze een hele show speelt en ik zou ook Vajén best wel weer in een musical willen zien…
- Billy Elliot: Ik heb beelden gezien van de Britse versie en dat stond me totaal niet aan… De vertaling vond ik niet erg geslaagd, eigenlijk vooral het vertalen van Electricity naar Kippenvel. Dekt voor mij de lading niet. Verder was het me echt een raadsel waarom de Engelse Billy erbij was en dan ook nog eens de hele tijd VOL in beeld kwam… Vond het een beetje disrespectvol naar de Nederlandse Billys toe.
- Dreamgirls: Pearl mag iets minder lucht gebruiken in haar zang en iets meer leading lady gaan uitstralen (dat is niet hetzelfde als arrogantie in mijn optiek). Berget moet minder gaan performen alsof ze in een concertzaal staat, maar het verhaal gaan vertellen! Ik wacht ook nog steeds op betere uithalen, maar die komen maar niet! De vertaling van And I Am Telling You vond ik niet vloeiend klinken… En Bergets dictie was verschrikkelijk… Ik denk niet dat ik het erg vind als ik haar understudy te zien zou krijgen…
- Sonneveld: Ik werd niet enthousiast van dit optreden, maar wel van de beelden uit de voorstelling die ik vandeweek in Boulevard zag.

Ik zou Soldaat van Oranje en Heerlijk duurt het langst serieus gaan overwegen om (nog) eens te gaan zien. Soldaat wel met Dorian, denk ik zo…

Ik verheugde me serieus op het optreden van Celinde, maar het was een klein beetje teleurstellend. Ik ben absoluut fan van haar, maar ik ben geen fan die haar idolen perfect vindt. Bij dit optreden zong Celinde naar mijn idee haar noten te vaak te lang door waardoor het een beetje een brei werd van woorden. Jammer, want vocaal is er weinig op aan te merken… Musicals in Concert moet ik aan me voorbij laten gaan, ik heb dan een afspraak met Pattie Jagersma…

Wat mij betreft presenteert Frits Sissing de volgende edities van de Sing-a-Long gewoon alleen want de dame aan zijn zij, nu Carolina, moet vooral braaf lachen en af en toe een paar woorden zeggen, maar iets aan kondigen wordt altijd door Frits gedaan. Het slaat echt nergens op dat daar twee mensen staan… Maar iemand anders mag ook. 😊

En hoe kun je de verkeerde teksten zingen als je een autocue voor je neus hebt?  :ohh:

[ Gewijzigd: 31 October 2014 09:05 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 81 ] 02 September 2014 03:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

1979brigitte - 02 September 2014 07:56 AM

Soldaat Van Oranje
De muziek uit deze show werkt niet echt in concertvorm vind ik. Je krijgt geen goed beeld hoe de voorstelling is.

Inderdaad, op deze manier valt keer op keer weer op hoe slecht de muziek van deze voorstelling eigenlijk is en erbuiten totaal niet overeind blijft. Ik ben laatst naar Miss Saigon in Londen geweest, ook een oorlogsverhaal, maar dat is met de glorieuze muziek, stemmen, power, het verhaal en indrukwekkende zang die volledig in contact staat met het spel toch wel hele andere koek. Daarom is SVO eigenlijk ook geen musical, en vraag ik me af waarom ze het toch na proberen te doen. Laat dan de zang weg, met zulke slechte stemmen enzo, dan is die draaischijf nog steeds leuk, en kan ik het iets serieuzer nemen. Maar dit optreden sloeg inderdaad weer nergens op.

1979brigitte - 02 September 2014 07:56 AM

Billy Elliot
Ik vond de vertaling ook niet zo mooi. Ik snap dat je niet “Elektriciteit” kan zingen door de klemtoon, maar doe dan “als een bliksemschicht” of zoiets. “Kippenvel” dekt voor mij niet de lading. Pas toen het Engelse jongetje begon te zingen kreeg ik dus kippenvel. Hij heeft natuurlijk al meer ervaring dan de Nederlandse jongens, maar door hem kreeg ik pas het Billy Elliot gevoel. Ze hebben mij nog niet bewezen dat de show in Nederland net zo indrukwekkend zal worden als in Londen/Broadway.

Eens. Ook vond ik groot verschil zitten tussen de kwaliteit in de Nederlandse jongetjes, en kreeg pas kippenvel bij het Engelse jongetje.

1979brigitte - 02 September 2014 07:56 AM

Dreamgirls
Ik was sceptisch over Berget Lewis, maar ik ben het nog steeds, wat een bummer!! Ten eerste zong ze het lied een terts lager dan op Broadway. Ik kon het lied gewoon met gemak meezingen, en dat hoort echt niet!! Ik kan me voorstellen dat mensen die de show/het lied niet kennen het indrukwekkend vonden, maar ik vond haar totaal niet performen. Dit lied kan nog 10000 keer intenser. Ze hield zich ontzettend in. Tegen wie zong ze dit lied? Op een gegeven moment zong ze “en jij, en jij, en jij”.. ze wees steeds iemand anders aan! Dit lied gaat toch maar over één persoon? Het leek ook alsof ze niet goed had gerepeteerd want tijdens het belangrijkste stuk draaide ze zich opeens om om contact te zoeken met de dirigent. Hierdoor kan je als publiek toch niet met haar verhaal mee gaan? Het was gewoon een soort karaoke-jamsessie! En ondanks dat het lied veel lager was gezet sloeg ze nog steeds alle belangrijke uithalen over, of die noten werden ingekort. Kortom: dit optreden was nogal underwhelming. .

Het was inderdaad teleurstellend. Ze sloeg alle hoge noten over, plus dat het lied inderdaad veel lager gezet was. Elke vorm van intentie ontbrak. Het was een matig braderie optreden van iemand die een zangeres nadoet.

  [ # 82 ] 02 September 2014 03:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

1979brigitte - 02 September 2014 07:56 AM

Ik vond de Sing-a-long een hoog hoempapa-gehalte hebben. Veel mensen houden van dat volkse maar ik voel me als theaterliefhebber niet echt serieus genomen.

June:
Ik had een gevoel een beetje in dezelfde richting: ik vind dat er heel onvoorzichtig met het musicalgenre wirdt omgegaan. Het is niet ‘puur’ meer

Helemaal mee eens. Ik zou de makers, producenten, acteurs die hieraan meegewerkt hebben met klem aanraden om binnenkort naar Londen te gaan en daar Miss Saigon te bekijken. Wat ik daar ervaren heb is iets dat ik al jaren niet meer heb meegemaakt in de theaters in Nederland. Bijzonder goede combinaties van zang en spel en het verhaal vertellen.

  [ # 83 ] 02 September 2014 05:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Dave - 02 September 2014 03:29 PM
1979brigitte - 02 September 2014 07:56 AM

Ik vond de Sing-a-long een hoog hoempapa-gehalte hebben. Veel mensen houden van dat volkse maar ik voel me als theaterliefhebber niet echt serieus genomen.

June:
Ik had een gevoel een beetje in dezelfde richting: ik vind dat er heel onvoorzichtig met het musicalgenre wirdt omgegaan. Het is niet ‘puur’ meer

Helemaal mee eens. Ik zou de makers, producenten, acteurs die hieraan meegewerkt hebben met klem aanraden om binnenkort naar Londen te gaan en daar Miss Saigon te bekijken. Wat ik daar ervaren heb is iets dat ik al jaren niet meer heb meegemaakt in de theaters in Nederland. Bijzonder goede combinaties van zang en spel en het verhaal vertellen.

En ik zou de makers/producenten dan willen aanraden om in Londen ook eens naar Les Miserables te gaan.
Die zag ik daar 3 maanden geleden en ik vond die echt in 1 woord geweldig.
Ook met geweldig mooie zang, spel, verhaal.  Ik vond dat die ook alles overtreft wat ik de afgelopen jaren in Nederland gezien heb.

  [ # 84 ] 02 September 2014 05:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Weet iemand waarom Moeder, ik wil bij de revue er niet bij was zondag? Kon het niet vinden in dit topic.

  [ # 85 ] 02 September 2014 06:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

MIWBDR wilde de tijd liever schenken aan repetities.

  [ # 86 ] 02 September 2014 07:30 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik vond de sing a long erg teleurstellend. Vals, weinig mooi spel, en ik denk dat het een rustig en goedkoop theaterseizoen wordt voor mij.

- The Sound of Music: Weinig indruk gemaakt. Ik vond Anouk niet heel spannend. Vajen kan ik weinig over zeggen omdat we haar weinig hebben gehoord. Denk niet dat ik deze voorstelling ga zien.

-  Hij gelooft in mij: Ik heb de voorstelling gezien. Denk dat er nummers in de voorstelling die meer geschikt waren voor deze setting, zonde van de nummerkeuze. En ik ben wederom blij Chantal niet gezien te hebben in deze voorstelling.

-  Blood Brothers: Wat jammer van het rap gedeelte. De show heeft zeker potentie maar door Yes-r ga ik deze zeker niet zien. Vind het zo`n afknapper.

-  Waanzinnig gedroomd: Tof. Kinderen voor kinderen blijft sterk, de nummers bijven herkenbaar en stiekem lijkt de voorstelling me best leuk.

-  Heerlijk duurt het langst: Fantastisch. Eigenlijk de enige show waarvoor ik bij voorbaat al warm liep. Lone fantastisch, sterke muziek. Ik ga toch eens kijken voor een kaartje.

-  Soldaat van Oranje: In het theater werkt het. Op de uitmarkt duidelijk niet.

-  Een Avond met Dorus: Henk Poort vond ik fantastisch. Voorstelling is niet mijn ding.

-  Musicals in Concert (Les Misérables): Jammer. Heb Celinde zoveel beter horen zingen. Dit was gewoon schreeuwen.

-  De Jantjes: Eignelijk wat ik altijd van de Jantjes vind; leuk, vrolijk, goed, prima. Blijft sterk.

-  Billy Elliot: Gaaf. Tof ook om een Billy uit Londen te zien.

-  Sonneveld: Mooie nummers, maar denk niet dat ik deze voorstelling nog ga zien.

-  Onder de groene hemel: Verrassend. Maakt toch wel een kans voor mij om te gaan zien.

-  Dreamgirls: Vreselijk. Het was mijn show al niet, maar nu helemaal niet meer. Vond Pearl helemaal niet sterk in haar zang. Berget vond ik verschrikkelijk. Iedereen roept zo over haar stem maar ik vind het echt niet mooi wat ze doet.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 87 ] 02 September 2014 11:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Hier is een video van het voorprogramma van het M-lab:

https://www.youtube.com/watch?v=L5mu7p0duQM


Luister even naar 2:45 minuten. Dit was wel even genà¢nt..

Wat een rommeltje..! Waarom een Britney Spears medley? Komt hier een musical van?

  [ # 88 ] 03 September 2014 08:55 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2008-03-30

http://youtu.be/jlT3Y_3J2Wg

Dit filmpje van de Billy’s, is uit het publiek gefilmd en geeft m.i. een beter totaalplaatje. Ik vond het juist heel tof dat de Engelse Billy Elliot er bij was.

  [ # 89 ] 03 September 2014 09:09 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hier krijg ik wél “kippevel” van.  😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 90 ] 03 September 2014 10:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

1979brigitte - 02 September 2014 11:12 PM

Waarom een Britney Spears medley? Komt hier een musical van?

Klopt.. 😉

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

‹ First  < 4 5 6 7 > 
6 of 7