10 of 12 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
Musicals in Concert 2015
  [ # 136 ] 13 November 2015 10:14 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Ik heb besloten om niet meer te bellen. Niemand van ons heeft een mail gehad met dat de tickets niet geldig zouden zijn. Als ik geen bericht had gestuurd op FB naar MiC had ik nergens aan getwijfeld. Daarbij kunnen we de tickets nog steeds gewoon downloaden op het account op Eventim.nl. Niets wijst erop dat ze ons aan de deur zouden kunnen weigeren, dus ik ga gewoon. En mocht het nu écht, écht niet lukken, kunnen we er vast op een andere manier een leuke avond van maken.

[ Gewijzigd: 13 November 2015 11:39 AM by Kimzingt ]
  [ # 137 ] 13 November 2015 05:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Voor degenen die vanavond en morgen gaan, heel veel plezier! Ik zie de verlagen hier wel verschijnen, haha!

  [ # 138 ] 13 November 2015 09:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Op Twitter kun je ook al eea volgen. Er worden regelmatig foto’s gepost!

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 139 ] 13 November 2015 10:25 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

Ik ben heel benieuwd hoe het was, heb zelf geen kaartjes maar heb wat filmpjes al bekeken.
Het leek alsof bepaalde artiesten moeite hadden met het geluid? misschien lijkt het maar zo omdat het mobiele telefoon opnames zijn maar leek alsof het niet altijd even goed ging?

  [ # 140 ] 13 November 2015 10:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Zoals welke artiesten? Ik vind telefoonopnames over het algemeen niet zo fijn…

Ik ga er morgen heen dus ben heel benieuwd.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 141 ] 13 November 2015 11:13 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

Singingrosa - 13 November 2015 10:57 PM

Zoals welke artiesten? Ik vind telefoonopnames over het algemeen niet zo fijn…

Ik ga er morgen heen dus ben heel benieuwd.

Ik heb het stuk van elisabeth gekeken, wat ik totaal niet gewend ben is dat stanley’s uithaal best wel wat vals was. Pia was voorzichtig freek wat zachtjes en rene was ook niet echt je van het. Dus of het zijn de mobiele opnamens of het geluid is niet goed?

Al zie ik nu een filmpje van willemijn en dat klinkt top dus misschien toch mobiele telefoon.

[ Gewijzigd: 13 November 2015 11:16 PM by Patricia02 ]
  [ # 142 ] 13 November 2015 11:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Patricia02 - 13 November 2015 10:25 PM

Ik ben heel benieuwd hoe het was, heb zelf geen kaartjes maar heb wat filmpjes al bekeken.
Het leek alsof bepaalde artiesten moeite hadden met het geluid? misschien lijkt het maar zo omdat het mobiele telefoon opnames zijn maar leek alsof het niet altijd even goed ging?

Waar??

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 143 ] 13 November 2015 11:35 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2009-05-23

Ik ben vanavond geweest en heb een leuke avond gehad. Een aantal momenten kippenvel, maar helaas ook wat mindere momenten. Er is veel voorbij gekomen waardoor ik vast dingen ga vergeten.

In willekeurige volgorde:

- Willemijn Verkaik. Zij is de enige die ik deze avond niet op een valse nooit betrapte. Haar defying gravity in drie talen stond als een huis. Ook haar overige nummers stonden wat betreft zang als een huis. Bij Queen of the Night bewoog ze nogal houtigerig over het podium, maar dat kwam meer door de kokerrok die zij aanhad.
- Simone Kleinsma. Vakvrouw! Met één blik was prachtig en haar Roxie was hilarisch om te zien.
- Pia Douwes zat er tijdens Out here on my own (duet met Willemijn) en Mijn leven is van mij er een paar keer flink naast. Haar All that jazz daarentegen was sexy en liet ze zien wat ze in huis had.
- Gethsemane als duet tussen Freek Bartels en René van Kooten. Vocaal vuurwerk en dat was genieten!
- Anouk Maas kan mij gewoon niet bekoren, maar ik kan mijn vinger er ook niet opleggen waarom niet precies.
- Mariska van Kolck viel enorm door de mand tijdens Hij kan niet zonder mij. Misschien waren het de zenuwen, maar ook haar stage presence vond ik niet geweldig.
- Berget Lewis mocht relatief veel zingen deze avond, waardoor je na een tijdje wel het gevoel kreeg: Weer Berget? Overall vond ik haar wel redelijk.
- Stanley Burleson had betere en minder goede momenten. Hij danst lekker en zijn Mr. Bojangles was prachtig, maar ‘De laatste dans’ begon niet lekker en ook de eindnoot werd helaas niet gehaald.
- William Spaaij deed redelijk wat hij te doen had, maar ik kan mij geen uitblinkmoment van hem herinneren.
- B-Brave zong geen noot vals. Wat natuurlijk niet zo moeilijk is als er geplaybackt wordt…
- Chantal Janzen ‘presenteerde’ de avond door middel van vooraf opgenomen filmpjes. Wat mij betreft hadden ze dit achter wegen kunnen laten. Ik vond het niet heel grappig.

Kortom het was een vermakelijke avond, maar het had allemaal strakker gemogen. Ik hoop voor de mensen die morgen gaan dat er morgen meer focus is.

  [ # 144 ] 14 November 2015 12:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Mijn eerste indruk:

Hoogtepunten (van Willemijn): de trilingual versie van Defying Gravity, duet met Berget: Listen, duet met Pia: Out here on my own en als klapper een VerkaikQueen of the Night. Als ze even goed bruin als groen kan worden geschminkt, kan ze zo het Beatrixtheater in! Eenzame klasse.

Verder: Elisabeth blok: Pia en Stanley samen, inclusief kostuums, prachtig, ontroerend, zo mooi, (die misser van Stanley is hem vergeven, die mag hij morgen goed gaan maken). Ook enorm kippenvel bij het vocale geweld van Freek en René bij Ghetsemané van Jesus Christ Superstar.
Zwaar onder de indruk van Simone (wat een vakvrouw) én Pia bij (onder meer) Chicago, alsof ze geen jaar ouder zijn geworden.
Anouk Maas ging lekker los bij Fame, en zo waren er nog meer best fijne momenten.

B-Brave heeft mij zowaar positief verrast, want de boys zongen gewoon oké (met vocale ondersteuning van de band, dat wel) en dansten lekker weg. Berget Lewis, daar moet je van houden, maar ik heb haar veel liever dan de Carolina Dijkhuizen van vorig jaar. Haar tekstvastheid is wel een puntje, ze was erg blij met de sing-a-long teksten rechts en links op beeld. William Spaaij heeft mij niet heel erg geraakt en Mariska van Kolck mogen ze de volgende keer thuis laten.

Edit: B-Brave playbackte, lees ik hierboven…. dat zal toch een grapje zijn hoop ik…  kan me niet voorstellen….

[ Gewijzigd: 14 November 2015 12:06 AM by hannetje ]
   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 145 ] 14 November 2015 12:42 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Oei Pia hangt inderdaad een aantal keer flink onder de noot. Haar slotnoot is dan weer wel goed.. apart! https://www.youtube.com/watch?v=Fn0d2vhNiR4

  [ # 146 ] 14 November 2015 07:57 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

Madelonne - 13 November 2015 11:34 PM
Patricia02 - 13 November 2015 10:25 PM

Ik ben heel benieuwd hoe het was, heb zelf geen kaartjes maar heb wat filmpjes al bekeken.
Het leek alsof bepaalde artiesten moeite hadden met het geluid? misschien lijkt het maar zo omdat het mobiele telefoon opnames zijn maar leek alsof het niet altijd even goed ging?

Waar??

Deze filmpjes zag ik via de app periscope (via twitter)

  [ # 147 ] 14 November 2015 10:07 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik was er gisteravond bij en zang was niet altijd even zuiver. Sommige noten werden niet gehaald of niet goed verstaanbaar. Wel genoten van het concert uiteraard. Mooie musicalnummers kwamen voorbij. Trouwens nog erg veel lege plekken in de zaal.

[ Gewijzigd: 14 November 2015 11:25 AM by Anme ]
  [ # 148 ] 14 November 2015 10:59 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Vond het een leuke show.

Aangenaam verrast door de jochies van B Brave.
Duet René en Freek, wow wow wow.
Willemijn met Defying Gravity was perfect.

Ja ik heb wel genoten bij ‘Berget Lewis & Friends’. Oh wacht….....

  [ # 149 ] 14 November 2015 11:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Hoe vaak komt B Brave langs…?

Hmm jammer van de onzuivere noten. Ik kijk de filmpjes morgen wel even, want ik ga vanavond nog. Mochten er eigenlijk foto’s worden gemaakt??

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 150 ] 14 November 2015 12:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ja cameras zonder verwisselbare lens mogen mee.
B Brave komt 2x of zo.

‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
10 of 12