2 of 12 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Musicals in Concert 2015
  [ # 16 ] 02 April 2015 12:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

tberends - 02 April 2015 12:10 PM
Anniek - 02 April 2015 12:03 PM

Vorig jaar vond ik een heel groot feest! Ontzettend genoten van twee goede shows dus ik ben er aankomend jaar weer bij.
Hoop enorm op Celinde (desnoods weer een phantom-cover, want wauw, wat was ze goed!)
Heb nu de volle mep betaald waar ik waarschijnlijk net als vorig jaar weer gruwelijke spijt van ga krijgen, maar het is mij die 55 euro meer dan waard.

Ik heb kaarten van 65 euro maar heb daarvoor wel zo’n beetje de mooiste zitplaatsen. Wellicht dat straks kaarten elders goedkoper aangeboden worden maar dit zijn dan nog altijd de restplaatsen daar waar de mooiste plaatsen al verkocht zijn. Volgens mij mag een mooie avond met mooie plekken gewoon iets kosten en boeit het niet of anderen wellicht minder betaald hebben. De vorige keer vond ik het elke cent waard.

Zo denk ik er ook over. Vorig jaar ben ik last minute naar nog een show gegaan omdat ik met CJP ineens voor een 10’tje kon. Maar ook de eerste show waar ik (volgens mij) 75 euro voor had betaald was het dubbel en dwars waard.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 17 ] 09 April 2015 12:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Iemand al een idee over de artiesten? Gebaseerd op bijna niets, maar ik gok zelf op Anouk Maas aangezien ze wat tweets van Eventim e.d favorite/retweette die over MIC gingen. Verder hoop ik op Celinde en Rene.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 18 ] 09 April 2015 03:02 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Ik denk dat we het merendeel van de artiesten van vorig jaar zullen terugzien, aangevuld met enkele artiesten die tot de vaste AVE-‘stal’ toebehoorden.

  [ # 19 ] 08 May 2015 03:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2010-03-28

Ik verwacht geen Anouk Maas & Freek Bartels aangezien zij die dagen de try-out en voorpremière van Beauty & the beast hebben. Vraag me toch af wanneer er wat meer bekend wordt gemaakt!

   Handtekening   

We Zijn Dwaas, Maar We Spelen Het Spel, De Een Verliest, Een Ander Wint. De Beloning Is Hemel Of Hel, Grijp Je Kans, We Spelen Blind… ♥

  [ # 20 ] 08 June 2015 09:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Blijft angstvallig stil als je t mij vraagt.. ‘We maken snel de namen bekend’ en na 2,5 maand nog niks vind ik niet snel in ieder geval..

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 21 ] 10 June 2015 06:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

waarschijnlijk zullen ze op de uitmarkt ook wel iets doen met het mic (deden ze vorig jaar ook), dit jaar ben ik er ook bij en sta ik in de golden circle ( vorig jaar hadden ik en een vriendin zitplaatsen achter de viptribune)

en na een gezellig nachtje amsterdam de zaterdag heerlijk naar priscilla queen of the dessert

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 22 ] 16 June 2015 09:37 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2008-02-02

Ik zat net op de website van Pia Douwes te kijken en daar staat bij nieuws/agenda: Musicals in Concert 2015, 13 en 14 november.

  [ # 23 ] 29 June 2015 11:01 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanavond worden in Shownieuws de eerste solisten bekend gemaakt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 24 ] 29 June 2015 09:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Pia Douwes, René van Kooten, Stanley Burleson, B-Brave (?????????), Simone Kleinsma

  [ # 25 ] 29 June 2015 09:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

B-Brave = 3 Ciskes en 1 (jonge) Tarzan, dus wel een link naar musical…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 26 ] 29 June 2015 09:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Er volgen nog 5 namen op een later tijdstip.

B-Brave (ooit begonnen in Ciske de Rat/Tarzan blijkbaar) krijgt een eigen blok, waarbij musicalnummers gearrangeerd (ik heb hier een heel ander woord bij in gedachten, maar ik hou me in) worden tot B-Brave style.
Ik moet echt heel diep gaan bedenken of ik wel naartoe wil. Pia en Simone (en in godsnaam ook Willemijn graag) maken veel, heel veel goed, maar B-Brave in godsnaam??!! Zet Ferry Doedens dan ook maar op de setlist….. brrr…..

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 27 ] 29 June 2015 10:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik snap je, maar aan de andere kant: ze krijgen 1 blokje dus hooguit een kwartiertje in een concert van ruim 2,5 uur. Dat valt toch wel te overleven, zeker als de rest Pia, Simone, René en Stanley is. Het belooft sws hoge kwaliteit, of je B-Brave leuk vindt of niet.

Ik vraag me af wie de overige 5 namen zijn. Chantal en Carolina zullen wel denk ik. Freek, Anouk en Tony vallen sws af ivm Beauty and the Beast première de dag na de concerten.

En de overige 3: William? Celinde? Willemijn? Kim-Lian? Jamai? Vajen? Tim? Het kan alle kanten op. Ben benieuwd 😊

[ Gewijzigd: 29 June 2015 10:41 PM by milcof ]
  [ # 28 ] 30 June 2015 05:37 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Kaj en Dioni kan ik me nog goed herinneren uit de Ciske-tijd. Leuk om ze 6 jaar naar dato weer eens te zien optreden. Benieuwd naar de rest van de cast maar dat zullen toch vooral de bekende namen zijn.

  [ # 29 ] 30 June 2015 06:30 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Zo, ben ik even blij dat ik nog geen kaartje heb… Ik kijk het wel weer op tv…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 30 ] 30 June 2015 08:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

milcof - 29 June 2015 10:38 PM

Ik snap je, maar aan de andere kant: ze krijgen 1 blokje dus hooguit een kwartiertje in een concert van ruim 2,5 uur. Dat valt toch wel te overleven, zeker als de rest Pia, Simone, René en Stanley is. Het belooft sws hoge kwaliteit, of je B-Brave leuk vindt of niet.

Hebben ze dat gezegd dat het maar een kwartiertje duurt dan? Ik heb de aankondiging namelijk gemist.

En ik ben ook blij dat ik nog geen kaarten heb inderdaad. Ik word hier niet zo vrolijk van (B Brave).

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 12