9 of 9 | ‹ First  < 7 8 9
Musical Awards 2016
  [ # 121 ] 09 January 2016 12:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Ben lange tijd niet op het forum geweest, maar wwt voelen mensen zich op alles aangesproken. Er is niks mis mee, als iemand dat vindt, dan is dat zijn of haar mening. Lekker laten gaan

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 122 ] 09 January 2016 12:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Net alles teruggekeken. Ik zit in Australië. Mijn bevindingen.

Awards;
- Romy terecht. Hoewel ik Renee ook goed vond. Van mij had Rosa da Silva genomineerd mogen worden in deze categorie. Ik miste een krachtige speech, erg in de “wat overkomt mij nou” modus.

- Lone goed voorbereid en een mooi statement. Lekker grofgebekt en niet braaf met Zorro huilde ze op het podium, dit was een speech van een ander kaliber.
Lone brak relatief laat door, maar heeft wel drie x de award gewonnen in 8 jaar. Ik vind khaar in elke rol die ik vsn haar zag steengoed. 

- Alex Klaasen voor the Kiss echt terecht!

Hans en Grietje en de Zere neus zijn aan me voorbij gegaan. Wart (achternaam even kwijt) vond ik geniaal in zijn speech, heb ik wat gemist dacht ik ineens. Annette Malherbe, tja kreeg de indruk dat ze wat op musical neerkeek.

Optredens;
- De Tweeling. Echt wat een draak van een optreden, ik denk dat een koortoptreden, meer aandacht had getrokken. Slechte setting net een concert van Ilse De L…...

- Nonsens; oh zo niet grappig.mik vond het op de sing a long leuk, maar mijn zin is verdwenen in deze voorstelling. Ik ga wel vanwege de sterke actrices.

- The Bodyguard: Romy sterk, maar we moeten er voor oppassen dat we niet Romy moe worden. Hard en hoog, tja ik ben benieuwd hoe ze speelt. Carolina, was ze ziek of dronken? Meid, wat een anti reclame. Ik hoop dat haar aandeel in de show beter is, was leuk geweest als ze die award had gewonnen :p.

De optredens vond ik karig, geen show. Simone en Chantal fantastisch! Samen in 9 to 5 een prachtig dus, al verwacht ik dat Chantal zich op tv blijft richten. Ach, als Chantal niet kan nemen ze gewoon Anouk Maas 😊

Ik vond het vermakelijk. Frits is als presentator een constante irritante factor en de regie en het geluid waren tamelijk slecht. De opening was knuddig, waarbij ze mensen vragen die nog geen beeldje of nominatie hebben gehad (Kim Liam, Jim en Berget). Het museum filmpje vond ik wel erg leuk.

[ Gewijzigd: 09 January 2016 12:41 PM by Robin ]
   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 123 ] 09 January 2016 02:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

stefan050 - 09 January 2016 01:09 AM

Gàªnant vond ik Tina turner met joop van de ende. Kan het niet goed uitleggen, maar wou het wegzetten, omdat het te gàªnant werd.

Het werd gàªnant doordat het zo lang duurde, doordat Turner duidelijk geen idee had wat ze eigenlijk uit kwam reiken en natuurlijk geen enkele connectie heeft met musical. Als je na zoveel jaren Tina Turner weer in een spotlight zet, moet het om haar draaien. Dat had Van den Ende zelf ook door, waardoor er een ongemakkelijke situatie ontstond. Helemaal toen duidelijk werd dat zijn gespeelde verrassing inderdaad gespeeld was.

  [ # 124 ] 09 January 2016 03:39 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  87
Geregistreerd  2004-12-19

In het topic te zien op internet/tv/tijdschriften heb ik een liink geplaatst naar een interview met Lone van Roosendaal in de Stem vandaag. Zij reageert o.a. op de reacties op haar speech op het gala. Zet de link hieronder ook nog even:

http://www.bndestem.nl/algemeen/show-en-cultuur/lone-van-roosendaal-na-speech-ik-ben-nu-eenmaal-n-flapuit-1.5609773

  [ # 125 ] 09 January 2016 04:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Bedankt voor de link. Vond het een geweldige speech. Sowieso is dat hele nummer nog altijd actueel.

  [ # 126 ] 10 January 2016 02:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Robin - 09 January 2016 12:34 PM

Carolina, was ze ziek of dronken? Meid, wat een anti reclame. Ik hoop dat haar aandeel in de show beter is, was leuk geweest als ze die award had gewonnen :p.

Laat ik even voorop stellen: ik ben geen Carolina-fan (ik vind haar overigens wel erg goed, maar voordat ik de opmerking krijg van “Je zegt dit vast omdat je fan bent van Carolina”).

Ik vind deze reactie wel erg kort door de bocht! Ze klonk niet overal even zuiver, maar ik vind dat ze wel erg wordt afgebrand in dit topic. Ze is in de show overigens erg goed. Heb haar al een aantal keer gezien in de rol van Nicki. Maar roepen “was ze dronken?!” vind ik wel erg vreemd, slaat nergens op. Overigens heeft ze do en vr niet gespeeld in The Bodyguard, dus ik denk idd dat het goed zou kunnen dat ze ziek is.

[ Gewijzigd: 10 January 2016 02:51 AM by MarronSisters ]
  [ # 127 ] 10 January 2016 08:37 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Niks gezegd…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 128 ] 10 January 2016 01:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Nou dan is ze zeker altijd dronken of ziek want elke keer dat ik haar zag presteerde ze zo.

  [ # 129 ] 11 January 2016 02:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

MarronSisters - 10 January 2016 02:49 AM
Robin - 09 January 2016 12:34 PM

Carolina, was ze ziek of dronken? Meid, wat een anti reclame. Ik hoop dat haar aandeel in de show beter is, was leuk geweest als ze die award had gewonnen :p.

Laat ik even voorop stellen: ik ben geen Carolina-fan (ik vind haar overigens wel erg goed, maar voordat ik de opmerking krijg van “Je zegt dit vast omdat je fan bent van Carolina”).

Ik vind deze reactie wel erg kort door de bocht! Ze klonk niet overal even zuiver, maar ik vind dat ze wel erg wordt afgebrand in dit topic. Ze is in de show overigens erg goed. Heb haar al een aantal keer gezien in de rol van Nicki. Maar roepen “was ze dronken?!” vind ik wel erg vreemd, slaat nergens op. Overigens heeft ze do en vr niet gespeeld in The Bodyguard, dus ik denk idd dat het goed zou kunnen dat ze ziek is.

Neem m’n reactie niet letterlijk. Het was gewoon verschrikkelijk hoe ze zong, als je geen kwaliteit kan leveren laat dan een us het optreden doen. Tuurlijk was ze niet dronken. Ik ben beter van haar gewend.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

‹ First  < 7 8 9
9 of 9