6 of 9 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Musical Awards 2016
  [ # 76 ] 06 January 2016 08:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Fientjes - 05 January 2016 04:31 PM
Magic - 05 January 2016 04:47 AM

Morgen op het Musical Awards Gala geen optreden van Sky:

Tja dat krijg je als je niet door stage wordt geproduceerd…

Beetje kort door de bocht en zeker niet waar. Vorig jaar waren er optredens van Onder de groene hemel, Heerlijk duurt het langst, Sound of music, Sonneveld, Billy Elliot en Moeder ik wil bij de revue. De eerste twee zijn zeker niet van Stage, over de tweede twee kun je discussiëren; de overname van Verlinde was pas net aangekondigd, dus bij het samenstellen van het programma nog niet officieel bekend.

  [ # 77 ] 06 January 2016 10:55 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Soldaat van oranje heeft nu eigenlijk al gewonnen en dat vind ik best jammer. Natuurlijk soldaat is een fantastische musical en ik gun hun ook alles, maar ik vind ook dat andere musicals ook een kans verdienen. Soldaat heeft hem vorig jaar ook gewonnen, maar het is de publieksprijs dus je kan er ook niet veel aan veranderen.

En ik zou het ook heel leuk vinden als er een nieuwe categorie zou komen: categorie beste understudy/ alternate. Maar er worden al 17 prijzen uitgereikt, dus ik denk dat dat wel voldoende is.

  [ # 78 ] 06 January 2016 11:01 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

galinda met een ga - 06 January 2016 10:55 AM

Soldaat van oranje heeft nu eigenlijk al gewonnen en dat vind ik best jammer. Natuurlijk soldaat is een fantastische musical en ik gun hun ook alles, maar ik vind ook dat andere musicals ook een kans verdienen. .

Moet het maar een betere productie dan Soldaat komen toch? Anders niet meer dan terecht dat Soldaat weer wint.

  [ # 79 ] 06 January 2016 11:45 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Judaz - 06 January 2016 11:01 AM
galinda met een ga - 06 January 2016 10:55 AM

Soldaat van oranje heeft nu eigenlijk al gewonnen en dat vind ik best jammer. Natuurlijk soldaat is een fantastische musical en ik gun hun ook alles, maar ik vind ook dat andere musicals ook een kans verdienen. .

Moet het maar een betere productie dan Soldaat komen toch? Anders niet meer dan terecht dat Soldaat weer wint.

Nou, daarover valt te discussiëren, hoor. Vind Soldaat verreweg één van de slechtste voorstellingen die ik de afgelopen jaren heb gezien. Maar goed, da’s een kwestie van smaak. Helaas hebben niet alle mensen mijn smaak, daar zouden die awards een stuk leuker van worden 😉

Maar ik vind het wel raar dat een langlopende productie hier elk jaar weer de publieksprijs kan winnen. Ik bedoel, bij de Televizierring werkt dat ook niet zo. (Oké, daar gaat het om meerdere langlopende televisieseries naast elkaar, maar toch, dat is ook een publieksprijs).

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 80 ] 06 January 2016 12:28 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2007-09-24

Lotus18 - 06 January 2016 11:45 AM
Judaz - 06 January 2016 11:01 AM
galinda met een ga - 06 January 2016 10:55 AM

Soldaat van oranje heeft nu eigenlijk al gewonnen en dat vind ik best jammer. Natuurlijk soldaat is een fantastische musical en ik gun hun ook alles, maar ik vind ook dat andere musicals ook een kans verdienen. .

Moet het maar een betere productie dan Soldaat komen toch? Anders niet meer dan terecht dat Soldaat weer wint.

Nou, daarover valt te discussiëren, hoor. Vind Soldaat verreweg één van de slechtste voorstellingen die ik de afgelopen jaren heb gezien. Maar goed, da’s een kwestie van smaak. Helaas hebben niet alle mensen mijn smaak, daar zouden die awards een stuk leuker van worden 😉

Maar ik vind het wel raar dat een langlopende productie hier elk jaar weer de publieksprijs kan winnen. Ik bedoel, bij de Televizierring werkt dat ook niet zo. (Oké, daar gaat het om meerdere langlopende televisieseries naast elkaar, maar toch, dat is ook een publieksprijs).

Er zijn toch (ook) Awards van de jury voor beste grote en kleine musical. Die kun je maar één keer winnen.

Ik vind het best logisch dat het publiek kan kiezen voor alle musicals die dat jaar spelen. Het publiek gaat meestal maar één keer naar een musical. En moet dan ook kunnen stemmen op de musical die het dat jaar heeft gezien.

  [ # 81 ] 06 January 2016 02:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

paultje - 06 January 2016 12:28 PM

Er zijn toch (ook) Awards van de jury voor beste grote en kleine musical. Die kun je maar één keer winnen.

Ik vind het best logisch dat het publiek kan kiezen voor alle musicals die dat jaar spelen. Het publiek gaat meestal maar één keer naar een musical. En moet dan ook kunnen stemmen op de musical die het dat jaar heeft gezien.

Maar goed, dan zou je dus alleen maar mogen stemmen op de musicals die je dit jaar gezien hebt. Er zijn genoeg mensen die deze musical niet dit jaar gezien hebben (maar bijv. twee jaar terug) en er toch op stemmen.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 82 ] 06 January 2016 04:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik weet niet of ik mee kan doen, maar gaat de chat vanavond open?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 83 ] 06 January 2016 06:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

JAAAA. Net zoals de UITmarkt is het MAG niet compleet zonder de chat erbij. Leukste onderdeel :lol:

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 84 ] 06 January 2016 07:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Dat vroeg ik me ook al af. MAG niet compleet zonder chat!

  [ # 85 ] 06 January 2016 07:30 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  175
Geregistreerd  2012-07-06

Zag ik nou net Willemijn als Elphaba en Jamai in zijn kostuum van Vogelverschrikker (The Wiz) voorbij komen?

   Handtekening   

Geen grenzen meer.

  [ # 86 ] 06 January 2016 07:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

http://www.musicalworld.nl/chat

Doet het gewoon hoor. Mooie traditie!

  [ # 87 ] 06 January 2016 09:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Freek Bartels naar Moeder en Zonen (Senf Theaterpartners niet onbekend voor Freek, ook met Anne-Wil Blankers en Paul de Leeuw). Staan eind mei paar weken in DeLaMar, première op 29 april in Leiden. Te zien van 15 april tot 19 juni.

  [ # 88 ] 06 January 2016 09:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Ik vond het allemaal maar bijzonder. Ik blijf het onderscheid tussen kleine en grote musical bizar vinden. Slaat nergens op is bij de Olivier en Tony Awards toch ook niet? En de creatieve prijzen? Ook niet tijdens de uitzending, zeker niet belangrijk. En opmerkelijk dat Beauty and the Beast pas volgend jaar om de prijzen mee mag strijden. Omdat ze dan kans maken op een prijsje?

Het wordt steeds matiger dat gala…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 89 ] 06 January 2016 10:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Producties moesten voor 1 december in première gaan…begin december kwamen al de nominaties.
Beauty &TB; voldeed daar niet aan.

Qua optredens vond ik Simone en Chantal ijzersterk. Kan niet iemand voor hen een musical schrijven?
Verder begon Bodyguard veelbelovend met Romy maar Carolina gleed af en toe behoorlijk uit, jammer, want ze kan het wel! Rest…mmm…saai. Anouk mooie Belle maar geen zingende rol in het optreden. Hé, het is wel de leading lady hoor! Gemiste kans…verklaart de dagelijkse mails van Stage over Beauty in mijn mailbox….armoe…

  [ # 90 ] 06 January 2016 10:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik blijf zeggen: MAG hoort in mei / juni. Dan eer je echt het hele seizoen met prijzen en zijn er echte previews te zien ipv nu lopende shows.

Opvallend overigens hoe weinig prijzen SE heeft gekregen. Dat is me even een signaal mbt de kwaliteit…

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 9