3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Stage Entertainment - vanaf mei 2016 ! (SPECULEER MEE)
  [ # 31 ] 19 February 2016 03:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

@Martijn en anders ben ik compleet voor dit te maken met acteurs uit deze producties. Een kwalitatieve (maar uiteraard meeeega cynische) voorstelling maken. Een soort epische tony-awards opening meets Urinetown meets Avenue Q meets Book of Mormon?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 32 ] 19 February 2016 11:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Die Lion King zal het niet slecht doen hoor. Op Misicalworld’s Facebook (volg die pagina voor NIEUWS mensen…) hebben berichten over Nederlandse musicals over het algemeen tussen de 2400 en 4000 views. Berichten over de Lion King: uitschieters tot 95.000 views!!! Er is een groot publiek dat hier met nieuwe kinders naar toe wil. Blijkbaar is er toch een verschil tussen Beauty en Lion King….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 33 ] 22 February 2016 01:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Na het zien van We Want Queen moet ik toch Bohemian Rhapsody toevoegen aan de line-up van Failliet de musical:
Goodbye, everybody, I’ve got to go, Gotta leave you all behind and face the truth.

En uit Moeder ik wil bij de revue/Het dorp: Thuis heb ik nog een ansichtkaart.

  [ # 34 ] 13 June 2016 12:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Jacco - 19 February 2016 11:48 PM

Die Lion King zal het niet slecht doen hoor. Op Misicalworld’s Facebook (volg die pagina voor NIEUWS mensen…) hebben berichten over Nederlandse musicals over het algemeen tussen de 2400 en 4000 views. Berichten over de Lion King: uitschieters tot 95.000 views!!! Er is een groot publiek dat hier met nieuwe kinders naar toe wil. Blijkbaar is er toch een verschil tussen Beauty en Lion King….

Jaja, totdat men bij het bestellen de totaalprijs incl, Servicekosten krijgt te zien. Haken vast een hoop mensen af. Tevens hoor ik genoeg mensen die vrij weinig naar musicals gaan, zeggen: “alweer The Lion King? Is er niks nieuws?”
En Tarzan in 2018? Laat me niet lachen! Als Lion king flopt en ze zitten nog verder in de problemen, dan denk dat Stage Entertainment het Circus Theater kan verkopen…

  [ # 35 ] 13 June 2016 01:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ach dan komt Ome Joop vast om de hoek kijken met een zak met geld…

  [ # 36 ] 13 June 2016 06:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Ik heb ook wel het idee dat The Lion King het beter zal doen dan Billy en Beauty. Het zal de 2,5 jaar van de vorige versie niet overtreffen maar vooral omdat veel mensen warme herinneringen hebben aan de film en aan de vorige versie, althans meer dan dat dat bij Beauty and the Beast het geval is denk ik. Beauty and the Beast zal het als tour waarschijnlijk ook beter hebben gedaan. Wat ik voor Stage hoop is dat ze eens echt gaan luisteren naar het publiek en eens kritisch zijn naar zichzelf.

  [ # 37 ] 13 June 2016 08:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Helemaal mee eens. Denk dat Lion King best goed kan lopen totdat mensen inderdaad de prijzen zien. Dat zal ze wellicht afschrikken. The Lion King was natuurlijk wel een megahit toen die film uitkwam. De Frozen van toen (normaal wordt er gezegd dat Frozen de Lion King van deze tijd is, maar oke). Verder denk ik ook dat Beauty beter op tour was gegaan.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 38 ] 13 June 2016 09:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

En niet alleen de prijzen zullen mensen afschrikken. Ook hoe deze versie waarschijnlijk gereduceerd gaat zijn. Er zijn mensen die gaan vrij weinig naar musicals. En doen er dan maar eentje per jaar. En meer dan de helft heeff warme herinneringen aan hen tripje Lion King. En de helft daarvan noemt het ook nog eens de meest geweldige voorstelling die ze gezien hebben. Ik ben bang dat mensen die geweest zijn en opnieuw komen zullen schikken van de versimpeling van het spectaculaire decor dat we tien jaar terug zagen. En dat kan zorgen voor zeer slechte mond tot mond reclame…

  [ # 39 ] 14 June 2016 10:33 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

We moeten eerst nog maar eens afwachten in hoeverre ze op het decor gaan bezuinigen en daarnaast betwijfel ik of het ‘‘grote publiek’’ de verschillen op zal vallen.

  [ # 40 ] 14 June 2016 10:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Ja ok. Ze hebben na beauty (laatste show op 8 september dacht ik), toch zeker iets meer 7 weken de tijd om hey Circus theater klaar te maken. En ik denk dat het te duur is om even nieuwe kostuums en decors te maken.

  [ # 41 ] 14 June 2016 10:57 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Robin1994 - 13 June 2016 09:36 PM

Ik ben bang dat mensen die geweest zijn en opnieuw komen zullen schikken van de versimpeling van het spectaculaire decor dat we tien jaar terug zagen. En dat kan zorgen voor zeer slechte mond tot mond reclame…

Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat niemand van het ‘gewone’ publiek het ook maar zal opvallen dat het decor versimpeld is.
Er zijn ook genoeg mensen die SKY prachtig vinden. En hoeveel mensen hebben we horen klagen dat het decor van Beauty and the Beast versimpeld is?

7 weken is echt weinig tijd om het grootste decor van The Lion King op te bouwen.

  [ # 42 ] 10 August 2016 12:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

SEIZOEN 2017/2018

In de wandelgangen heb ik de volgende bronnen vernomen.


In 2017/2018, los van van de Gloria musical, zijn er plannen voor Alladin (mogelijk Scheveningen), Mamma Mia ! (als tournee) en er is momenteel onderzoek gaande naar the Phantom of the Opera. Stage maakt deze voorstelling nu in Parijs, na Hamburg en Essen, en komt vanaf najaar 2017 qua decor weer beschikbaar. Er zijn plannen om hem mogelijk voor vier maanden in het DeLaMar te programmeren.

  [ # 43 ] 10 August 2016 01:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Aladdin lijkt me een prima keuze, volgens mij kan die productie er wel voor zorgen dat men de weg naar het Circustheater weer gaat vinden. On Your Feet zal het waarschijnlijk ook wel goed doen met de juiste marketing + cast, maar heeft niet per se mijn voorkeur. Als Mamma Mia terugkomt vind ik dat wel erg gemakzuchtig en saai (en stuntcasting-gevoelig).

Phantom… tja. Fijn dat ze er blijkbaar over denken om weer een grootste drama-musical op de planken te brengen, maar dan hoop ik wel dat ze dat met alle bijbehorende toeters en bellen gaan doen en een waanzinnige cast.

  [ # 44 ] 10 August 2016 01:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

The Phantom in Delamar? Lijkt me wat klein… Maar najaar 2017… Célines contract op West End loopt dan af… 😏

Aladdin zie ik ook wel zitten, Mamma Mia ook wel (hoewel ik dan wel zo m’n voorkeur heb voor een Donna…).

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 45 ] 10 August 2016 01:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Wat zou er trouwens met de plannen voor 9 to 5 gebeurd zijn? Die productie was toch al volledig gecast?

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7