5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Stage Entertainment - vanaf mei 2016 ! (SPECULEER MEE)
  [ # 61 ] 18 August 2016 08:49 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

__niX - 11 August 2016 10:42 AM
martijn-j - 11 August 2016 08:46 AM

The Phantom mag je niet zomaar in een eigen versie doen, dus als hij komt zal het een van de bestaande versies zijn.

Er zijn toch ook bestaande tourversies? Heb ik ook wel over gelezen dat die minder zijn dan de vaste producties als bijv. Londen.

Die zijn er, inderdaad maar sorry de versies vindt ik echt om te huilen. Alle grandeur is weg!

  [ # 62 ] 18 August 2016 08:51 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Anniek - 11 August 2016 02:48 PM

Albert moet echt ophouden met z’n grapjes..
Kan hij niet een keer mee met Maurice naar London. Die bezoekt goede voorstellingen, interessante exposities, wellicht ziet hij dan ‘t licht een keer ipv eurotekens en ‘bekende’ Nederlanders

Tja Albert is zelf al naar Hamilton geweest… Zo werkt ie gewoon: hij verdient geld aan zijn FLUT producties en hij gaat ervan naar top producties.
Fijn om te horen dat die roddelkoning in ieder geval zich full gaat richten op Stage Entertainment. Al betwijfel ik of het wat uitmaakt…......

  [ # 63 ] 18 August 2016 12:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Robin1994 - 18 August 2016 08:49 AM
__niX - 11 August 2016 10:42 AM
martijn-j - 11 August 2016 08:46 AM

The Phantom mag je niet zomaar in een eigen versie doen, dus als hij komt zal het een van de bestaande versies zijn.

Er zijn toch ook bestaande tourversies? Heb ik ook wel over gelezen dat die minder zijn dan de vaste producties als bijv. Londen.

Die zijn er, inderdaad maar sorry de versies vindt ik echt om te huilen. Alle grandeur is weg!

Dat dacht ik al. Ga liever jaarlijks of om de 2 jaar naar Londen hiervoor dan dat ik een aftandse NL versie zie..

  [ # 64 ] 21 August 2016 12:50 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Trouwens ALWEER Mama Mia *zucht*.... Ik heb dus drie keer niks met die show. Al helemaal niet met die Nederlandse vertallingen. Dan Aladdin, tja….  Het enige geluk dat we hebben is dat er nog geen tour versie bestaat en dat ze het zo vanuit Hamburg naar Scheveningen kunnen laten komen… Echter Freek Bartels als Aladdin? Nee bedankt… Robin van den Akker zie ik er eerder, en Romy Monteiro zou [vind ik dan], ideal zijn als Jasmine… Maarja ... dat grootste decor zullen we dan wel moeten afbetalen met een orkestband… Dus ik spaar nog even voor Londen.

  [ # 65 ] 21 August 2016 01:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2013-05-08

ik hoop op Tanz der Vampire in Carre of anders een tourversie

  [ # 66 ] 23 August 2016 06:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Albert heeft interesse in Hamilton, Frozen en Harry Potter.

http://www.nu.nl/cultuur-overig/4311404/stage-entertainment-wil-hitmusical-hamilton-gaan-opvoeren.html

  [ # 67 ] 23 August 2016 09:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Oh nee, dit gaat echt niet gebeuren.

  [ # 68 ] 24 August 2016 01:37 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

martijn-j - 23 August 2016 06:26 PM

Albert heeft interesse in Hamilton, Frozen en Harry Potter.

http://www.nu.nl/cultuur-overig/4311404/stage-entertainment-wil-hitmusical-hamilton-gaan-opvoeren.html

Tja…. Goed dat die man eindelijk eens aan iets anders denkt dan disneysprookjes of jukebox musicals. Echter een Nederlandstalige versie van Hamilton? Sorry daar moest ik oprecht even hardop om over lachen. Idd no-way dat Lin Manuel Miranda daarmee akkoord gaat…dat lijkt me nu ook een musical die het -mocht er ooit in Amerikaanse Tour of internationale Tour komen- beter kan doen in CarrĂ©. Een heel jaar of langer houd het denk ik niet uit in het Circus theater of Beatrix theater(en dan lijkt me dat laatste theater ook nog eens te klein voor de show)... Harry Potter… Ik heb dat script gelezen en ik behoor tot de Potterheads die het drie keer niks vinden… Maar: strategisch niet erg dom… Kan een megasucces worden. Frozen graag zonder Martine Bijl vertalingen. Maar mag van mjj… Mits er dan wel echt iets van gemaakt wordt. Maar ja eerst maar eens kijken hoe Lion King het gaat doen qua succes.

[ Gewijzigd: 24 August 2016 01:08 PM by Robin1994 ]
  [ # 69 ] 24 August 2016 06:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Verlinde is een grote fantast. Misschien moet ie eens wat meer aandacht besteden aan zijn eigen goedkope bordkartonnen producties.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 70 ] 24 August 2016 08:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Hou op hoor, als je een kartonnen TSOM durft te produceren, en een tintelfrisse (hoewel ik hier nog niet over mag oordelen) Hair, dan mag je je echt nog niet wagen aan Hamilton.

Ik ben groot fan van Hamilton, maar gaat dit wat worden?:

Alexander Hamilton (probeer dit eens op z’n Nederlands uit te spreken, haha!)
mijn naam is Alexander Hamilton,
ik heb een hoop nog niet gedaan, maar wacht maar af, wacht maar af..

Ik hoop dat Martine Bijl een betere ingeving krijgt.. 😉

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 71 ] 24 August 2016 08:23 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Anniek - 24 August 2016 08:01 AM

Hou op hoor, als je een kartonnen TSOM durft te produceren, en een tintelfrisse (hoewel ik hier nog niet over mag oordelen) Hair, dan mag je je echt nog niet wagen aan Hamilton.

Ik ben groot fan van Hamilton, maar gaat dit wat worden?:

Alexander Hamilton (probeer dit eens op z’n Nederlands uit te spreken, haha!)
mijn naam is Alexander Hamilton,
ik heb een hoop nog niet gedaan, maar wacht maar af, wacht maar af..

Ik hoop dat Martine Bijl een betere ingeving krijgt.. 😉

Ik zat al te denken “hoe gaan ze in hemelsnaam die rap teksten vertalen?”
Of gaan we dan een of ander gek taaltje krijgen zoals bij Billy Elliot? Sorry maar ik hoop echt dat Lin Manuel Miranda hier keihard nee tegen zegt.

  [ # 72 ] 24 August 2016 08:51 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ja joh, Hamilton :’) Ik durf er niet eens aan te denken wie hij dan mogelijk in de rollen van Hamilton of Burr ziet… Harry Potter vertalen lukte in de boeken m.i. wel, maar ik betwijfel of dat op de planken ook nog zo charmant is. Nee, de enige productie van die drie die ik nog wel de theaters zie halen is Frozen, maar dat is dan wel echt verre toekomstmuziek. Ik vind de film echter helemaal niet leuk, dus die musical hoeft er van mij ook niet te komen.

Was wel benieuwd geweest naar de (concrete) plannen voor de nabije toekomst maar ja, daar wordt uiteraard niets over losgelaten.

  [ # 73 ] 24 August 2016 09:00 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Laush - 24 August 2016 08:51 AM

Ja joh, Hamilton :’) Ik durf er niet eens aan te denken wie hij dan mogelijk in de rollen van Hamilton of Burr ziet…

Albert kennende Ali B en Willy Wartaal.

  [ # 74 ] 24 August 2016 09:06 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ja leuk, en dan Berget Lewis, Glennis Grace en Romy Monteiro als de Schuyler Sisters 😉

  [ # 75 ] 24 August 2016 09:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik weet niet of ik heel hard moet lachen over keihard moet janken. :’)
Anouk, Vajen en Kim Lian (DE COMEBACK VAN… als marketing truc?! 😉)  als Schuyler Sisters?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7