7 of 7 | ‹ First  < 5 6 7
Stage Entertainment - vanaf mei 2016 ! (SPECULEER MEE)
  [ # 91 ] 29 August 2016 12:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Tot zover het zich volledig richten op Stage Entertainment: http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/26499602/__Albert_Verlinde_naar_RTL_Live__.html

  [ # 92 ] 15 September 2016 05:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

We krijgen bijval uit onverwachte hoek Albert vindt zijn eigen musicals ook niet zo interessant.

http://www.nu.nl/uitgaan/4321749/albert-verlinde-zet-eigen-smaak-opzij-bij-keuze-musicals.html

  [ # 93 ] 12 October 2016 08:02 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik las net op de site van Boulevard dat er een musical in de maak is over Jacques d’Ancona…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 94 ] 19 October 2016 07:51 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2016-08-29

eline3 - 14 February 2016 07:41 PM

Hij gelooft in mij terug?!?!?! ...............
Want in de wereld zijn verder natuurlijk geen mooie shows en verhalen meer….....

Waar gaat dit heen….

In seizoen 2017/2018 voorzie ik ook een reprise van deze show middels een landelijke tournee.

  [ # 95 ] 19 October 2016 08:22 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Waar ik vroeger shows van V&V skipte, skip ik ze nu standaard van Stage Entertainment….
Zelfs mijn ouders, die er niet zo mega veel vanaf weten, zeggen: oh naar SE hoef ik niet zo nodig meer, die maken er toch een kleinere, goedkope, kartonnen versie van. En ook niet zo origineel meer. (ok Bodyguard was dan weer wel heel leuk)

  [ # 96 ] 19 October 2016 08:57 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Voor de portemonnee wel goed en er zijn zo veel andere opties in het theater tegenwoordig, dus naast SE zijn er een hoop andere leuke dingen.

Ben blij dat het Zonnehuis bepaalde shows maakt bijvoorbeeld.

  [ # 97 ] 19 October 2016 09:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

eline3 - 14 February 2016 07:41 PM

Hij gelooft in mij terug?!?!?! ...............
Want in de wereld zijn verder natuurlijk geen mooie shows en verhalen meer….....

Waar gaat dit heen….

Het probleem is volgens mij hetzelfde als waar ze in Duitsland nu tegenaan lopen: daar zijn ze de afgelopen jaren “vergeten” om rechten voor nieuwe producties aan te kopen. Met als gevolg dat nu alles zo’n beetje uit gerouleerd is, er niks nieuws is voor de theaters die vrij komen (zoals Potzdammer Platz).

  [ # 98 ] 19 October 2016 10:26 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het probleem zit vooral bij CVC Capital Partners dat 60% van de aandelen in het bedrijf heeft.
Dit is niet echt een bedrijf dat bekend staat om zijn musical kenners.
Dus als Albert een musical wilt produceren, moeten zij eerst hun goedkeuring geven. En waarom iets onbekends of nieuws goedkeuren terwijl je ook voor de makkelijke en bekende weg kan gaan. Daar verdienen ze sowieso geld op. En helaas is dat het enige wat een investeringsmaatschappij wilt, geld verdienen.

  [ # 99 ] 19 October 2016 11:03 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Ik blijf er bij dat het ook te maken heeft met de vooroordelen die het nederlands publiek ten hedendage steeds vaker heeft, ten opzichte van musical. Waar men in de jaren 90 vrijwel elke show wilde zien, wordt binnen mijn vrienden kring gedaan alsof ik over een of ander onbenullig kinderachtig vak praat. En ja zelfs als ik probeer te vertellen dat het anders is wat betreft de kwaliteit in Londen, meteen zonder dat ze er ook maar IETS van gezien hebben, loop ik tegen opmerkingen als “oh nee ik haat musical”. Terwijl ze de film waarop het gebaseerd is geweldig vinden. En ja zelfs bij The Lion King hoor ik niet iedereen meer enthousiast erover spreken. En terwijl dat vroeger wél het geval was. Tot Tarzan vond iedereen vrijwel alles wat er in scheveningen kwam geweldig. Dat gevoel is er niet meer. Zo is het nu eenmaal. En het is ook nog eens onmogelijk om iemand te overtuigen. En terwijl Cabaretiers, dat vinden ze geweldig. Raar maar waar. Het ergste is nu ook nog eens, dat Albert Verlinden beweert naar het publiek te luisteren maar de progammering compleet verkeerd aan pakt. Waarom in eens Hamilton willen brengen? En dan zou Aladdin het hier niet goed doen om dat het al in Londen en Hamburg te zien is.  Sorry maar voor een indoctrinatie van een vrij onbekende musical is dit het land niet meer. Hij mag blij zijn dat The Lion king voor deze tijd vrij goed loopt.

[ Gewijzigd: 19 October 2016 11:06 AM by Robin1994 ]
  [ # 100 ] 19 October 2016 11:15 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Het lijkt mij dat Albert in korte tijd al bovengemiddeld succes heeft behaald, waardoor er door de accountants van CVC wel degelijk naar hem geluisterd wordt. The Bodyguard is een doorslaand succes, evenals de tour van Grease. Kaartverkoop voor The Lion King loopt zo goed dat de verkoop al tot augustus is opengegooid. Beauty & The Beast heeft het Circustheater na het floppen van Billy Elliot (ingezet voordat Albert aan boord kwam) voldoende bezetting gegeven. De andere flop vorig seizoen, De Tweeling, was Joop’s kindje. De tour van Simone loopt ook erg goed. Alleen Hair evenaart het succes van Grease niet, maar op het totaal zeker geen slechte score.

‹ First  < 5 6 7
7 of 7