Voorlopig vooral oude bekenden
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

In een persbericht van Stage komt naar voren dat er een grote reorganisatie gaat komen.
De nieuwe investeringsmaatschappij CVC wil dat er meer winst komt.
Naast de reorganisatie is ook het terugbrengen van oude hits voorlopig een nieuw beleid.
Naast Lion King zal ook Ciske de Rat terugkomen.
Welke oude bekenden zou jij graag terug zien?

  [ # 1 ] 12 January 2016 07:40 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2004-02-24

Tja. Beiden al gezien.
Ik denk dat ik komende seizoenen eens ga kijken wat er nog meer te zien is.

  [ # 2 ] 12 January 2016 08:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Als ze de lijn willen volgen van revivals van Annie, TSOM en Grease, die het eigenlijk best wel goed doen, denk ik spontaan aan Mamma Mia. Ik denk dat deze show, ondanks de originele run en revival in 2009, nog best succesvol zou zijn als hij voor een derde keer naar Nederland zou komen.
Daarnaast heb ik geen probleem met revivals, maar ze moeten niet té snel na de originele run/vorige run terugkomen. Dus geef mij Titanic, The Phanom, Elisabeth of A Chorus Line nog maar eens. (ACL wordt dit jaar terug naar Nederland gehaald door DommelGraaf & Cornelissen Entertainment)

  [ # 3 ] 12 January 2016 08:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Er zijn voldoende voorstellingen die ik graag terug zou willen zien. Elisabeth, Aida, Chicago en Phantom om er zo maar wat te noemen. Maar dan wel met dezelfde kwaliteit en grandeur als destijds het geval was. En mocht er iemand van Stage meelezen wil ik het toverwoord nog eens herhalen: KWA-LI-TEIT!!!!
De lat moet weer minimaal zo hoog worden gelegd als destijds. Topshow, topcast, toporkest, topavond. Zo simpel is het volgens mij. De magische musical avond moet terug, het gevoel dat je tijdens de voorstelling denkt ’ ik wil morgen weer’. Kom op Stage, pak die handschoen nu eindelijk eens op! Ooit was je er onvoorstelbaar goed in!

[ Gewijzigd: 12 January 2016 08:39 PM by MarkZ ]
  [ # 4 ] 12 January 2016 08:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Aida , 42nd Street, 3 Musketiers, Hamelen, (Wicked zou van mij ook mogen maar die is te kort geleden 😉)

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 5 ] 12 January 2016 09:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

In elk geval geen replay van een productie van net 5 of 6 jaar geleden. Ga dan echt iets van ‘vroeger’ terugbrengen. Ik heb altijd spijt dat is toenertijd Elisabeth heb gemist of 42STREET. Maar Ciske nu alweer?  Of Beauty and the Beast nu al? Dat zijn een beetje dooddoeners voor mij, sorry. Daar ga ik geen 70 euro voor betalen.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 6 ] 12 January 2016 10:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Sweet Carity, Cabaret, Chicago, Cyrano, Oliver, West Side Story…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 7 ] 12 January 2016 11:55 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Voor mij ook Elisabeth, Phantom, Aida. Ciske kan ik mee leven, omdat ik dat echt een heel erg goede show vond, ik zie die liever dan The Lion King. Maar ook ik vind dat wel heel snel na de eerste run.