Judas Theaterproducties: Kiss Of The Spider Woman
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Judas TheaterProducties brengt in samenwerking met Stichting Zonnehuis Muziektheater ook een awardwinnende voorstelling naar Vlaanderen volgend seizoen: KISS OF THE SPIDER WOMAN! Een monumentale musical gebaseerd op het boek van Manuel Puig.
Script: Terrence McNally
Muziek & liedteksten: John Kander & Fred Ebb
Regie: Koen van Dijk
De namen van de Vlaamse topcast blijven voorlopig nog even geheim…
Vanaf 10 februari exclusief te bewonderen in de Rode Zaal van het Fakkelteater. Tickets beschikbaar vanaf 31 mei via http://www.judastheaterproducties.be

  [ # 1 ] 18 May 2016 09:08 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik vraag me af of ze dan ook meteen de cast bekend maken… Voor mij is Antwerpen iets dichterbij dan Amsterdam, dus ik zou dan best de reprise in het Zonnehuis laten schieten, mits de cast in Antwerpen me aanspreekt…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 18 May 2016 09:26 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  57
Geregistreerd  2012-05-21

Dit zou erg interessant kunnen zijn. Ik baalde er al enorm van dat Kiss tot nu toe alleen in Amsterdam wordt opgevoerd en niet op tournee gaat. Misschien dan nog maar eens naar Antwerpen afreizen. Ik ga dit zeker in de gaten houden.

[ Gewijzigd: 18 May 2016 09:30 AM by Tamara1985 ]
  [ # 3 ] 18 May 2016 04:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Leuk dat deze show ook naar Vlaanderen komt, ben benieuwd naar de cast.

  [ # 4 ] 31 May 2016 09:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Ann Van den Broeck zal de rol van Spinnenvrouw op zich nemen en Jan Schepens gaat voor de rol van Molina vertolken.

  [ # 5 ] 31 May 2016 10:03 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2015-09-10

Ik maar denken dat de jaren van Ann en Jan voorbij waren als paar, je kon naar geen enkele show zonder die 2 samen te zien. Ik krijg krampen als ik dit lees. Deze show gaat meteen van mijn “must see” lijstje

  [ # 6 ] 31 May 2016 10:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik laat het ook schieten.

Niet echt een typecasting voor Molina, trouwens… of in ieder geval compleet het tegenovergestelde van de Nedelandse cast… Zou Jan Scheepens eerder als Valentin gecast hebben, qua looks dan.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 7 ] 31 May 2016 02:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Op Je Anne na heeft Judas me eigenlijk nooit teleurgesteld met hun voorstellingen. Deze casting is nogal verrassend,  zeker omdat deze twee natuurlijk historisch een paar zijn en een derde belangrijke rol kennelijk nog niet is gecast. En de chemie tussen de twee mannenrollen is in mijn ogen nog belangrijker dan die tussen Molina en Spinnenvrouw

  [ # 8 ] 31 May 2016 06:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Wat ben ik blij dat ik tickets heb voor de show in Amsterdam! 😊

  [ # 9 ] 01 July 2016 03:58 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Vandaag stond in Gazet Van Antwerpen dat, naar aanleiding van het wegvallen van de subsidies, Kiss Of The Spiderwoman met o.a. Jan Schepens, Ann Van Den Broeck en Myriam Bronzwaar waarschijnlijk niet zal kunnen doorgaan.

  [ # 10 ] 03 July 2016 09:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  158
Geregistreerd  2006-02-25

jonahke - 01 July 2016 03:58 PM

Kiss Of The Spiderwoman met o.a. Myriam Bronzwaar

Zeker dat Myriam Bronzwaar ook voor Kiss of the Spiderwoman gecast is (ze is wel voor De Rozenoorlog gecast, als ik me niet vergis)?

In de versie van Opus One werden immers alle vrouwen door Marjolein gespeeld. Misschien dat ze voor deze versie de rol van de moeder (en eventueel de andere vrouwen) toch door andere actrice (of actrices) lieten spelen?

Jammer want was wel benieuwd naar de Vlaamse versie. Gelukkig heb ik de voorstelling reeds in Amsterdam gezien…

  [ # 11 ] 04 July 2016 05:25 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

charlie - 03 July 2016 09:17 PM
jonahke - 01 July 2016 03:58 PM

Kiss Of The Spiderwoman met o.a. Myriam Bronzwaar

Zeker dat Myriam Bronzwaar ook voor Kiss of the Spiderwoman gecast is (ze is wel voor De Rozenoorlog gecast, als ik me niet vergis)?

In de versie van Opus One werden immers alle vrouwen door Marjolein gespeeld. Misschien dat ze voor deze versie de rol van de moeder (en eventueel de andere vrouwen) toch door andere actrice (of actrices) lieten spelen?

Jammer want was wel benieuwd naar de Vlaamse versie. Gelukkig heb ik de voorstelling reeds in Amsterdam gezien…

Dat Myriam Bronzwaar in deze productie ging spelen was voor mij ook een verrassing, maar zo stond het in de krant. Maar kan ook een typo zijn.

  [ # 12 ] 12 July 2016 01:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

De Facebook pagina van Judas meldt het volgende:

Tot onze grote spijt moeten wij de musical “Kiss of the Spider Woman” noodgedwongen annuleren. Dit is een direct gevolg van het wegvallen van de structurele subsidies vanaf 2017. Wij willen graag iedereen bedanken die reeds een ticket boekte voor deze voorstelling volgend seizoen. Jullie zullen binnenkort door het Fakkeltheater worden gecontacteerd en ontvangen jullie geld terug. Voor “De Rozenoorlog” verandert er niets. Deze productie gaat gewoon door zoals gepland en zal daarmee voorlopig onze laatste musicalcreatie zijn.

  [ # 13 ] 13 July 2016 01:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Niet leuk dit bericht, maar kennelijk kon de producent de voorstelling niet rond krijgen zonder subsidie. Dan is het heel gevaarlijk om al producties samen te stellen en kaarten te verkopen, zonder de zekerheid dat je die subsidie krijgt. De voorstelling kan nu niet door gaan en de gemaakte voorbereidingskosten kunnen niet worden terugverdiend.