3 of 8 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Uitmarkt 2016
  [ # 31 ] 24 August 2016 04:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ik zou graag naar de preview willen van Rent in het Delamar theater zondag, maar moet ik daar dan al heel vroeg staan of is een kwartiertje voor aanvang genoeg?

  [ # 32 ] 24 August 2016 08:40 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2013-11-17

galinda met een ga - 24 August 2016 04:44 PM

Ik zou graag naar de preview willen van Rent in het Delamar theater zondag, maar moet ik daar dan al heel vroeg staan of is een kwartiertje voor aanvang genoeg?

Ik ben vorig jaar naar de preview van De Tweeling geweest. Toen we aan kwamen lopen (half uur van te voren) stond er echt een gigantisch lange rij tm het Leidse plein dus wij zagen de bui al hangen. Gelukkig liep ik toen met krukken en werden we uit de rij geplukt om binnen zittend te kunnen wachten. Toch is het een redelijk grote zaal waar best wel wat mensen in kunnen. Ik heb niet gezien of iedereen uit de rij in de zaal konden plaatsnemen omdat ik als een van de eerste naar de zaal mocht, maar de zaal zat wel helemaal vol. Heb geen vrij plekje gezien.

  [ # 33 ] 25 August 2016 11:39 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Oké bedankt!!

  [ # 34 ] 25 August 2016 01:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

The Lion King mag dus de finale doen….  Mocht Gugwana Dlamini het al kunnen in het Nederlands dan wordt het vast en zeker Alles ademt en Leeft, daarna, Voel je hoe de liefde groeit en dan de reprise van Alles Ademt en leeft/koning van de hoge rots…. Hopelijk is de cast beter dan het decor…. Ben eens benieuwd. De vorige cast [2004/2006] kon niet slechter -met uitzondering van Carolina Dijkhuizen-.

  [ # 35 ] 26 August 2016 09:35 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ter ere van 25 jaar Circustheater treden René van Kooten en Carolina Dijkhuizen op met een nummer uit Aïda, Tony Neef & Linda Wagenmakers doen er één van Miss Saigon en William Spaaij zal iets uit Mary Poppins doen.

  [ # 36 ] 26 August 2016 12:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Laush - 26 August 2016 09:35 AM

Ter ere van 25 jaar Circustheater treden René van Kooten en Carolina Dijkhuizen op met een nummer uit Aïda, Tony Neef & Linda Wagenmakers doen er één van Miss Saigon en William Spaaij zal iets uit Mary Poppins doen.

Pfff ..... waarom laten ze Carolina dit doen ?
Hier hoort Charia Borderslee te staan met Rene maar niet de 2e bezetting van de rol !

http://www.telegraaf.nl/prive/20111482/__Chaira_Borderslee___Ze_hadden_mij_moeten_vragen____.html

  [ # 37 ] 26 August 2016 12:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb Chiara volgens mij nooit live gezien, maar door wat ik van haar gezien heb - en ook weer in dit interview - vind ik haar absoluut niet sympathiek overkomen. Blijkbaar staan ze bij Stage ook niet te springen om met haar samen te werken, anders hadden ze haar wel gevraagd natuurlijk…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 38 ] 26 August 2016 01:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

Zo jammer dat er zaterdag vrij weinig te beleven valt en zondag dus moet gaan kiezen tussen de mini concerten of  
de repetities van de Sing-A-Long :-(

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 39 ] 26 August 2016 01:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

petra16 - 26 August 2016 01:19 PM

Zo jammer dat er zaterdag vrij weinig te beleven valt en zondag dus moet gaan kiezen tussen de mini concerten of  
de repetities van de Sing-A-Long :-(

Ohja en ook nog Rent…..  waarom niet iets meer op zaterdag

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 40 ] 26 August 2016 01:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

het is de Telegraaf, dus het zal wat aangedikt zijn, maar:

Woedend vervolgt ze: “Ik laat het niet over mijn kant gaan. Mijn fans hebben recht om te weten hoe het zit. Velen hebben mij in het hart gesloten, zij hebben het recht om mij te zien. Wat ik ook verdien na al mijn jaren van hard werken.

Het is een productie van 15 jaar geleden, het was leuk voor je geweest, en voor een handjevol fans, maar kom op zeg. Doe niet alsof je God bent.
Ik snap dat het frustrerend is, maar Carolina heeft de afgelopen jaren ook wel iets meer gedaan op het gebied van musical dus ik snap de keuze wel.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 41 ] 26 August 2016 02:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Dat artikel is wel weer van bijna 5 jaar geleden, dus wellicht is ze inmiddels wat bijgedraaid. Maar die periode, met de boete die ze kreeg voor The Voice en al haar persoonlijke problemen die in de bladen verschenen, heeft weinig goeds gedaan voor haar reputatie. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat Carolina daar staat.

  [ # 42 ] 26 August 2016 04:26 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ja zeker omdat Carolina wel nog al die tijd in producties van Stage heeft gestaan, en Chaira’s laatste was Tarzan geloof ik. Dan is het ook gewoon makkelijker om voor Carolina te kiezen. Bovendien heeft Carolina een aantal jaar terug ook Aida in Concert gedaan in het DeLaMar, met René, Antje, en een aantal anderen van de originele cast, en ook bij diverse musicalconcerten etc. Ik denk dat tegenwoordig meer mensen Carolina met Aida associëren dan Chaira…

  [ # 43 ] 26 August 2016 04:47 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Amsterdam, 25 augustus 2016 — Hoor, proef, ruik, voel en zie Carré op de Uitmarkt, waar de bezoeker een Carré-ervaring op afstand beleeft. Carré is het gehele weekend te ervaren in pagodetent 130 op het Museumplein, onder het thema “Beleef Carré”. Tijdens het openingsprogramma op vrijdagavond vertoont Cirque à‰loize haar kunsten. Carré haalde dit state of the art circusgezelschap al twee keer naar Nederland, als start van een langdurige samenwerking

Beleef Carré
Carré prikkelt op de Uitmarkt alle zintuigen: voel het rode pluche van de echte Carré stoel, ruik de karakteristieke geur van stro van het Wereldkerstcircus, proef van de hapjes en drankjes, en hoor en zie het theater in een virtual reality rondleiding. De virtuele gids neemt de bezoeker mee naar de bijzondere plekken van het theater en onthult haar diepste geheimen. Carré prikkelt ook het zesde zintuig, maar voor die ervaring dient de bezoeker in het komende seizoen naar het theater zelf te komen. De magie van Carré is immers alleen daar te voelen. Er zijn diverse Uitmarkt-aanbiedingen op de stand, onder andere voor voorstellingen van Youp van ’t Hek, Theo Maassen, Hans Klok en de Nederlandse Reisopera.

Uitmarkt opent met Cirque à‰loize
Cirque à‰loize schitterde drie weken geleden nog in Carré, en morgen staan zij in het openingsprogramma van de Uitmarkt. Het optreden laat zien wat het Canadese gezelschap Nederland te bieden heeft en past perfect in het openingsprogramma van de Uitmarkt, waarmee het evenement laat zien hoe divers cultuur is. Carré introduceerde Cirque à‰loize in Nederland; het gezelschap stond in 2015 en 2016 al in Carré en zal zeker terugkomen met een nieuwe voorstelling.

  [ # 44 ] 26 August 2016 04:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Stage Entertainment Nederland klaar voor de Uitmarkt!

Uniek dit jaar: musicalartiesten verzorgen het hele weekend intieme akoestische optredens bij de stand van Stage Entertainment Nederland.

Op 27 en 28 augustus wordt het nieuwe culturele seizoen traditiegetrouw afgetrapt op de Uitmarkt in Amsterdam. Met producties als HAIR, Disney’s The Lion King, The Bodyguard en Ciske de Rat de Musical is Stage Entertainment Nederland er helemaal klaar voor. Uniek dit jaar is dat er het hele weekend intieme akoestische optredens worden verzorgd door musicalartiesten bij de stand van Stage Entertainment Nederland. Op zondagavond zijn de vier producties van Stage Entertainment natuurlijk ook te zien op het hoofdpodium tijdens de jaarlijkse Musical Sing-a-Long van AVROTROS.

Optredens van musicalartiesten bij stand

Bij de stand van Stage Entertainment Nederland is ook dit jaar weer informatie te vinden over alle producties van het komend seizoen. Daarnaast zullen musicalartiesten beurtelings steeds een half uurtje invullen en in intieme setting — akoestisch, begeleid door piano — mooie musicalnummers brengen. Ook kunnen bezoekers zichzelf in de ‘photobooth’ laten fotograferen in de stijl van hun favoriete musical. De stand is op zaterdag 27 augustus en zondag 28 augustus te bezoeken van 11.00 uur tot 18.00 uur.

Musical Sing-a-Long

Op zondag 28 augustus wordt de Uitmarkt traditiegetrouw afgesloten met de Musical Sing-a-Long van AVROTROS. Dit jaar is de presentatie in handen van Romy Monteiro en Frits Sissing. Romy Monteiro, April Darby en Nurlaila Karim zullen de hits van The Bodyguard laten horen tijdens de sing-a-long. De cast van HAIR met onder anderen William Spaaij, Anouk Maas, Raffaëla Paton en Tommie Christaan brengen de grootste hits uit de musical. Danny de Munk en de kleine Ciske’s zullen voor het eerst samen op het podium staan en natuurlijk krijgen we ook een voorproefje van Disney’s The Lion King. Dit alles onder begeleiding van het Metropole Orkest. De Musical Sing-a-Long is live te volgen vanaf 21.20 uur bij AVROTROS op NPO 1.

Nieuw theaterseizoen

Stage Entertainment Nederland heeft komend seizoen maar liefst zes producties op het programma staan. Naast de hitmusical The Bodyguard komt ook het soloprogramma Simone! van Simone Kleinsma wegens succes terug. Dit najaar gaan drie nieuwe musicals in première waaronder twee wereldwijde hits en één oorspronkelijke Nederlandse productie. De koning der musicals Disney’s The Lion King zal te zien zijn in het AFAS Circustheater Scheveningen. Van zowel de Broadwayklassieker HAIR als van Ciske de Rat de musical worden geheel nieuwe bewerkingen gemaakt. Beide producties zullen te zien zijn door het hele land.

Premières
-HAIR - 25 september — tour door heel Nederland
-Disney’s The Lion King- 30 oktober -  AFAS Circustheater Scheveningen
-Ciske de Rat de Musical — 20 november — vier maanden te zien in het DeLaMar theater en daarna op tournee langs de 16 grotere theaters door heel Nederland
-Musicals in Concert — vanaf 24 januari tournee langs 6 grote theaters door heel Nederland

Huidige producties
-The Bodyguard — Beatrix Theater Utrecht
-Simone! — vanaf 20 september tournee door heel Nederland

  [ # 45 ] 26 August 2016 04:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Jesus Christ Superstar voor de 2e keer op de Amsterdamse Uitmarkt
De internationale cast van Jesus Christ Superstar zal op zondagavond 28 augustus voor de tweede keer een optreden verzorgen tijdens de AVROTROS Musical Sing-a-Long op het Museumplein in Amsterdam. De uitzending is vanaf 21.20 uur te zien op NPO1.

De cast van Jesus Christ Superstar wordt voor de Uitmarkt speciaal overgevlogen vanuit Italië. Tijdens het optreden zal de Italiaanse Simone DiStefano, die de rol van Maria Magdalena vertolkt, de wereldberoemde nummer één hit “I Don’t Know How To Love Him” ten gehore brengen in een nieuw, bijzonder arrangement. Helaas kan hoofdrolspeler Ted Neeley, wegens verplichtingen in de Verenigde Staten, dit weekend niet aanwezig zijn.

Jesus Christ Superstar is vanaf 14 december a.s. te zien in Amsterdam, Den Haag, Groningen en Antwerpen (België). De wereldberoemde rockopera vertelt het verhaal over de laatste week uit het leven van Jezus, gezien door de ogen van zijn beste vriend en verrader Judas. Het muzikale meesterwerk van Andrew Lloyd Webber, de aangrijpende teksten van Tim Rice en de unieke vertolking van Ted Neeley vormen een onvergetelijke ervaring, die wordt ondersteund door dertig castleden en een live orkest. Deze grootschalige Engelstalige productie van Jesus Chris Superstar wordt geregisseerd door Massimo Piparo en is geïnspireerd op de verfilming van Jesus Christ Superstar uit 1973, waarin Ted Neeley schitterde in de titelrol.
Kaarten voor Jesus Christ Superstar zijn te bestellen via http://www.jesuschristmusical.nl of telefonisch via Eventim: 0900 — 1353 (€ 0,45 per minuut) of via http://www.eventim.nl.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 8