4 of 8 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Uitmarkt 2016
  [ # 46 ] 26 August 2016 05:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

petra16 - 26 August 2016 01:19 PM

Zo jammer dat er zaterdag vrij weinig te beleven valt en zondag dus moet gaan kiezen tussen de mini concerten of  
de repetities van de Sing-A-Long :-(

Hier staat het programma van zaterdag. Genoeg te doen dus.

http://www.uitmarkt.nl/programma.php?datum=2016-08-27

  [ # 47 ] 26 August 2016 08:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

martijn-j - 26 August 2016 05:12 PM
petra16 - 26 August 2016 01:19 PM

Zo jammer dat er zaterdag vrij weinig te beleven valt en zondag dus moet gaan kiezen tussen de mini concerten of  
de repetities van de Sing-A-Long :-(

Hier staat het programma van zaterdag. Genoeg te doen dus.

http://www.uitmarkt.nl/programma.php?datum=2016-08-27

Ik bedoelde bij Stage-Entertainment,sorry was niet duidelijk 😉

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 48 ] 26 August 2016 09:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

IngeG - 26 August 2016 04:26 PM

Ja zeker omdat Carolina wel nog al die tijd in producties van Stage heeft gestaan, en Chaira’s laatste was Tarzan geloof ik. Dan is het ook gewoon makkelijker om voor Carolina te kiezen. Bovendien heeft Carolina een aantal jaar terug ook Aida in Concert gedaan in het DeLaMar, met René, Antje, en een aantal anderen van de originele cast, en ook bij diverse musicalconcerten etc. Ik denk dat tegenwoordig meer mensen Carolina met Aida associëren dan Chaira…

Maar Maurice gaat wel over de scheef door nu op iNSTA een foto te plaatsen van Rene en Carolina. Zoiets moeten ze op de PC opzoeken of in archief ... terwijl die foto met Chaira destijds DE foto was. Ik vind het SMA-KE-LOOS van Stage

  [ # 49 ] 26 August 2016 11:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

De eerste cast van Aida was Chaira en Bas Ragas, zij speelden de première en stonden als eerste cast in het programmaboek. Daarna is er wel het één en het ander gebeurd…(vul maar in).....en zijn ze wat in de vergetelheid geraakt. Inderdaad zoals Inge al zei Carolina en René in Delamar (waar ik, en iedereen eigenlijk wel die daar toen was van heb genoten).

Dus ik snap wel dat ze met René en Carolina eerder iets doen dan met Chaira en Bas.

Ik heb Aida gezien met Chaira, René en Antje…hele mooie combinatie toen.

  [ # 50 ] 27 August 2016 05:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

“Over de schreef” gaan en “smakeloos” vind ik persoonlijk een tikkeltje overdreven. Net alsof Maurice met het plaatsen van een foto met René en Carolina erop een ernstige misdaad begaat. René en Carolina hebben heel wat shows gespeeld bij Aida en worden allebei nog altijd geassocieerd met Aida. En zoals hierboven ook al werd gezegd: zij hebben ook Aida in Concert gedaan. Ik ben er heel blij mee dat zij dit optreden mogen doen!

  [ # 51 ] 27 August 2016 09:03 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik geloof niet dat Bastiaan nog zou wà­llen. Die heeft geloof ik jaren geleden al heel bewust afscheid genomen van de musicalwereld. En René was na Bastiaan wel eerste cast, toch? Nog een poosje?

  [ # 52 ] 27 August 2016 09:10 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Klopt:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 53 ] 27 August 2016 02:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Hanstmf - 26 August 2016 11:13 PM

De eerste cast van Aida was Chaira en Bas Ragas, zij speelden de première en stonden als eerste cast in het programmaboek. Daarna is er wel het één en het ander gebeurd…(vul maar in).....en zijn ze wat in de vergetelheid geraakt. Inderdaad zoals Inge al zei Carolina en René in Delamar (waar ik, en iedereen eigenlijk wel die daar toen was van heb genoten).

Dus ik snap wel dat ze met René en Carolina eerder iets doen dan met Chaira en Bas.

Ik heb Aida gezien met Chaira, René en Antje…hele mooie combinatie toen.

Chaira is uitgekotst, door de manier waarop zij zich geprofileerd heeft. Ze wordt ook niet
gewaardeerd door haar meeste collega’s. Ik weet dat ze ook wel Chaira Borderline wordt genoemd…. SE heeft tijdens Aida veel problemen met haar gehad.

Daarnaast heeft Carolina veel voor SE gedaan, dus prima keuze!

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 54 ] 27 August 2016 05:15 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Robin - 27 August 2016 02:50 PM
Hanstmf - 26 August 2016 11:13 PM

De eerste cast van Aida was Chaira en Bas Ragas, zij speelden de première en stonden als eerste cast in het programmaboek. Daarna is er wel het één en het ander gebeurd…(vul maar in).....en zijn ze wat in de vergetelheid geraakt. Inderdaad zoals Inge al zei Carolina en René in Delamar (waar ik, en iedereen eigenlijk wel die daar toen was van heb genoten).

Dus ik snap wel dat ze met René en Carolina eerder iets doen dan met Chaira en Bas.

Ik heb Aida gezien met Chaira, René en Antje…hele mooie combinatie toen.

Chaira is uitgekotst, door de manier waarop zij zich geprofileerd heeft. Ze wordt ook niet
gewaardeerd door haar meeste collega’s. Ik weet dat ze ook wel Chaira Borderline wordt genoemd…. SE heeft tijdens Aida veel problemen met haar gehad.

Daarnaast heeft Carolina veel voor SE gedaan, dus prima keuze!

En ook al zou ze geen problemen hebben met stage entertainment ik persoonlijk vindt Carolina Dijkhuizen een stuk beter dan haar.

  [ # 55 ] 27 August 2016 11:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik heb uiteindelijk toch beslist om de oversteek naar de noorderburen te maken voor de Musical Sing Along. Nu had ik echter één vraag ivm P+R en het openbaar vervoer. Ik ben mee dat je correct moet in- en uitchecken, maar ik vind niet meteen het antwoord op volgende vraag: mag ik de tickets van het openbaar vervoer (5 euro voor 2 pers, + goedkoop tarief P+R) overdag onbeperkt gebruiken in het centrum, zolang je laatste check-uit maar in het centrum is? Of mag je echt enkel 1x het centrum inrijden en 1x uitrijden?

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 56 ] 28 August 2016 06:33 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2016-01-06

CoreMeltdown - 27 August 2016 11:35 PM

Ik heb uiteindelijk toch beslist om de oversteek naar de noorderburen te maken voor de Musical Sing Along. Nu had ik echter één vraag ivm P+R en het openbaar vervoer. Ik ben mee dat je correct moet in- en uitchecken, maar ik vind niet meteen het antwoord op volgende vraag: mag ik de tickets van het openbaar vervoer (5 euro voor 2 pers, + goedkoop tarief P+R) overdag onbeperkt gebruiken in het centrum, zolang je laatste check-uit maar in het centrum is? Of mag je echt enkel 1x het centrum inrijden en 1x uitrijden?

Als ik mij niet vergis geldt voor de P&R van de Amsterdam Arena dat je die kaartjes een uur kunt gebruiken. Meest logisch is dan dat je dus een uur mag reizen als je geparkeerd hebt, en een uur als je terug wil naar je auto en dus niet de hele dag met datzelfde kaartje door heel Amsterdam.

  [ # 57 ] 28 August 2016 07:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Precies zoals femmie_87 zegt:

http://www.gvb.nl/ontdek-amsterdam/pr-retour

  [ # 58 ] 28 August 2016 07:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb het even opgezocht: je kunt ook een dagkaart kopen in tram of bus of bij het loket, ook dan kun je gebruikmaken van het P+R-tarief. De voorwaarde van de laatste check-in in de centrumzone blijft van kracht, maar met deze kaart kun je wel tussendoor reizen. Zo’n ticket kost €7,50.

https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/?productid={8374972C-757B-438C-9105-4863B8A2403D}#case_{1C986C21-FB72-4F0F-BDED-8EAD29797EDF}

Centrumhaltes kun je hier opzoeken, mocht dat nodig zijn: https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen/centrumcheck-0/

[ Gewijzigd: 28 August 2016 08:01 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 59 ] 28 August 2016 11:48 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2015-12-09

Gaat de chat inderdaad weer open vanavond?

  [ # 60 ] 28 August 2016 12:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Volgens mij staat die altijd open ... http://www.musicalworld.nl/chat

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 8