5 of 8 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Uitmarkt 2016
  [ # 61 ] 28 August 2016 12:38 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2015-12-09

oh dat wist ik niet. Dank je 😊

  [ # 62 ] 28 August 2016 02:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Iemand een idee hoe ik live mee kan kijken vanuit het buitenland?
NPO live/Horizon Go werkt niet buiten Nederland boehoe.

Heb aan Maurice Wijnen gevraagd of het misschien live op youtube komt, maar nog geen antwoord…

  [ # 63 ] 28 August 2016 02:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik weet niet of je een extensie als Hola of Zenmate hebt? Deze kun je via Google Chrome downloaden en dan kun je de locatie van je ip-adres veranderen, en dus doen alsof je vanuit NL kijkt. Er wordt wel gezegd dat gratis versies van zulke plug-ins niet 100% veilig zijn, dus ik zou ‘m na gebruik wel weer uitzetten of verwijderen.

  [ # 64 ] 28 August 2016 03:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Dat had iemand net aan mij uitgelegd.
Alsnog bedankt!
Top! Nu werkt het!

  [ # 65 ] 28 August 2016 05:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Vanmiddag even naar de repetities gekeken en moet zeggen dat ik toch wel uitkijk naar de uitzending (oké, mede dankzij de chat uiteraard!). De stukjes van Hair, Dolfje Weerwolfje en Charlie Chaplin vond ik er leuk uitzien. Ciske is gewoon niet mijn ding, maar die jongetjes waren erg schattig. Verder nog De Grote Drie gezien, vond de dames afzonderlijk erg goed, maar het is niet echt een gezamenlijk optreden, eigenlijk gewoon drie solo optredens. De New Musicalstars kwamen helaas nog niet echt uit de verf, maar wie weet zijn ze vanavond beter.

De preview van Rent vond ik erg kort, jammer want ik had nog wel wat langer willen luisteren. Ivo Chundro vind ik een fantastische aanvulling voor de cast, maar ik moest nog even wennen aan Rosa da Silva. Ben erg benieuwd wat ze met de twee ‘extra’ spelers gaan doen eigenlijk.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 66 ] 28 August 2016 07:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Frits wordt zooo vrolijk van Hair…....

Is er een chat?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 67 ] 28 August 2016 09:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Ik vermoed dat morgen op z’n minst een Telegraaf-artikeltje online staat met reacties van acteurs die niet meer mochten optreden…
Of - nog erger - uiteindelijk dus maar 1 acteur vermoed ik: William Spaaij. Dat is toch wel heel erg vervelend…

  [ # 68 ] 28 August 2016 09:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Dat Chaira niet meer zo geliefd is onder haar collega’s bleek wel uit deze tweet van Wieneke Remmers: “Zou Chaira Borderslee backstage een stekker hebben losgetrokken??  #MSA2016”

  [ # 69 ] 28 August 2016 09:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Quin - 28 August 2016 09:04 PM

Ik vermoed dat morgen op z’n minst een Telegraaf-artikeltje online staat met reacties van acteurs die niet meer mochten optreden…
Of - nog erger - uiteindelijk dus maar 1 acteur vermoed ik: William Spaaij. Dat is toch wel heel erg vervelend…

Ik dacht dat het een verspreking van Frits was over wat er morgen terug is te zien, dus dat het optreden gewoon was doorgegaan, maar het kan best dat William geheel is geskipt. Niet leuk, maar het doel van de Singalong is promotie voor aankomende producties en vrijwel zeker zal Mary Poppins de eerste 10 jaar niet terug komen. Al met al wel een rare ervaring. Er zijn singalongs in het verleden geweest met slecht weer en die hebben wel de eindstreep gehaald zonder storing.

Terug naar het aanbod zelf. Hoogtepunt duidelijk Kiss, dat er gewoon stond en professionaliteit uitstraalde. De danser bij A Chorus Line overtuigde ook, de zang van Nordin de Moor in Chaplin, Gaia in Lion King, dat was het wel zo’n beetje.

Hair vond ik, mm, mm, niet overtuigend. Leuke avond op een cruise, hotel of bungalowpark misschien als er buiten niets te beleven valt? De Grote Drie, zingende etalagepoppen met een Frederique (uitgesproken als Frederik vanavond”) die er dan wel bovenuit stak… JCS, de nieuwe arrangementen konden mij niet bekoren. Tussendoor even het filmpje van Rent van vanmiddag bekeken en niet overtuigd van de inbreng van Rosa, maar misschien lukt het in de voorstelling wel. Begeleiding alleen van Ezra (piano), de rest van de band was vrij. Ik ga wel kijken!

  [ # 70 ] 28 August 2016 09:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ja, ik moest vrij hard om die tweet lachen :’) Maar goed, wel ontzettend sneu voor Tony, Linda en William natuurlijk. Ben benieuwd naar de backstage-verslagen, wellicht dat we daar hun reacties horen…

Beste optredens vond ik overigens Kiss, A Chorus Line (die gozer!) en De Grote Drie. Ciske, Dolfje en The Bodyguard waren goed maar niet geweldig, Hair en The Lion King matig tot slecht. JCS en New Musical Star… tja. Vergeet ik iets?

[ Gewijzigd: 28 August 2016 09:34 PM by Laush ]
  [ # 71 ] 28 August 2016 09:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Laush - 28 August 2016 09:31 PM

Ja, ik moest vrij hard om die tweet lachen :’) Maar goed, wel ontzettend sneu voor Tony, Linda en William natuurlijk. Ben benieuwd naar de backstage-verslagen, wellicht dat we daar hun reacties horen…

Beste optredens vond ik overigens Kiss, A Chorus Line (die gozer!) en De Grote Drie. Ciske, Dolfje en The Bodyguard waren goed maar niet geweldig, Hair en The Lion King matig tot slecht. JCS en New Musical Star… tja. Vergeet ik iets?

Uh… Soldaat? Dra-ma-tisch…..

  [ # 72 ] 28 August 2016 09:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ach ja, het komt weer terug. Gelukkig kunnen ze Acteren.

  [ # 73 ] 28 August 2016 09:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vond zelf Chorus Line/Chaplin/Dolfje/Bodyguard goede optredens.
Middelmatig: Grote Drie (goede performers, maar ik voelde er nog niet echt iets bij)/Ciske (heb helemaal niks met dat stuk zelf)/Hair (nog maar even afwachten)/Lion King (op zich prima, maar niets echt spetterends)/Kiss (heb he-le-maal niets met Marjolein, dus zou er never heen gaan, maar René & ensemble prima).
Slecht: JCS/Soldaat (waarom treden die in godsnaam nog op op de Uitmarkt? Het is niet dat ze de promotie nodig hebben of iets heel moois laten zien)/New Musicalstars (... het is dat ik geen onaardige dingen over kinderen op internet wil zetten, want anders…)

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 74 ] 28 August 2016 10:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Hoogtepunt was voor mij absoluut Chaplin: prachtig ensemble en dan die Nordin de Moor…
Ben heel erg gevoelig voor dit soort liedjes. ‘t Is zo tragisch, ik leefde echt met hem mee in dat ene nummer, en behalve vocaal betoveren is dat toch bijzonder knap in zo’n korte tijd.
De andere musicals lukte het niet of niet helemaal.

Verder erg genoten van A Chorus Line: hele goede energie, veel jonge mensen die er nog volop voor willen gaan, die jongen (sorry dat ik zijn naam - nog - niet weet) is geweldig. Wat een controle over zijn stem tijdens het dansen, wat een energie en wat een geloofwaardig personage. Dà­t zou de standaard moeten zijn.

En Soldaat…die arme jongen is een week op, moet je gelijk zingen op de Uitmarkt. En dat terwijl je voorstelling super loopt vanwege dat prachtige verhaal, die acteerprestaties en dat decor.
En dan moet je ineens komen zingen…Nee, dit was geen reclame voor die musical. Maar ach, al missen ze 5000 toeschouwers, daar komen er vast weer 50.000 voor in de plaats die dit stukje niet gezien hebben 😉

  [ # 75 ] 28 August 2016 10:31 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

De danser heet Leon de Graaf 😊

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 8