7 of 8 | ‹ First  < 5 6 7 8 > 
Uitmarkt 2016
  [ # 91 ] 29 August 2016 01:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ben ik dan echt de enige die met vochtige ogen weer naar het optreden van Soldaat keek?Hahaha. Ik vond het weer prachtig!

  [ # 92 ] 29 August 2016 01:11 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een Pavlov-reactie misschien. Merkte wel dat ik bij het meermaals bezoeken van een mooie musical de tranen op een gegeven moment al kwamen voordat het gespeeld werd. Dus eigenlijk ook niet meer op het conto van de spelers van dat momen mocht worden geschreven.

Heb het zelf nog niet gezien. Ervaringen van vorige jaren heeft me ertoe gezet om het op een moment te bekijken dat ik tenenkrommende dingen kan ‘doorspoelen’

  [ # 93 ] 29 August 2016 01:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

sky14 - 29 August 2016 12:46 PM

Aida ; Ik wist het ! Chaira Borderslee ....


Chaira zat met een heggenschaar onder het podium en knipte de kabels door tijdens het Aida segment.

“Zonder mij geen Aida! De fans hebben recht op de enige echte Aida” zei ze. Daarna zag ik security guards achter haar aangaan maar ze kroop snel weg. Uiteindelijk kregen ze haar niet te pakken.


Edit: Zonder dollen, ik had het eigenlijk wel leuker gevonden als Chaira dat Aida stukje had gezongen. Ze was toch de eerste cast en die Carolina deed het wel heel erg slecht gisteren. Ze hadden wat mij betreft wel een langer Circustheater segment mogen doen, ook met Phantom en Elisabeth erbij enzo.

[ Gewijzigd: 29 August 2016 01:37 PM by Dave ]
  [ # 94 ] 29 August 2016 02:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Hair: Ja ik vind Jeffrey te gek, maar Anouk ging voor mij (weer eens) de mist in. Helaas heeft ze mij nog nooit weten te overtuigen en ook gisteren vond ik haar een negatieve afleiding. De vertaling vond ik niet helemaal geslaagd, maar qua zang vind ik het wel staan; mooie stemmen en een op het oog interessante cast. Wil er zeker heen.

A Chorus Line: JA. JA. JA. heerlijk dit. lekker energiek, fantastische dans, fijne ensemble stukken.

Dolfje: Ja leuk, maar niets voor mij.

Chaplin: Hele fijne verassing. Ik dacht meh, totdat er een strot werd opgegooid.

SvO; tsja…. ik weet hoe mooi de voorstelling/muziek kan zijn, maar gisteren werd de plank behoorlijk misgeslagen.

JCS: Een tweet die ik las: ‘Godverdomme, wat slecht dit #jcs’ en ik moet degene gelijk geven. Genante verschijning, met dat vuurwerk, valse noten. nee. Didn’t work for me.

Ciske: Heb het gemist wegens tegenstribbelende verbinding, maar ook geen urge om het terug te kijken.

bodyguard: Heerlijk vocaal geweld, prima uitvoering wat mij betreft. Alleen die opmerking van Frits op het einde was totaal onnodig.

TLK: Aii…. Prachtige muziek, maar had er meer van verwacht.

Grote Drie: ik ben gek op het repertoire, maar hier heb ik me HELAAS ergerend door heen moeten krijgen

Aida: gemist, maar wil het nog wel terugkijken. En inderdaad, die tweet van Wieneke. IN EEN DEUK.

Kiss: Ja, dit was lekker. Had ook niet anders verwacht. Helaas niet de standaard, maar hier kunnen er veel vocaal een voorbeeld aan nemen wat mij betreft.

New musicalstars: Had er meer van verwacht. Natuurlijk het zijn kids etc, maar ik vond het eigenlijk niet zo heel erg goed, en mijn verwachting lag hoger.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 95 ] 29 August 2016 03:04 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2012-08-26

Kiss of the spiderwoman: Marjolein vond ik erg goed! Het nummer van René vond ik wat minder, maar dat lag aan het nummer.
Een duet tussen Alex en René was interessanter geweest
Chaplin: wat een prachtig nummer en mooi hoe Nordim het opbouwde.

A Chorus LIne: DIE DANSER! en erg mooie samenzang.

Dolfje Weerwolfje: als ik 7 was geweest, had ik dit echt fantastisch gevonden en ik werd wakker met het wijsje in m’n hoofd:P

The Lion King: Gaia heeft echt een prachtige uitstraling! Verder was ik er niet helemaal kapot van.

Soldaat: Werkt gewoon niet zo goed voor dit soort evenementen. Wel jammer, want de reprise van als wij niets doen vond ik in de voorstelling echt heel erg mooi, vooral in combinatie met het spel ervoor.

Verder presenteerde Romy echt heel goed! heel natuurlijk en totaal niet geforceerd, ze het mag het van mij zo volgend jaar weer doen.
Oh en het optreden van Tony & Linda was het een uur langer wacht op de trein naar huis meer dan waard 😊

  [ # 96 ] 29 August 2016 03:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Anniek - 29 August 2016 02:34 PM

JCS: Een tweet die ik las: ‘Godverdomme, wat slecht dit #jcs’ en ik moet degene gelijk geven. Genante verschijning, met dat vuurwerk, valse noten. nee. Didn’t work for me.
.

Ben bang dat ik dat was… hahah.

  [ # 97 ] 29 August 2016 03:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Las net dat de microfoons van René en Carolina uitvielen tijdens de stroomstoring, maar dat ze nog wel door hebben gezongen. Op Carolina’s FB een filmpje van de repetities: https://www.facebook.com/carolina.dijkhuizen/videos/1736470603272472/

Overigens miste ik gisteren juist iemand als Chantal, platte humor of niet. “Mister Musical” Frits is al geen improvisatietalent, en van een onervaren presentatrice kun je ook niet verwachten dat die een dergelijk voorval leuk oplost. Ik vond Romy trouwens wel redelijk geforceerd presenteren (hoe mooi ze ook lachte), maar dat zullen de zenuwen zijn geweest.

  [ # 98 ] 29 August 2016 05:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb een beetje al heen en weer zappend gekeken. Sorry maar ik kan Frits écht niet meer verdragen net als die opening die ieder jaar hetzelfde is. Do-re-fokking-mi ? Verzin eens iets nieuws.

Ik vond de kwaliteit zeker beter als voorgaande jaren en positieve uitschieters vond ik Kiss Of The Spiderwoman, A Chorus Line en Chaplin. Ook wel genoten van De Grote Drie al kwam hun optreden in deze setting nog niet echt uit de verf.

Hair vond ik vreselijk en spijt als haren op mijn hoofd dat ik daarvoor al een kaartje heb gekocht. Die vertaling ? Mijn hemel. Maar niet zo verschrikkelijk als Jesus Christ Superstar. Ik zat me alleen maar af te vragen hoe het mogelijk is om zo’n klassieker toch zo te kunnen verneuken.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 99 ] 29 August 2016 05:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Theo - 29 August 2016 05:03 PM

Ik heb een beetje al heen en weer zappend gekeken. Sorry maar ik kan Frits écht niet meer verdragen net als die opening die ieder jaar hetzelfde is. Do-re-fokking-mi ? Verzin eens iets nieuws.

Ik vond de kwaliteit zeker beter als voorgaande jaren en positieve uitschieters vond ik Kiss Of The Spiderwoman, A Chorus Line en Chaplin. Ook wel genoten van De Grote Drie al kwam hun optreden in deze setting nog niet echt uit de verf.

Hair vond ik vreselijk en spijt als haren op mijn hoofd dat ik daarvoor al een kaartje heb gekocht. Die vertaling ? Mijn hemel. Maar niet zo verschrikkelijk als Jesus Christ Superstar. Ik zat me alleen maar af te vragen hoe het mogelijk is om zo’n klassieker toch zo te kunnen verneuken.

En als klap op de vuurpijl mag je voor die verneuking een kaartje van 120 euro [exclusief service kosten] betalen wil je een fatsoenlijke plek hebben… Vond inderdaad die opening ook tenenkrommend. Zo iritant als dat Do Re Mi is, is Frits zelf!

  [ # 100 ] 29 August 2016 05:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

galinda met een ga - 29 August 2016 01:05 PM

Ben ik dan echt de enige die met vochtige ogen weer naar het optreden van Soldaat keek? Hahaha. Ik vond het weer prachtig!

“Als wij niets doen” is wellicht het beste nummer uit de voorstelling. Dus altijd weer een genot om te horen, maar, de uitvoering was bepaald niet vlekkeloos. En de nieuwe Erik…twijfels. Linde overtuigde mij wel als Charlotte.

  [ # 101 ] 29 August 2016 05:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Wie in Soldaat had nou die slis die je de hele tijd tussendoor hoorde? Was dat echt de nieuwe Erik?

  [ # 102 ] 29 August 2016 06:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja ... Vrij irritant

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 103 ] 29 August 2016 06:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

http://musicalsites.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5845:uitmarkt-succes-maar-voor-het-laatst-op-museumplein&catid=9&Itemid=107

Uitmarkt groot succes, voor het laatst op Museumplein

  [ # 104 ] 29 August 2016 08:52 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Dave - 29 August 2016 01:04 PM

The Lion King, rommelig en vals. Solisten niet goed en ensemble zang rete vals. Hier ga ik niet naartoe.

Dat “ensemble” was het ZO! Gospel Choir, volgens mij niet te zien in de show zelf.

  [ # 105 ] 29 August 2016 09:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Zo! is één van de beste koren van Nederland. Maar ja het is live en vermoedelijk weinig geoefend.

Ander optreden afgelopen weekend op de uitmarkt waar ook nog wel het één en het ander op aan te merken was, is het volgende. Maar ik zie haar wel als de volgende Eponine en ook de twee liedjes van Scott Alan kan ze best aan.
https://www.youtube.com/watch?v=wj1REmEYP58

‹ First  < 5 6 7 8 > 
7 of 8