Stanley Burleson 50 jaar: DeLaMar
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

50e verjaardag Stanley Burleson in DeLaMar Theater

Musicalster Stanley Burleson, bekend van hoofdrollen in oa Joe de Musical, Elisabeth, Beauty and the Beast, Evita, La Cage Aux Folles en Miss Saigon, wordt dit najaar 50 en viert dit in het Amsterdamse DeLaMar Theater.

Burleson organiseert speciaal voor zijn verjaardag op 3 oktober een eenmalig concert. Samen met vrienden uit het musical-vak zal hij, met een live band, songs ten gehore brengen die hem na aan het hart liggen. De acteur zal middels diverse verhalen en anekdotes terugblikken op zijn bijna 30-jarige carrière

Het concert is éénmalig te zien op 3 oktober in het DeLaMar Theater.
Voor informatie en tickets : http://www.delamar.nl

  [ # 1 ] 14 September 2016 01:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Gastartiesten 50e verjaardag Stanley Burleson zijn bekend
Musicalster Stanley Burleson, bekend van hoofdrollen in oa Joe de Musical, Elisabeth, Beauty and the Beast, Evita, La Cage Aux Folles en Miss Saigon, wordt dit najaar 50 en viert dit in het Amsterdamse DeLaMar Theater.
Burleson organiseert een eenmalig concert op 3 oktober voor zijn verjaardag. En dit doet hij niet alleen. Speciaal voor zijn verjaardag komen Freek Bartels, René van Kooten, Ivo Chundro en Carolina Dijkhuizen naar Amsterdam om samen met hem op het podium te staan. Versterkt door een live band brengen zij songs die bij Burleson aan het hart liggen. Verder wil de acteur middels diverse verhalen en anekdotes terugblikken op zijn bijna 30-jarige carrière.
Het concert is éénmalig te zien op 3 oktober in het DeLaMar Theater.
Voor informatie en tickets : http://www.delamar.nl

  [ # 2 ] 06 October 2016 07:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Wie is er nog meer geweest? Ik vond het een fantastische avond in ieder geval! Vol leuke anekdotes, mooie liedjes en veel humor!

Stanley is en blijft werkelijk een vakman! Het gemak waarmee hij (nog steeds) danst en zingt en het plezier dat daar nog altijd vanaf straalt vond ik mooi om te zien. Daarnaast kan ik zijn zelfspot ook enorm waarderen. Hij had ergens een valse noot en na afloop van het liedje moest hij daar zelf om lachen en riep iets in de trant van: het kan zo’n mooie noot zijn! Verder enorm gelachen om z’n opmerking over Chaira Borderslee toen hij Carolina aankondige met: “ze is een nagel aan de doodskist van Chaira Borderslee”. Blijkt maar weer dat Chaira echt niet bepaald populair is onder haar (ex-)collega’s

Tony Neef is ook altijd fijn met z’n warme stem. Zijn vertolking van ‘Het dorp’ van Wim Sonneveld was ook deze avond weer voortreffelijk! Ook Ivo Chundro (wat een heerlijke striptease act deed hij), Freek Bartels, Carolina Dijkhuizen en René van Kooten waren subliem.

  [ # 3 ] 08 October 2016 09:48 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2016-08-29

MarronSisters - 06 October 2016 07:45 AM

Wie is er nog meer geweest? Ik vond het een fantastische avond in ieder geval! Vol leuke anekdotes, mooie liedjes en veel humor!

Stanley is en blijft werkelijk een vakman! Het gemak waarmee hij (nog steeds) danst en zingt en het plezier dat daar nog altijd vanaf straalt vond ik mooi om te zien. Daarnaast kan ik zijn zelfspot ook enorm waarderen. Hij had ergens een valse noot en na afloop van het liedje moest hij daar zelf om lachen en riep iets in de trant van: het kan zo’n mooie noot zijn! Verder enorm gelachen om z’n opmerking over Chaira Borderslee toen hij Carolina aankondige met: “ze is een nagel aan de doodskist van Chaira Borderslee”. Blijkt maar weer dat Chaira echt niet bepaald populair is onder haar (ex-)collega’s

Tony Neef is ook altijd fijn met z’n warme stem. Zijn vertolking van ‘Het dorp’ van Wim Sonneveld was ook deze avond weer voortreffelijk! Ook Ivo Chundro (wat een heerlijke striptease act deed hij), Freek Bartels, Carolina Dijkhuizen en René van Kooten waren subliem.

Voor een medewerker van Stage Entertainment, want dat is Stanley, is het behoorlijk onprofessioneel om zulke opmerkingen te maken over ex-personeelsleden van het bedrijf !
Ik zou een behoorlijke klacht indienen als een ex-werkgever zulke rariteiten over mij zou verkondigen.