5 of 9 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Crash met auto in Grease: Jim en Bettina gewond.
  [ # 61 ] 27 February 2007 08:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Zoals het er nu naar uitziet zal de eerste voorstelling komende donderdag weer gespeeld worden..

  [ # 62 ] 27 February 2007 08:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

In het buiteland geeft men ook aandacht voor het ongeluk.

Het auto-ongeluk bij de voorstelling van ‘Grease’, afgelopen zondag in Almere, groeit langzamerhand uit tot wereldnieuws. Gisteren meldde de BBC het in een artikel genaamd ‘Dutch stars hurt in Grease mishap’ en vandaag verscheen op de site van de New York Times een artikel onder de meer komische titel ‘‘Grease’ Car Makes Pit Stop’. Opvallend is dat in het Engelse bericht toeristische informatie over Almere wordt genoemd: ‘Built by the Dutch on flat, reclaimed land to the east of Amsterdam, Almere is only 30 years old.’ Terwijl in Nederland de berichtgeving gedomineerd wordt door de naam Albert Verlinde, hebben de buitenlandse artikelen het meer over de gewonde acteurs en theaterdirecteur Peter Swinkels.

  [ # 63 ] 27 February 2007 09:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hoe erg ik het ook vind, ik moet eerlijk bekennen dat ik mij vandaag ook op een lach heb betrapt toen ik de cartoon vanmorgen in Spits zag staan.
Presentator voor microfoon: “En de prijs voor de meest spectaculaire musical gaat natuurlijk naar…”
*komt auto aan en overrijdt presentator*
“Grease…”

Tja, je moet maar zo denken dat het leven behalve van de direct betrokkenen, gewoon doorgaat…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 64 ] 27 February 2007 10:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2005-05-25

Ik kom net van EHBO-cursus af. De docent waarvan ik les heb is ook verpleegkundige op de ambulance. Hij vertelde dat hij er ook bij is geweest en dat hij Jim bewusteloos heeft gezien en dat hij Jim ook geholpen heeft. Hij had ook iets aan zijn knie hoorde ik van mijn docent en aan zijn hoofd en schouder. Er scheen veel paniek te zijn geweest van in de zaal maar ook vanuit de cast zelf natuurlijk. Best wel heftig was het allemaal terwijl er bij veel mensen het over kwam/komt of dat het niet zo veel was wat er aan de hand was. En natuurlijk het geluk dat het orkest veel verder naar achter zat want anders scheen het helemaal verkeerd te zijn afgelopen. 

Verder vond ik het best wel raar om te horen van je docent van wat er allemaal is gebeurt en wat hij heeft gedaan. Dan is het toch opeens wel heel anders dan dat je het in een krant leest of hoort op de radio. Het is gewoon erg wat er gebeurt is en dat het wereld nieuws is geworden dat verbaast mij wel heel erg eigenlijk. Ik hoop wel dat de show weer snel door kan gaan en dat iedereen er goed boven op komt natuurlijk.

   Handtekening   

kijk nu ook op: http://www.freewebs.com/shirley2701
📣

  [ # 65 ] 27 February 2007 11:57 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2005-07-26

[quote author=“shirley1991”]De docent waarvan ik les heb is ook verpleegkundige op de ambulance. Hij vertelde dat hij er ook bij is geweest en dat hij Jim bewusteloos heeft gezien en dat hij Jim ook geholpen heeft. Hij had ook iets aan zijn knie hoorde ik van mijn docent en aan zijn hoofd en schouder.

Nou, ik ben zelf ook verpleegkundige, maar ik kan me één deel van mijn eed van Hippocrates herrineren:

Gij zal beroepsinhoudelijke, pricacygevoelige en persoonsgebonden situaties niet prijsgeven voor derden…

Ik geloof niet dat je EHBO leraar die zo nodig een verpleegkundige is zich lekker houd aan zijn BEROEPSGEHEIM!

  [ # 66 ] 28 February 2007 12:03 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hmmm, ik denk dat hij de eed ff was vergeten 😛
Je mag dat idd niet vertellen aan derden!
Maar goed, het is idd wel heel anders als je dat van een docent hoort.
Al mag het niet 😛

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 67 ] 28 February 2007 12:19 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Nou, ik ben zelf ook verpleegkundige, maar ik kan me één deel van mijn eed van Hippocrates herrineren:

Gij zal beroepsinhoudelijke, pricacygevoelige en persoonsgebonden situaties niet prijsgeven voor derden…

Tja ik weet dat het officeel hoort! Maar kom op het was al zo uitgelekt door de pers! Kijk als er nou nieuwe feiten op tafel zijn gekomen ala, ik ben zelf net zoals jou bijna gediplomeerd en ik weet dat niet hoort. Maar ik kan hier niet zo’n punt van maken!

Ik geloof niet dat je EHBO leraar die zo nodig een verpleegkundige is zich lekker houd aan zijn BEROEPSGEHEIM!

Je bent nog niet eens volledig verpleegkundige! 😉 Dat ben je al je diploma hebt! Maar dat ter zijde! Tuurlijk heb je nu ook je beroepsgeheim, en ik hou mij daar keurig aan! Maar ik vind dit een beetje overtrokken reactie van je John! Hoe uitgemeten is het niet in de pers? Voor mij zijn de verhalen die de ehbo docent gaf aan haar, geen nieuwe of schokkende medicische feiten die de buitenwereld nog niet wist..

  [ # 68 ] 28 February 2007 12:39 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb me gisteren verbaasd over het volgende stuk op internet:

Hoofdrolspelers musical Grease gewond
Uitgegeven op maandag 26 februari 2007 om 08:38:31        

(Novum) - Jim Bakkum en Bettina Holwerda zijn zondag gewond geraakt tijdens de voorstelling van de musical ‘Grease’ in de schouwburg in Almere. De auto waarmee het tweetal in de show opkomt belandde in de orkestbak. De oorzaak is nog onbekend.
Hoofdrolspelers musical Grease gewond
Jim heeft een zware herenschudding opgelopen en Bettina een gebroken pols. In de orkestbak raakte niemand gewond vertelt producent Albert Verlinde maandag in de radioshow op 538 van Edwin Evers.
De musical ‘Grease’ staat vanaf dinsdag tot en met zondag 4 maart in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Mogelijk gaan deze voorstellingen gewoon door. Volgens Verlinde wordt dan gebruik gemaakt van de vervangers van Jim en Bettina.
[Copyright 2007, Novum]

Regel uw uitvaart ruim van te voren en KLIK HIER

Ze weten ook wel hoe ze de reclame onder de nieuwsberichten moeten brengen he!

Regel uw uitvaart ruim van te voren en KLIK HIER

Kom aan, ze zijn niet dood :?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 69 ] 28 February 2007 12:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Okay, vreeeemde reclame daaronder, idd!
Zou het expres zijn, of per ongeluk?
Ik denk eigenlijk wel expres…..

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 70 ] 28 February 2007 06:48 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

William heeft op zijn site uitleg gegeven.

Hij is idd de orkestbak ingesprongen, samen met Hein en enkele technici. De auto is toen met 10 man opgetild, Jim was bij en vroeg alleen maar wat er aan de hand was en of hij bij hem wilde blijven. Bettina is van hem weggehouden, William mocht er eigenlijk ook niet bij zijn.

Brrrr….

  [ # 71 ] 28 February 2007 02:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“Veertje”]Okay, vreeeemde reclame daaronder, idd!
Zou het expres zijn, of per ongeluk?
Ik denk eigenlijk wel expres…..

Naja, bij X-factor kwamen ook steeds van die rexona sprays in beeld op vage momenten 😉. Alhoewel dit wel stommer is hoor.

  [ # 72 ] 28 February 2007 07:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Updates Grease:
- de show gaat morgen weer van start (met understudies)
- de auto zal wel op het toneel staan (dus wss niet rijden maak ik daar uit op)

bron: RTL Boulevard

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 73 ] 28 February 2007 07:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Zap net langs Shownieuws. Ging over Grease. Zie je die presentatrice met een glimlach de autocue lezen dat Jim en Bettina niet meer spelen en dat Bettina naast een gebroken pols ook haar hand op 7 plaatsen gebroken heeft. Een beetje inleving in je onderwerp zou Shownieuws goed doen.

  [ # 74 ] 28 February 2007 08:27 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  206
Geregistreerd  2004-08-20

Zeker dezelfde presentatrice die maandag gezellig voor het huis van Jim stond??  :roll:

  [ # 75 ] 28 February 2007 08:29 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Ik weet zeker dat Victor Brand het anders had gedaan.

Ja Roos, het was dezelfde presentatrice die voor het huis van Jim stond.

Veronique

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 9