8 of 14 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Carlo in Les Mis?
  [ # 106 ] 16 April 2007 02:58 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2006-02-01

[quote author=“melise”]Totaal geen verrassingen meer in musical land,
het is net of Joop denkt, Bn ers Cast trekt mensen of ze kunnen acteren/zingen ,of dansen maakt niet uit, gaat om geld en bezoekers aantallen. En dat haalt hij toch wel binnen.Maar toch lijkt het al of er minder musical bezoekers komen bij grote producties zou nederland dan een beetje musical verzadigd raken?

:lol:  :shock:  :?

Op deze manier krijgt Joop iedereen die naar Les Mis zou willen,,,, dus NIET naar Les Mis. Paul de Leeuw zal wel te duur zijn geweest om zijn glansrol opnieuw te doen.

Word hoog tijd, dat op voorhand al de speeldata van de understudies bekend zijn, wil niet het risico lopen na Lumiere om weeeeeeeeeer tegen een uitvergroting van Carlo himself an te moeten kijken.

Als ze dan zo dol zijn op La Boshardt bij Stage-entertainment, geef m dan lekker een eigen theatershow.

Ik had me onwijs verheugd op de return of the Great Les Mis, maar nu hang ik kotsend boven de plee.

  [ # 107 ] 16 April 2007 03:06 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2006-02-01

[quote author=“Luna24”]En wat blijft er over van het auditiecriterium: “Sterk geschoolde zanger”  :?:

Auditiecriteriums bestaan alleen in advertenties. Het is bekend dat er wordt gecast op wie ze willen casten.

Bij Cats was het Criterium dat het nieuw talent moest zijn, en Voila de priciples zijn allemaal BN’rs of Stage-entertainment incrowds.

The Wiz moest MultiCultureel, en Voila…..... BN’ers, Stage-entertainment incrowds en Blanken.

  [ # 108 ] 16 April 2007 03:20 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2006-02-01

[quote author=“Jean-Paul”]Leuk ik ben benieuwd.
in BATB vond ik het hem ook zeer goed doen als Lumiere.

Ik snap eigenlijk niet al die ophef hier, we hebben geen seconde van hem gezien als Thenadier(althans ik niet) en hij word al afgefikt tot op het bot.
Zo geef je iemand nooit een eerlijke kans naar mijn mening, en heb je al indirect je vooroordeel al klaar.

Ik vond hem ronduit walchelijk als Lumiere, hoe hij er een one-man-show van maakte. Carlo was Top in Telekids en daarna hield het op. Hij heeft de mazzel dat ie nog steeds op de buis is, dus BN-er is. Mevrouw Boshardt is een Presentator met een eigen stijl waar je van houd of niet.

In dit geval heb ik graag mijn vooroordeel klaar, net als velen met mij: Hoe mooi en adembenemend de hele NL-produktie van Beauty and the Beast ook was, Carlo maakte er een one-man-show van.

Met dat in m’n achterhoofd, en een meeeeeega gebrek aan goede zang en acteerkwaliteiten, weet ik zeker dat ie datzefde kunstje gaat flikken met Thenardier, ik heb nu al medelijden met mdm Thenardier, wie dat ook moge worden stuntcastingtechnisch (Irene zal een leuke optie zijn…....DÛH)

  [ # 109 ] 16 April 2007 08:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-11-10

Stel nou even dat Carlo het straks hartstikke goed doet… Gaat dan iedereen die hier zo schuimbekkend reageert dan ook netjes zijn of haar ongelijk toegeven? Of gillen jullie elkaar alleen maar een beetje na, omdat dat de meest populaire reactie van het moment is?

Ik sluit me dan ook aan bij de eerdere reactie van Jean Paul. Dat het misschien een goed idee is om Carlo eerst even de kans te geven, aangezien we nog niets gezien hebben van zijn versie van Thenadier.

Even voor de duidelijkheid Ik ben absoluut geen blinde fan van Carlo, ik vindt écht niet alles leuk alleen omdat Carlo het doet, maar al die negativiteit vind ik wel heel erg overdreven!

  [ # 110 ] 16 April 2007 08:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“AuntieNoxie”]Stel nou even dat Carlo het straks hartstikke goed doet… Gaat dan iedereen die hier zo schuimbekkend reageert dan ook netjes zijn of haar ongelijk toegeven? Of gillen jullie elkaar alleen maar een beetje na, omdat dat de meest populaire reactie van het moment is?

Mensen die een hekel hebben aan een bepaalde persoon zullen zijn optreden nooit als hardstikke goed ervaren en hebben dus ook niets toe te geven.

Laten we hopen op een creatief team met visie, dat de zweep erover heen gooit, en elke “Carlo”-oprisping corrigeert. Wie weet zal hij dan net als Paul de Leeuw nu kan ook echt een rol spelen. De keus is gemaakt; we kunnen nu slechts hopen.

  [ # 111 ] 16 April 2007 10:49 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

De keus is gemaakt; we kunnen nu slechts hopen.

en die keus zal toch echt ergens op gebaseerd zijn lijkt mij :?:

geef hem een kans….....

en zijn reactie gisteren vond ik mooi om te zien, totaal overdonderd en nog niet eens echt beseffend dat hij die rol had….......kortom, hij was er absoluut niet zeker van, zoals sommige denken

  [ # 112 ] 16 April 2007 11:23 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hij zal ook zeker die kans krijgen. Ik ben persoonlijk niet zijn grootste fan maar ik hoop wel dat hij er iets beters van gaat maken dan bij BATB. Ik vind Carlo prima op tv, daar heeft hij echt feeling voor, maar bij BATB had ik echt het gevoel dat ik naar Carlo zat te kijken en niet naar een Lumiere. Ik kon er gewoon niet door heen kijken. Bij SNF had ik daar veel minder ‘last’ van maar DJ Monty is natuurlijk een heel ander type om te spelen. Daar maakt het niet zo heel veel uit als je daar ‘veel Carlo’ (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) doorheen gooit.

Maar goed, hij heeft de rol gekregen. Carlo zal ongetwijfeld op de hoogte zijn van wat er over hem gezegd wordt op de diverse fora dus weet ook wel waar volgens de liefhebbers de ‘knelpunten’ zitten.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 113 ] 16 April 2007 11:32 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Allereerst Carlo gefeliciteerd! Dat heb ik eerlijk gezegd nog niemand hier “horen” zeggen. Ik gun iedereen de rol die hij/zij graag wil hebben. Ik ben absoluut geen fan van Carlo en mijn voorpret is nu eigenlijk wel een beetj bedorven. Als ik iemand niet in die rol had willen zien is het Carlo. Maar misschien moet ik mijn mening bijstellen als ik hem heb gezien in Les Mis. Ik kan me niet voorstellen dat hij een goede Thenardier gaat neerzetten, maar ik gun iedereen het voordeel van de twijfel. Is live en Cooking Life? Dan probeer ik een kaartje voor de zondagmiddag te krijgen. Misschien de tweede keer als ik zou gaan met Carlo, dan kan ik ook goed vergelijken. Ik hoop dat de rest van de namen die bekend gaan worden mijn plezier niet verder gaan bederven. Celine Purcell is toch de enige andere bekende naam?

Judith

  [ # 114 ] 16 April 2007 12:14 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“Judith”]Allereerst Carlo gefeliciteerd! Dat heb ik eerlijk gezegd nog niemand hier “horen” zeggen. Ik gun iedereen de rol die hij/zij graag wil hebben. Ik ben absoluut geen fan van Carlo en mijn voorpret is nu eigenlijk wel een beetj bedorven. Als ik iemand niet in die rol had willen zien is het Carlo. Maar misschien moet ik mijn mening bijstellen als ik hem heb gezien in Les Mis. Ik kan me niet voorstellen dat hij een goede Thenardier gaat neerzetten, maar ik gun iedereen het voordeel van de twijfel. Is live en Cooking Life? Dan probeer ik een kaartje voor de zondagmiddag te krijgen. Misschien de tweede keer als ik zou gaan met Carlo, dan kan ik ook goed vergelijken. Ik hoop dat de rest van de namen die bekend gaan worden mijn plezier niet verder gaan bederven. Celine Purcell is toch de enige andere bekende naam?

Judith

Er zijn nog 2 namen bekend: Hilke Bierman (Alleen op de wereld,Wat zien ik) en Marcel Visscher. (3M,Cats).  Ze zijn gecast voor het ensemble. Ik weet van Hilke dat zij Us word van Madame Thenardier. Ik ben benieuwd wie eerste cast hiervan word en wie een koppel met Carlo mag gaan vormen.

  [ # 115 ] 16 April 2007 02:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

[quote author=“Judith”]Is live en Cooking Life? Dan probeer ik een kaartje voor de zondagmiddag te krijgen. Misschien de tweede keer als ik zou gaan met Carlo, dan kan ik ook goed vergelijken.
Judith

Ja, Life & Cooking is live! ( 😉 )
Ik denk dan ook niet dat hij de matinee van zondag zou kunnen spelen… Life & Cooking begint namelijk al om 16:45.

  [ # 116 ] 16 April 2007 02:46 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2004-08-09

ff offtopic

[quote author=“Marilena”]
Maar goed, hij heeft de rol gekregen. Carlo zal ongetwijfeld op de hoogte zijn van wat er over hem gezegd wordt op de diverse fora dus weet ook wel waar volgens de liefhebbers de ‘knelpunten’ zitten.

Wat is een liefhebber van musicals??
Iemand die zonder ook maar 1 seconde gezien heeft van een acteur hem afbrand tot op het bot??
Iemand die niet openstaat voor vernieuwing??
Iemand die bepaalt waar de “knelpunten"zitten??

Het forum op musicalworld.nl begint steeds meer een afzeik forum te worden.
Ik ben dan wel geen regelmatige poster, maar ik merk wel dat er steeds meer en meer een vooroordeel word geveld van een show/acteur wat op niks gebaseerd is.

Wat AuntieNoxie schreef is misschien wel waar.
Iedereen gilt hier elkaar maar na.
En iedereen denkt dat hij er verstand van heeft omdat ze een “liefhebber” zijn van het genre.
Een mooie voorbeeld van het napraten is toch wel de volgende kreet die regelmatig voorbij kwam/gaat komen:

“Carlo was in BATB ook niet goed, dus is hij ook niet goed voor Les Miserables.”

Ehm hallo….wakker worden leden van musicalworld.nl
Wat was er niet goed aan zijn performance in BATB?
Zover ik het me kan herinneren zette hij Lumiere neer zoals hij ook in de tekenfilm is, namelijk net over de top,uitbundig,extravagant,flamboyant.

Mensen prikken niet door de mens/performer Carlo heen, want hoe is Carlo op televisie???
Precies, over de top,uitbundig,extravagant,flamboyant.
Goh…hmmm ook de karaktertrekjes van Lumiere.
Jammer dat de zogenaamde “liefhebbers” dit niet gezien hebben.
Misschien hebben de “liefhebbers” wel teveel musicals gezien, en zijn ze misschien wel blind geworden voor een performance.

Misschien worden er in de toekomst wel geen kaarten meer verloot hier door welke producent dan ook, omdat dit een afzeik-forum (aan het worden) is.
Mijn tip voor de “liefhebbers”
Denk eens over het volgende na:

“In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.”

  [ # 117 ] 16 April 2007 02:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

hey hey,

Ik heb het ook al eerder aangegeven en ik ben er ook helemaal mee eens wat je zegt. Niemand mag hier zijn mening geven en alles is verkeerd. Er is weinig positiefs te horen over shows over personen. Zo kan ik me bijvoorbeeld ook ergeren aan het topic over de premiere van Tarzan. Eerst is iedereen boos dat er geen kaarten voor premieres weggeven worden en nu is iedereen weer boos dat er niet genoeg kaarten zijn voor familie van de cast. Wat wil je dan denk ik.

Zo inderdaad ook over Carlo. Als Lumiere deed hij het absoluut niet slecht. Neemt niet weg dat mijn persoonlijke favoriet Derek Blok was. Carlo zette de rol gewoon goed neer en het merendeel van het publiek heeft hiervan genoten. Hoe hij straks is als Thernadier? Geen idee! Ik laat het op me afkomen en dan zal ik mijn mening weergeven.

Greetz!

  [ # 118 ] 16 April 2007 02:54 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Wat is een liefhebber van musicals??
Iemand die zonder ook maar 1 seconde gezien heeft van een acteur hem afbrand tot op het bot??
Iemand die niet openstaat voor vernieuwing??
Iemand die bepaalt waar de “knelpunten"zitten??

Het forum op musicalworld.nl begint steeds meer een afzeik forum te worden.
Ik ben dan wel geen regelmatige poster, maar ik merk wel dat er steeds meer en meer een vooroordeel word geveld van een show/acteur wat op niks gebaseerd is.

Wat AuntieNoxie schreef is misschien wel waar.
Iedereen gilt hier elkaar maar na.
En iedereen denkt dat hij er verstand van heeft omdat ze een “liefhebber” zijn van het genre.
Een mooie voorbeeld van het napraten is toch wel de volgende kreet die regelmatig voorbij kwam/gaat komen:

“Carlo was in BATB ook niet goed, dus is hij ook niet goed voor Les Miserables.”

Ehm hallo….wakker worden leden van musicalworld.nl
Wat was er niet goed aan zijn performance in BATB?
Zover ik het me kan herinneren zette hij Lumiere neer zoals hij ook in de tekenfilm is, namelijk net over de top,uitbundig,extravagant,flamboyant.

Mensen prikken niet door de mens/performer Carlo heen, want hoe is Carlo op televisie???
Precies, over de top,uitbundig,extravagant,flamboyant.
Goh…hmmm ook de karaktertrekjes van Lumiere.
Jammer dat de zogenaamde “liefhebbers” dit niet gezien hebben.
Misschien hebben de “liefhebbers” wel teveel musicals gezien, en zijn ze misschien wel blind geworden voor een performance.

Misschien worden er in de toekomst wel geen kaarten meer verloot hier door welke producent dan ook, omdat dit een afzeik-forum (aan het worden) is.
Mijn tip voor de “liefhebbers”
Denk eens over het volgende na:

“In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.”


Ik vind dit nogal een beetje aanval op musicalworld. Ik ben nu al jaren toevallig wel tot het groepje vast bezoekers gaan behoren van deze site en ik vind dat je absoluut niet gelijk hebt.

Ik denk dat het feit hier ligt dat mensen misschien wat kritischer zijn dan de gemiddelde theaterbezoeker en terecht! Moeten wij maar klakkeloos enthousiast worden als Joop van den Ende producties weer met een sterrencast wil komen.

Ik beoordeel Carlo pas als ik hem gezien heb, maar wat mij keer op keer steekt, is het feit dat er in Nederland zoveel talent zit MET een opleiding voor musicalacteur, maar helaas niet aan de bak komen omdat de PR machine van Joop maar zo hard moet draaien met een bekende namen. Ik denk dat daar mening mens overvalt!

Als persoon word Carlo niet afgekraakt, maar op zijn houding die hij aanneemt krijgt hij kritiek. Door leuke bekken te trekken, breng je helaas geen diepgang in een rol.

  [ # 119 ] 16 April 2007 03:14 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2004-08-09

[quote author=“Nieluhs”]
Ik vind dit nogal een beetje aanval op musicalworld. Ik ben nu al jaren toevallig wel tot het groepje vast bezoekers gaan behoren van deze site en ik vind dat je absoluut niet gelijk hebt.

Ik denk dat het feit hier ligt dat mensen misschien wat kritischer zijn dan de gemiddelde theaterbezoeker en terecht! Moeten wij maar klakkeloos enthousiast worden als Joop van den Ende producties weer met een sterrencast wil komen.

Ik beoordeel Carlo pas als ik hem gezien heb, maar wat mij keer op keer steekt, is het feit dat er in Nederland zoveel talent zit MET een opleiding voor musicalacteur, maar helaas niet aan de bak komen omdat de PR machine van Joop maar zo hard moet draaien met een bekende namen. Ik denk dat daar mening mens overvalt!

Als persoon word Carlo niet afgekraakt, maar op zijn houding die hij aanneemt krijgt hij kritiek. Door leuke bekken te trekken, breng je helaas geen diepgang in een rol.

Dat het indirect een “aanval” is op musicalworld.nl snap ik eventjes niet…verklaar je nader.

Nee niemand hoeft klakkeloos enthousiast te worden.
Het gebeurd eerder andersom hier op het forum.
Iedereen praat elkaar na, en heeft al een mening klaarstaan op het moment dat er ook maar iets bekend is van een cast.
En laten we eerlijk wezen, als jij je eigen geld steekt in een miljoenenproductie, dan wil je toch ook zekerheid dat er centjes terugkomen??
Voor nieuw talent hebben ze een uitvinding..namelijk ensemble.

Carlo die niet afgekraakt word in dit topic??
Dan moet je de berichten nog maar eens goed lezen.

  [ # 120 ] 16 April 2007 03:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik voel het gelukkig niet zozeer als ‘aanval op Musicalworld’. Maar om de discussie over Carlo niet af te breken lijkt het me handiger dat als er behoefte is om te praten over MW om daar een apart topic over te openen.

Naar mijn idee worden de meningen vaak wel goed onderbouwd. Ok, ik geef toe dat ik zelf in dit topic ook niet altijd heb nagedacht over wat ik neergezet heb en dat mijn persoonlijke mening/gevoel de overhand had. En dat is mijn ‘fout’ in dit topic geweest (als beheerder zou ik beter moeten weten… :oops:  :oops: ). Maar er zijn ook mensen die hun mening wel onderbouwd hebben en gekeken hebben naar wat er vooraf over de rol gezegd werd (hoe deze ingevuld zou gaan worden) en hoe het resulaat was. Ik heb wel aangegeven dat mijn mening aan deze onderbouwde opmerkingen ten grondslag lagen.

Maar nogmaals het verzoek om ontopic te blijven en discussies over beleid te voeren in “Over Musicalworld”.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 14