[quote author=“Jean-Paul”]ff offtopic
[quote author=“Marilena”]
Maar goed, hij heeft de rol gekregen. Carlo zal ongetwijfeld op de hoogte zijn van wat er over hem gezegd wordt op de diverse fora dus weet ook wel waar volgens de liefhebbers de ‘knelpunten’ zitten.
Wat is een liefhebber van musicals??
Iemand die zonder ook maar 1 seconde gezien heeft van een acteur hem afbrand tot op het bot??
Iemand die niet openstaat voor vernieuwing??
Iemand die bepaalt waar de “knelpunten"zitten??
Het forum op musicalworld.nl begint steeds meer een afzeik forum te worden.
Ik ben dan wel geen regelmatige poster, maar ik merk wel dat er steeds meer en meer een vooroordeel word geveld van een show/acteur wat op niks gebaseerd is.
Wat AuntieNoxie schreef is misschien wel waar.
Iedereen gilt hier elkaar maar na.
En iedereen denkt dat hij er verstand van heeft omdat ze een “liefhebber” zijn van het genre.
Een mooie voorbeeld van het napraten is toch wel de volgende kreet die regelmatig voorbij kwam/gaat komen:
“Carlo was in BATB ook niet goed, dus is hij ook niet goed voor Les Miserables.”
Ehm hallo….wakker worden leden van musicalworld.nl
Wat was er niet goed aan zijn performance in BATB?
Zover ik het me kan herinneren zette hij Lumiere neer zoals hij ook in de tekenfilm is, namelijk net over de top,uitbundig,extravagant,flamboyant.
Mensen prikken niet door de mens/performer Carlo heen, want hoe is Carlo op televisie???
Precies, over de top,uitbundig,extravagant,flamboyant.
Goh…hmmm ook de karaktertrekjes van Lumiere.
Jammer dat de zogenaamde “liefhebbers” dit niet gezien hebben.
Misschien hebben de “liefhebbers” wel teveel musicals gezien, en zijn ze misschien wel blind geworden voor een performance.
Misschien worden er in de toekomst wel geen kaarten meer verloot hier door welke producent dan ook, omdat dit een afzeik-forum (aan het worden) is.
Mijn tip voor de “liefhebbers”
Denk eens over het volgende na:
“In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.”
Ik ben het hier helemaal mee eens(ook met Palex trouwens). Ik zit me ook vaak dood te ergeren hier op het forum aan die ``kenners``die een oordeel geven over een persoon terwijl ze diegene nog niet aan het werk hebben gezien in de desbetreffende productie, als het je niet aanstaat GA DAN NIET!!!
Het bericht wat Palex plaatste over de vrijkaarten voor Tarzan ben ik het ook helemaal mee eens. Het is absoluut geen verplichting voor de producent om die vrijkaarten weg te geven(goeie wil!) dus geniet ervan en zeik niet.
In dat opzicht kan Musicalworld een voorbeeld nemen aan de concurent Musicalfan.net.
@Nielush:
Dat je niet blij bent met bepaalde castingskeuzes is uiteraard een kwestie van persoonlijke smaak, maar waarom dan dat neersabelen van mensen? In het verleden was ook zowat het halve forum negatief over Jamai in de musical en nu zijn het (bijna) louter positieve reacties.
Bij een productie van Joop van den Ende theaterproducties kan je verwachten dat ze grote bekende namen casten in producties maar dat wil absoluut niet zeggen dat de gecaste personen geen kwaliteiten hebben, reken maar dat Sir Cameron Mackintosh Carlo heeft zien auditeren en zijn goedkeuring heeft gegeven.
Tuurlijk is het jammer dat er veel talenten rondlopen die (nog) niet de kans hebben gekregen om zich te bewijzen maar dat is nou eenmaal de commercie. Stage Entertainment maakt shows voor ``het grote publiek`` en geeft die dan ook wat het publiek verwacht van hun producties.
En mocht je dat allemaal niet aanstaan dan kan je altijd nog naar producties gaan kijken van kleinere producenten.
Groet,
Danny