8 of 13 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 106 ] 13 June 2007 01:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04


Snappen jullie dat nou? Hoe iemand die zo goed kan performen er zo sullig op een foto kan uitzien.

Ik ga half oktober naar Londen (hoi hoi) en heb kaartjes gereserveerd voor Joseph. Ben zo benieuwd hoe Lee in het echt zal zijn (ervanuitgaande dat wij geen understudy krijgen).

  [ # 107 ] 13 June 2007 11:37 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

bobbie - 13 June 2007 01:06 AM


Snappen jullie dat nou? Hoe iemand die zo goed kan performen er zo sullig op een foto kan uitzien.

Ik ga half oktober naar Londen (hoi hoi) en heb kaartjes gereserveerd voor Joseph. Ben zo benieuwd hoe Lee in het echt zal zijn (ervanuitgaande dat wij geen understudy krijgen).


hahahaha, je hebt wel gelijk. Hij zag er tijdens zijn optredens veel beter uit! Misschien was dit na de ontlading van het winnen gemaakt?

Veel plezier alvast in Londen 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 108 ] 14 June 2007 01:53 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Volgens mij is dat bij Lee erop of eronder, maar ja…sta daar maar eens met je gele beertje 😄
(de videoclip die bij de single hoort is afgelopen zondag opgenomen, misschien ligt het daaraan :nerd:  :moe: )

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 109 ] 14 June 2007 02:48 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

@bianca18: dankje.  Het is al weer zo’n 15 jaar geleden dat ik er geweest ben. En natuurlijk zal ik melden wat ik van de musical vond. (ala John Barrowman hoop ik op FANTASTIC, FANTASTIC, FANTASTIC)

@kiepkantel: ach ja dan sta je daar. Wat voor andere keus heb je dan ... Ik zie toch vooral opluchting en moeheid in zijn gezicht. En dan mag hij 1 dag uitrusten (not! want de hele wereld wil je feliciteren en moet je ook nog een videoclip opnemen) en ga je vijf weken repeteren ipv zes omdat de tv-show was verlengd. Ga er maar aanstaan. Gelukkig kent hij de liedjes al.

[ Gewijzigd: 14 June 2007 03:00 AM by bobbie ]
  [ # 110 ] 16 June 2007 10:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Daniel Boys is gecast als Anthony in de aanstaande concertante uitvoering van Sondheims’ Sweeney Todd in de Royal Festival Hall op 5, 6 en 7 juli. Met klinkende namen als Bryn Terfel in de titelrol, Maria Friedman, Daniel Evans en Philip Quast is de verleiding erg groot om naar Londen te gaan vooral omdat er nog kaarten zijn… Dilemma 😊

Info http://www.southbankcentre.co.uk

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 111 ] 16 June 2007 12:23 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

eastwick - 16 June 2007 10:53 AM

Daniel Boys is gecast als Anthony in de aanstaande concertante uitvoering van Sondheims’ Sweeney Todd in de Royal Festival Hall op 5, 6 en 7 juli. Met klinkende namen als Bryn Terfel in de titelrol, Maria Friedman, Daniel Evans en Philip Quast is de verleiding erg groot om naar Londen te gaan vooral omdat er nog kaarten zijn… Dilemma 😊

Info http://www.southbankcentre.co.uk

Wat leuk!  Ik begreep dat hij de maandag na zijn laatste ‘Joseph-aflevering’ al een nieuwe auditie had.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 112 ] 16 June 2007 04:40 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 16 June 2007 12:23 PM

[Wat leuk!  Ik begreep dat hij de maandag na zijn laatste ‘Joseph-aflevering’ al een nieuwe auditie had.

Waar heb je dat nieuwtje vandaan?

  [ # 113 ] 16 June 2007 07:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 16 June 2007 04:40 PM
Kiepkantel - 16 June 2007 12:23 PM

[Wat leuk!  Ik begreep dat hij de maandag na zijn laatste ‘Joseph-aflevering’ al een nieuwe auditie had.

Waar heb je dat nieuwtje vandaan?

Voor de maandag heb ik geen keiharde bewijzen :ohoh: , maar ik weet zeker dat dat genoemd werd in een op die dinsdag opgenomen televisie/internet interview.

In deze interviews:
http://www.digitalspy.co.uk/realitytv/a58131/any-dream-will-do-daniel-boys.html
http://www.thestage.co.uk/tvtoday/2007/05/daniel_boys_more_mr_nice_guy.php

gaat het wel over een hele drukke vrije week 😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 114 ] 16 June 2007 09:19 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

@kiepkantel: dank voor de links, met name het interview in the stage biedt een mooi kijkje achter de schermen. Ben benieuwd in welk lang lopend project hij terecht zal komen.

Las op het forum van Whatson stage dat hij een Panto zou gaan doen rond de kersttijd, maar heb dat nergens bevestigd kunnen vinden. Dus volgens mij is dit een van die vele vage roddels.

  [ # 115 ] 16 June 2007 11:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Dat heb ik weer, enige tijd geleden zit ik op een doodsaaie zaterdagavond (er was zoals gewoonlijk niets leuk op de nl televisie) een beetje zappen en besluit eens te kijken of de bbc zenders iets hebben en wat zie ik any dream will do, nieuwsgierig blijf ik kijken. Al snel word het me duidelijk dat ik al heel wat afleveringen heb gemist. Vanaf het eerste moment ben ik zoals vele hier voor Lee, Keith vind ik heel goed maar iets aan hem iriteert me vreselijk, Lewis vind ik opzich goed maar niet goed genoeg voor de rol van joseph en hij is te jong.

Tot mijn grote verbazing won Lee in de finale, iets wat ik niet meer gewend was angezien hier in Nederland meestal niet de beste wint. Kortom ik ben het eens met de keus van de engelsen. Wel een beetje jammer dat ik al zoveel afleveringen heb gemist.

  [ # 116 ] 16 June 2007 11:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

ikkuh - 16 June 2007 11:05 PM

Wel een beetje jammer dat ik al zoveel afleveringen heb gemist.

En er komen ook geen nieuwe bij :sad: .
Ben er nog niet uit of ik een volgende auditie show weer zo intensief ga volgen. Het moet ergens klikken. Voor mij was het Lee met You had a bad day. Perfect gezongen eindigend met een kus.  :ohoh: https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=F-kgx5er4C4

Voor mij zit de kracht in het feit dat hij zingt: “you had a bad day” maar bedoelt: “you just had a bad day”. En het is zo makkelijk om hierin door te schieten, en dan volledig mis te gaan. Dat dat niet gebeurt, is volgens mij de kracht van Lee Mead.

  [ # 117 ] 17 June 2007 12:41 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 16 June 2007 11:23 PM

Voor mij zit de kracht in het feit dat hij zingt: “you had a bad day” maar bedoelt: “you just had a bad day”. En het is zo makkelijk om hierin door te schieten, en dan volledig mis te gaan. Dat dat niet gebeurt, is volgens mij de kracht van Lee Mead.

Dat was het grote genieten bij Lee; Hij zong niet, hij speelde.

Niet om heel erg vervelend te doen maar hoe zou je dit liedje anders kunnen interpreteren en wat bedoel je precies met doorschieten ?  😄

 

Over de panto:  John Barrowman gaat Alladin doen dit jaar:

http://www.gallifreyone.com/cgi-bin/viewnews.cgi?id=EElEupukVEqZTIdTHZ&tmpl=newsrss&style=feedstyle

[ Gewijzigd: 17 June 2007 12:58 AM by Kiepkantel ]
   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 118 ] 17 June 2007 07:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Gisteravond was Lee Mead nogmaals zingend te bewonderen op BBC 1 om 21.00 tijdens de National Lottery. Iemand gezien?

Skye.

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 119 ] 17 June 2007 07:27 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja heb ik gezien… Maar vond het eerlijk gezegd niet zo sterk. En wie verzint het om een groepje vrouwen de backing vocals van kinderen te laten playbacken ?

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 120 ] 17 June 2007 01:13 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 17 June 2007 12:41 AM

Dat was het grote genieten bij Lee; Hij zong niet, hij speelde.

Niet om heel erg vervelend te doen maar hoe zou je dit liedje anders kunnen interpreteren en wat bedoel je precies met doorschieten ?  😄

Het hele nummer door heb ik het gevoel dat hij onwijs kwaad is, en zich loopt op te winden, maar zich nog inhoudt. En dan op het eind, als je de grote ontlading verwacht, dan eindigt hij, voor mij toch nog onverwachts, heel mooi zacht.

Wat ik met doorschieten bedoel is als je dergelijke instructies aan bijv. Ben zou geven, dan zou je een gezicht en lichaam zien dat ontzettend aan het werk is, en het veel groter presenteren dan functioneel is. Waardoor het aan kracht zou inboeten.

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 13