6 of 9 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
TARZAN in Scheveningen…verslag(en)
  [ # 76 ] 05 April 2007 03:32 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“irisr”]Ik heb ook gewonnen! maar er staat toch in de mail wie weet kan je NA de premiere gratis naar Tarzan!
:roll:  Ik las het eerst ook verkeerd en dacht dat we misschien kaarten dan kregen voor de premiere zelf, Maar als dat zo was hadden ze er ook wel bijgeschreven dat je gala kleding aan moet ofzo.

Ja maar we baseren ons hier op eerdere acties 😉.
Bij My Fair Lady & BatB was ‘t oorspronkelijk ook alleen de bedoeling om bij de rode loper te staan, maar toen mocht iedereen uiteindelijk ook nog de zaal in.

  [ # 77 ] 05 April 2007 03:32 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Dat weten we. Maar iemand schreef dat bij de actie van My Fair Lady de winnaars wel de zaal in konden (of dat van tevoren aangekondigd was, weet ik niet).

  [ # 78 ] 05 April 2007 03:33 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Scabbers”]Dat weten we. Maar iemand schreef dat bij de actie van My Fair Lady de winnaars wel de zaal in konden (of dat van tevoren aangekondigd was, weet ik niet).

dat werd toen iets later bekend, maar nog wel voor de premiere zelf.

  [ # 79 ] 05 April 2007 05:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“IngeG”][quote author=“Scabbers”]Dat weten we. Maar iemand schreef dat bij de actie van My Fair Lady de winnaars wel de zaal in konden (of dat van tevoren aangekondigd was, weet ik niet).

dat werd toen iets later bekend, maar nog wel voor de premiere zelf.

Ik kreeg een dag van te voren te horen dat iedereen naar de premiere mocht…moest toen zien dat ik iedereen kon bereiken.
Later hebben ze ook nog gewoon mensen die langs de loper stonden naar binnen gelaten

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 80 ] 05 April 2007 06:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Was er dus gisteravond en het is in 2 woorden te omschrijven: Adembenemend en Fantastisch!
Wat een spektakel en wat een topcast zeg! Ik zat op rij 2 en moest me af en toe een nekhernia bezorgen om te zorgen dat ik alles wat boven me gebeurde kon zien, maar ik weet nu al dat dit niet de laatste keer was dat ik in de zaal zat!!!
Met deze musical heeft Joop wat mij betreft een geweldige zet gedaan!!

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 81 ] 06 April 2007 04:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Even voor de mensen die de groene loper actie hebben gewonnen. Ik merk dat er veel vragen en speculaties zijn.

Op dit moment is het zo dat je de groene loperactie hebt gewonnen. Je staat naast de groene loper, krijgt een leuk aandenken en er worden kaarten verloot voor een datum NA de première.

Mocht er iets gaan veranderen (dat je dus naar de premiere mag) dan wordt dat officieel bevestigd via Musicalworld! Zolang je niks hoort kun je er dus vanuit gaan dat je de premiere niet kunt bijwonen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 82 ] 06 April 2007 04:35 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Ik denk dat we dat allemaal wel begrijpen. Het is alleen wel verstandig om er rekening mee te houden i.v.m. het reizen. 😉

  [ # 83 ] 06 April 2007 07:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Dan zou ik zeggen, kom voor de zekerheid met de auto en trek wat netjes aan.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 84 ] 06 April 2007 09:31 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Bistro Bontje, waar zit deze, gezien vanaf de ingang van het circus theater?

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 85 ] 06 April 2007 11:53 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2002-05-26

[quote author=“Carin”]Bistro Bontje, waar zit deze, gezien vanaf de ingang van het circus theater?


Links om het theater heen lopen,wanneer je met je rug naar de ingang staat

  [ # 86 ] 07 April 2007 01:22 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2006-04-23

[quote author=“Marilena”]Even voor de mensen die de groene loper actie hebben gewonnen. Ik merk dat er veel vragen en speculaties zijn.

Op dit moment is het zo dat je de groene loperactie hebt gewonnen. Je staat naast de groene loper, krijgt een leuk aandenken en er worden kaarten verloot voor een datum NA de première.

Mocht er iets gaan veranderen (dat je dus naar de premiere mag) dan wordt dat officieel bevestigd via Musicalworld! Zolang je niks hoort kun je er dus vanuit gaan dat je de premiere niet kunt bijwonen.

Naar binnen of niet tijdens de prmiere? Niet zo vreemd dat dat nog niet bekend is. JvdE nodigt heel veel hotmetoten uit voor de premiere. Men moet tevoren reageren of men komt. Niet iedereen zal komen. Maar dat weten ze pas een paar dagen tevoren. Dus voor iedereen die langs de groene loper staat is het te hopen dat er een aantal Koninklijke Hoogheden en ministers verstek laten gaan, en een paar soapies ziek zijn. Dan is er uiteindelijk ook plek voor jullie. Tja, het is zaalvulling, maar wat een kans!

  [ # 87 ] 07 April 2007 03:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Wij komen dus met de auto maar we willen die ook ergens kwijt (het liefst gratis) anders zo goedkoop mogelijk en het liefst ook niet in een parkeergarage
wie kan me helpen aan een goede parkeerplaats redelijk dicht in de buurt van het theater

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 88 ] 07 April 2007 03:17 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“mylady”][quote author=“Carin”]Bistro Bontje, waar zit deze, gezien vanaf de ingang van het circus theater?


Links om het theater heen lopen,wanneer je met je rug naar de ingang staat

oke dankjewel!!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 89 ] 07 April 2007 03:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Betaald parkeren voor Scheveningen begint pas na de Nieuwe Duinweg. Dus als je op weg bent naar het Circustheater net voor ‘de kerk met de twee torens’ links- of rechtsaf is meestal genoeg parkeerruimte.

Maar als je wellicht de kans krijgt om GRATIS naar de Europese première van een Broadwaymusical te mogen zou ik zeggen doe onNederlands gek, geef een paar euro’s uit en ga in een van de parkeergarages vlakbij het theater staan…

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 90 ] 07 April 2007 04:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Had ik er misschien bij moeten zetten maar ik heb dus een aversie tegen parkeergarages en durf er gewoon niet in te rijden
het klinkt misschien gek maar ik durf het gewoon niet
er zijn maar een paar parkeergarages waar ik in durf en die zijn op 1 hand te tellen :oops:

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 9