8 of 17 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
try out Evita
  [ # 106 ] 09 December 2007 01:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Of mss wel de premiere en 2/3 maanden erna, maar ik denk dat Marjolein en Anne de rol dan def. gaan overnemen. Erg jammer dit, maar ik had al voor OZNE gereserveerd voor Evita zelf, niet voor Brigitte bv, dus de teleurstelling is niet zo heel erg, dit wel voor mensen die pas tijdens of na het programma hebben gereserveerd…

  [ # 107 ] 09 December 2007 02:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik vind t heel erg voor Brigitte dat ze nu uitgevallen is en rust moet houden. Maar als je kijkt, tijdens de finale was ze ziek, zat ze onder de medicijnen. ZE heeft helemaal geen tijd gehad om fatsoenlijk uit te zieken, want na de finale meteen repeteren, bij allerlei programma`s en tijdschriften interviews houden. Ik hoop voor Bri dat ze nu een paar dagen bij kan komen, en daarna weer gewoon verder kan spelen en knallen. Ik denk dat ze de rol wel aankan, maar door alle hectiek gewoon oververmoeid is. Eigenlijk al sinsd het begin van ozne geen rust meer gehad…tja

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 108 ] 09 December 2007 03:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  137
Geregistreerd  2004-04-16

Marjolein was superrrrrrrrrrrrrrr

echt mijn complimenten voor iemand die de eerste keer deze rolt speelt !

Ik vond d’r zoveel beter dan Brigitte…maar dat is mijn mening

vanaf seconde 1 had ze me te “pakken” 

ze kan super met haar stem spelen en op de juiste momenten dat “schelle wijffie”  spelen en zingen

niets anders dan lof voor haar 📣

  [ # 109 ] 09 December 2007 05:21 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

Wauw ik vond Mar ook helemaal super!
De 1e akte was goed, echt goed! Ze speelde zo mooi de jonge Evita! En haar stem, tja, ik hou er gewoon van 😉 Schel op momenten dat het schel moet zijn, warm op momenten dat het warm moet zijn!
De hele 2e akte vond ik gewoon BRILJANT! Huil niet om mij Argentina was zo verschikkelijk mooi gezongen! En wauw, ze speelde het gewoon prachtig! Ze zette zo mooi die zwakke Evita neer! Ik heb gehuild en Sophie en haar moeder nog meer dan ik!

Wauw…. :D Echt respect voor haar!!!

Wat ik nog van Roberto hoorde; Marjolein zou sowieso al ergens volgende week opgegaan zijn volgens mij en anders die week erop…. Dus het was niet eens zo heel veel sneller, maar waarschijnlijk dus nog wel voor haar doorloop.

  [ # 110 ] 09 December 2007 05:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Net terug van Evita.

Ik moet zeggen Marjolein heeft me verbaasd voor zo even snel toch moeten spelen. Maar vond haar niet geweldig. Ze deed het goed. Dit kan komen door mijn lichte teleurstelling dat Brigitte ziek was maar mis. ook niet.

Stanley irriteerde zoals gewoon weer! Roberto was weer sterk in zijn rol. En de kleding van Marjolein liep niet helemaal super… maarja dat zijn kleine dingen waar ik me minder aan stoor.

Ik hoop toch wel dat de andere voorstellingen die ik zie wel Brigitte speelt. Ik was overigens niet de enige die het jammer vond. Dat scheelt alweer!

Tevens geloof ik dat qua spel brigitte het sterkst is en zal blijven. En de opmerking: . Wanneer ze zelf al een aantal hoofdrollen (en niet als alternate of understudy) heeft gespeeld en weet hoe het is om echt zo vaak op te gaan. is een beetje vreemde opmerking. Ik neem aan dat ze het zoiezo wel weet dat een hoofdrol zwaar is. En laten we niet vergeten dat een voor elke actrice een zware rol is.

Mijn ouders vonden het wel geweldig 😉 Lijkt me toch heerlijk om zonder voorkeur of kennis weer in het theater te stappen haha…

  [ # 111 ] 09 December 2007 05:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  137
Geregistreerd  2004-04-16

cremi - 09 December 2007 05:45 PM

Net terug van Evita.

Ik moet zeggen Marjolein heeft me verbaasd voor zo even snel toch moeten spelen. Maar vond haar niet geweldig. Ze deed het goed. Dit kan komen door mijn lichte teleurstelling dat Brigitte ziek was maar mis. ook niet.

Stanley irriteerde zoals gewoon weer! Roberto was weer sterk in zijn rol. En de kleding van Marjolein liep niet helemaal super… maarja dat zijn kleine dingen waar ik me minder aan stoor.

Ik hoop toch wel dat de andere voorstellingen die ik zie wel Brigitte speelt. Ik was overigens niet de enige die het jammer vond. Dat scheelt alweer!

Tevens geloof ik dat qua spel brigitte het sterkst is en zal blijven. En de opmerking: . Wanneer ze zelf al een aantal hoofdrollen (en niet als alternate of understudy) heeft gespeeld en weet hoe het is om echt zo vaak op te gaan. is een beetje vreemde opmerking. Ik neem aan dat ze het zoiezo wel weet dat een hoofdrol zwaar is. En laten we niet vergeten dat een voor elke actrice een zware rol is.

Mijn ouders vonden het wel geweldig 😉 Lijkt me toch heerlijk om zonder voorkeur of kennis weer in het theater te stappen haha…

terwijl ik juist het spel van Marjolein stukken beter vond dan Brigitte afgelopen donderdag…
zo zie je maar dat toch ieder zijn eigen mening/voorkeur heeft
Ik hoop dat ik woensdag toch weer Marjolein heb 😊

even off topic kan iemand me zeggen waar de AU is van het luxor ?

  [ # 112 ] 09 December 2007 05:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Haha ja en is maar goed ook. Stel dat iedereen Brigitte wil zien of alleen marjolein zou toch heel sneu zijn voor de gene die buiten de boot valt.

Zoveel wensen, zoveel mensen.

  [ # 113 ] 09 December 2007 06:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het is echt jammer voor Brigitte dat dit zo vlak voor de premiere gebeurd. Laten we in ieder geval hopen dat ze snel opknapt en dat ze volgende week gewoon haar premiere kan spelen. Ze heeft er ontzettend hard voor gewerkt dus ze verdiend het om die premiere te spelen.
Over de opmerking van ookeenmedewerker dat ze volgens insiders het al weken niet trekt wil ik nog even zeggen dat ik het volkomen zou begrijpen als ze het niet zou trekken. Dit zeg ik niet omdat ik het haar niet gun of omdat ik denk dat ze het niet aankan, maar er komt nogal wat over je heen na zo’n programma. Ineens sta je in de spotlghts, meteen repeteren, veel interviews en half nederland heeft jou die rol zien winnen dus de verwachtingen zijn hooggespannen. Niet alleen bij het Nederlandse publiek maar ook bij de rest van de cast en crew, jij wordt toch maar even neergezet als ‘de nieuwe ster’. Natuurlijk had Brigitte van te voren kunnen weten dat de druk hoog zou zijn en je kunt je er in zekere zin ook op voorbereiden, maar ik vind het niet vreemd als er momenten zijn waarop je het even niet meer ziet zitten.
Ik denk dat dit bij andere producties ook het geval zal zijn; Chantal bijvoorbeeld met haar hoogtevrees. Die zal bij Tarzan ook momenten hebben gehad, en misschien nog wel heeft, dat ze dacht ‘waar ben ik aan begonnen en waar moet ik het in godsnaam vandaan halen’.

Maar goed, laten we hopen dat Brigitte snel weer de try outs kan oppakken…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 114 ] 09 December 2007 06:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

en daarkomt ook nog bij dat ze mee deed aan Wie Wordt Evita, en ook nog Tarzan speelde, zelfs na het winnen van Wie Wordt Evita speelde ze nog in Tarzan, kortom ze heeft geen dag rust gehad sinds begin September, dus ik wens haar een paar lekkere rustige dagen toe en vertrouw er op dat ze als een Evita gaat schitteren op die premiere

  [ # 115 ] 09 December 2007 06:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

dokter_P - 09 December 2007 01:40 PM

Mag ik verder even aangeven dat ik de Brigitte - Marjolein discussie helemaal moe ben.. :vaag:

Brigitte weet de discussies wel levendig te houden, was het eerst Chantal vs. Brigitte, nu is het Brigitte vs. Marjolein.
Ach ja, ieder zijn voorkeuren, maar goed dat roepen we hier ook al 5 en half jaar haha.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 116 ] 09 December 2007 07:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

O jeetje, ik vond Marjolein echt zo ontzettend goed. Ik vond haar ook beter acteren dan Brigitte, mede doordat ze zo’n ontzettend sterke mimiek heeft!
De 2e akte heb ik echt m’n ogen uit m’n kop gejankt XD. Ik vond dr echt geweldig. Ik zal waarschijnlijk niet helemaal opbjectief zijn .. maar ik heb van dr genoten.
Ik heb een verslag geschreven, als mensen geinteresseerd zijn daarin moeten ze ff roepen, hij staat wel op de Marlcub maar gaat echt alleen maar over Marjolein dus als mensen het willen lezen: zeg het even dan plaats ik hem hier ook 😊

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 117 ] 09 December 2007 07:27 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  137
Geregistreerd  2004-04-16

Sophie_mfan - 09 December 2007 07:08 PM

O jeetje, ik vond Marjolein echt zo ontzettend goed. Ik vond haar ook beter acteren dan Brigitte, mede doordat ze zo’n ontzettend sterke mimiek heeft!
De 2e akte heb ik echt m’n ogen uit m’n kop gejankt XD. Ik vond dr echt geweldig. Ik zal waarschijnlijk niet helemaal opbjectief zijn .. maar ik heb van dr genoten.
Ik heb een verslag geschreven, als mensen geinteresseerd zijn daarin moeten ze ff roepen, hij staat wel op de Marlcub maar gaat echt alleen maar over Marjolein dus als mensen het willen lezen: zeg het even dan plaats ik hem hier ook 😊

van mij mag je je verslag hier neer zetten 😊

en ik ben het helemaal met je eens 😊

  [ # 118 ] 09 December 2007 07:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ja hoor, drop hier maar erneer, ben erg benieuwd!!!

  [ # 119 ] 09 December 2007 07:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Oke XD komt ie! 😛

Jezus wat was ze goed he! Tering! Ik kan er niet over uit! Ik ga niet weer een heel verslag over de hele cast & musical schrijven aangezien mijn mening daarover eigenlijk nog precies hetzelfde is als vrijdag, het word een heel Marjolein-minded verslag XD

Oke het begin. Ik vind dat nog steeds echt super mooi, maar nu was het vooral zoeken naar de gesluierde persoon . Toen ze begon met zingen was ik gelijk verkocht, wat een mens <3. Het stuk met Magaldi was echt grappig (a). Marjolein stond de hele tijd heel verliefd te doen en mee te playbacken met Magaldi’s liedje XD zag er zo kneuzig uit XD Een beetje Alice flashbacks daar zo.
Buenos Aires knalde echt zo ontzettend, geweldig! Ze ging helemaal los!
Anne deed trouwens Marjolein’s solo stukje aan het begin en stond bij Huil niet om mij Argentina op het balkon.
In twee nummers in de eerste akte was Marjolein een beetje flink aan het schreeuwen. Dat was jammer, verder was ze namelijk heel mooi bezig maar in het laatste nummer voor de pauze zaten 3 stukken waar ze net over de top ging.
Ze was trouwens een heerlijke bitch tegen Anouk (Maitresse) XD. Jezus, haha. “JA IK VOND HET EEN HEEL LEUK GESPREK *steekt neus in de lucht*” (Anouk heeft geen woord gezegt) XD. Omg .. ze was zo’n kutwijf HAHA. Prachtig!
De tweede akte was pas echt prachtig. De eerste akte was goed, maar de 2e! O dear! Huil niet om mij Argentina! Wat zong ze het prachtig! Jezus echt impressed!
Bakken geld, geweldig nummer, blijft in je hoofd hangen! Echt één van mijn favo nummers in de show, en daarna Santa Evita, vind ik echt heel erg mooi!
Verder komt op een gegeven moment het stuk dat het slechter gaat.Eerst de wals van Eva en Che wat eigenlijk heel vrolijk en gezond begint waarbij ze aan het eind opeens beseft dat ze ziek is. Dan krijg je het stuk dat Evita zingt tegen Peron dat hij haar maar los moet laten, dat ze een blok aan zijn been is (melodie van: hoeeee moet ik nu nog doooor, heel deze droom is voorlopig voorbij). Daar kreeg ik tranen in mijn ogen en toen ze in het tweede deel van het nummer helemaal ineen kromp terwijl ze zong toen brak echt mijn hart of zo XD. Ik begon me toch keihard te huilen! Jeeeeetje echt erg! Ik moest me inhouden om niet te hard te snikken XD. Dat was zo hartverscheurend mooi gespeeld! Vanaf toen was het een aaneenschakeling van huilen van trots omdat ze het zo geweldig deed en huilen omdat ik zo meeleefde met Evita.
Bij het eindapplaus werd er zo hard voor haar gegilt en gejoelt! Echt prachtig, was zo trots! Ze kreeg een bos bloemen nog groter dan zij zelf XD echt grappig . Aan het einde komt dan het gaasdoek ding naar beneden en loopt iedereen langzaam weg, dan is Evita nog over, die pakt het schilderij met haar afbeelding en loopt weg en ze keek nog even om en iedereen juichte en klapte en toen moest ik weer huilen XD en toen keek iedereen om ons heen naar ons XD.
Ze had trouwens echt ruzie met dr jasjes. Eerst moest ze zich omkleden op het podium (als ze haar blauwe pakje aan gaat trekken) knoopt ze haar jasje scheef dicht XD, muts. En bij Hoog als de regenboog moest het witte jasje nog opengeknoopt worden, dit was niet optijd klaar dus ging het bontje over de jurk heen, zonder jasje. Esther gaf haar later heel subtiel alsnog haar jasje.


Na afloop
Bij de AU eerst even Roberto gesproken. Die zei dat Marjolein sowieso van de week was opgegaan ook als Brigitte niet ziek was geweest.
Verder hadden wij hem even ons geniale idee vertelt (Mar als Christine, Ro als Phantom). Toen zei ie: JA dat zeggen wij ook altijd tegen elkaar! XD Maar ja, Mar kan het al, nu ik nog! <333 Wat een scheet (a)
Toen kwam uiteindelijk Mar eraan, die kreeg de deur weer es niet open. Iedereen knuffelen en toen zei papa-Roberto: Nu eerst je jas aantrekken anders vat je kou XD. Ik vond het zo lief (a). Tijdens het knuffelen riepen wij al: JAAA WE MOESTEN ZO OM JE HUILEN! Hoe reageert dat kind? YESSSS! Goed. Ze was blijkbaar tevreden :’) Helaas ging de bus bijna gelijk weg dus na een enorm kort gesprek (hoi doei) was het weer voorbij. Ze speelt wel sowieso nog dinsdag! Dus wil je zeker zijn van Marjolein, probeer dinsdag te gaan! En dat is zeker een aanrader! Ik heb zo genoten!

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 120 ] 09 December 2007 07:43 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  137
Geregistreerd  2004-04-16

ik hoop gigantisch dat ze woensdag ook nog moet spelen 😊

en hoop haar zeker snel eens even te spreken bij de AU 😊

zei ze nog iets over hoe ze het zelf vond gaan ???

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 17